Stelling van de dag

DeletedUser68252

Guest
Een voorbeeld van een actieve newgen speler die bij onze stam wilt :

Ben vrijwel elke dag overdag continu online

ben net een maandje begonnen maar gaat erg lekker.
leer nog veel en hoop snel te kunnen doorgroeien.
Ben van plan vandaag en morgen 2 of misschien 3 dorpen
erbij te pakken als het lukt.

Zou alleen nog mooi zijn als ik een goede stam achter
me had staan.

Dit soort spelers zijn voor mij veel interessanter dan iemand die al veel langer speelt , maar gewoon de activiteit en de drive niet meer kan opbrengen

Die activiteit en drive kan je ook in iemand naar boven halen. Arbeitman mijn mede speler van W30 was eigenlijk best klaar met tw toen ik em nog vroeg of ie W30 wilde gaan spelen met mij omdat ik nog een medespeler nodig had. Ie zei van ja maar veel goesting voor tw heb ik echt niet meer man. Uiteindelijk was ie super actief en was de drive terug. :)
 
Reactiescore
2.039
Gut de hele 'topper' discussie weer. Om maar even mijn mening te geven, dit heeft niets met aantal jaren gespeeld te maken. Enkel met inzicht, de kunde om om verschillende situaties in te spelen of niet. Sommigen leren dit na meerdere jaren spelen (door ervaring) en sommigen kunnen dit al vrij snel (talent).

Om op de originele stelling terug te komen: als jij een hechte pre made hebt vind ik dat je allereerst binnen de stam moet zoeken naar den vv, is er echter niemand aan wie jij je account toevertrouwt kan ik begrijpen als jij dit buiten de stam doet. Vooralsnog kan dit wel een goede reden zijn voor de leiding om jou te kicken, wat ik volledig kan begrijpen.
 

DeletedUser3435

Guest
Leuke discussie, om te lezen, ga ik niet aan beginnen. :D Neenee, geloof best dat sommige newgen spelers veel beter zijn dan de gemiddelde oude generatie.. Zelfs tonnen meer ervaring wegen niet op tegen veel meer kwaliteit op dit spel en in sommige gevallen veel meer activiteit. Ik zou ook nooit nog gaan wekkeren voor TW, maar vind het wel leuk om zo terug eens te spelen op een minder niveau.
 

DeletedUser68252

Guest
Leuke discussie, om te lezen, ga ik niet aan beginnen. :D Neenee, geloof best dat sommige newgen spelers veel beter zijn dan de gemiddelde oude generatie.. Zelfs tonnen meer ervaring wegen niet op tegen veel meer kwaliteit op dit spel en in sommige gevallen veel meer activiteit. Ik zou ook nooit nog gaan wekkeren voor TW, maar vind het wel leuk om zo terug eens te spelen op een minder niveau.

De groei zit er wel in bij je in ieder geval. :p
 
Reactiescore
2.039
Heeft in principe niet eens met activiteit te maken hoor, ben in de laatste jaren enkele mensen tegengekomen die je op tactisch gebied zo zouden verbazen dat je zou denken dat vanaf het begin al meeliepen.
 

DeletedUser3435

Guest
De groei zit er wel in bij je in ieder geval. :p
Hahaha, ja, dat is dankzij mijn lieve TW vriendjes. :D Vroeger deed ik het nog wel graag.. het begin, het 'bescheiden' farmen, .. . Maar ach nu slaag ik het liever over, heb er de tijd ook niet meer voor, misschien helpt een co nemen wel.
 

DeletedUser3435

Guest
Farmen is in principe nog niet een zo belangrijk hoor, eens in de 6 uur eens een farmpje eruitgooien? Voor tips altijd beschikbaar hoor. :D
Zelfs dat doe ik, ik bedoel farmen op het niveau Valmont. :D Buiten die vlaggen en die quests, kan je mij niet veel vertellen vrees ik.
 

DeletedUser

Guest
Heeft in principe niet eens met activiteit te maken hoor, ben in de laatste jaren enkele mensen tegengekomen die je op tactisch gebied zo zouden verbazen dat je zou denken dat vanaf het begin al meeliepen.

Hihi, bedankt :)
 

DeletedUser3435

Guest
Wel erg zeker van je zaak merk ik. :eek:
Sta ik bekend om, en is me ook nog nooit komen achtervolgen. :D Wat zou jij me dan kunnen bijbrengen? Hoe ik met die farmassistent moet werken? Op A en B drukken? Is iemand je al voor geweest haha.
 

DeletedUser68252

Guest
Sta ik bekend om, en is me ook nog nooit komen achtervolgen. :D Wat zou jij me dan kunnen bijbrengen? Hoe ik met die farmassistent moet werken? Op A en B drukken? Is iemand je al voor geweest haha.

Dan kan Elko je mooi uitleggen hoe het werkt met de c knop in een later stadium. :D
 
Reactiescore
2.039
Oh wilde je zeggen dat je mij niet bedoelde :(?

:D

Sta ik bekend om, en is me ook nog nooit komen achtervolgen. :D Wat zou jij me dan kunnen bijbrengen? Hoe ik met die farmassistent moet werken? Op A en B drukken? Is iemand je al voor geweest haha.

Als je denkt dat dat alles is.. Ligt er nog een hele wereld voor je open. :D
 

DeletedUser68252

Guest
Dat is als je gescout hebt toch? :D Ga ik vanuit.

Enlighten me? Dat Chrome van zichzelf gewoon timed? Waar is de tijd dat ik bij Opera op die knopjes lag te rammen.

Die tijd is wel geheel verdwenen, volgens mij kan enter 2 timen niet eens meer met de huidige opera versie.
 
Bovenaan