Stelling van de dag

DeletedUser73657

Guest
Een topic wat regelmatig voorkomt dus hier ook maar eens aanmaken.

Wat ik zelf een interessante stelling vind: Vinden jullie dat je je vv buiten de stam kan weggeven in deze fase van het spel ( zullen meestal farm vv's zijn ) nu je kan instellen dat de vv'er niet op het stamforum kan / geen pm's kan sturen
 
Reactiescore
973
Dat keur ik al af binnen de stam. :D
 
Reactiescore
3.524
Een topic wat regelmatig voorkomt dus hier ook maar eens aanmaken.

Wat ik zelf een interessante stelling vind: Vinden jullie dat je je vv buiten de stam kan weggeven in deze fase van het spel ( zullen meestal farm vv's zijn ) nu je kan instellen dat de vv'er niet op het stamforum kan / geen pm's kan sturen


In de begin fase kan dat als ze geen pm's/forum kunnen zien.
Maar dan naar een goede vriend ect geen concurrent stammen.

Maar dat probleem zal bij ons niet gebeuren genoeg activiteit om dat op te vangen :0
Dus in deze fase zeg ik ook verboden vroeger kon ik er begrip voor opbrengen.
 

DeletedUser68252

Guest
Ondanks deze opties bestaat er nog een grote kans dat iets toch zal uitlekken ondanks dat je die gene die de vv doet nog zo goed kent. Word bij ons in ieder geval niet toegestaan. :)

Misschien eens structuur aanbrengen op dit topic? Normaal vliegen de stellingen na 1 mening je om het hoofd omdat er dan alweer iemand een nieuwe post. Lijkt me een goed idee dat de topic maker mogelijk iedere dag een stelling post waarnaar daarop gereageerd kan worden en er vervolgens een discussie komt.
 

DeletedUser73657

Guest
Ondanks deze opties bestaat er nog een grote kans dat iets toch zal uitlekken ondanks dat je die gene die de vv doet nog zo goed kent. Word bij ons in ieder geval niet toegestaan. :)

Misschien eens structuur aanbrengen op dit topic? Normaal vliegen de stellingen na 1 mening je om het hoofd omdat er dan alweer iemand een nieuwe post. Lijkt me een goed idee dat de topic maker mogelijk iedere dag een stelling post waarnaar daarop gereageerd kan worden en er vervolgens een discussie komt.

Hoe kan dan iets uitlekken? Je kan het stamforum niet bekijken en de pm's ook niet. Verder kan je bevelen delen gewoon even uitzetten voor de vv'er :p En gewoon iedere dag 1 stelling stel ik voor?
 
Reactiescore
206
Ik zou dit toestaan.
Zelf doe ik ook geregeld vv's van kameraadjes die ergens anders spelen (in de buurt of aan de andere kant van de wereld verschild) en andersom ook. Alleen maar handig als je eens een vrije avond of ochtend wilt haha ;)
Een 'big deal' vind ik dit niet. Vv-ers kunnen geen enkele info opdoen van een stam of speler op de dorps indeling na.
Maar dan praten we over eigen verantwoordelijkheid van het account zelf.
Nu zit ik dan ook in een stam met relatief enorm weinig leden. Maar ik denk dat ik er anders hetzelfde tegenover zou staan (mijn kameraden zitten bijvoorbeeld in een stam met 20+ leden en een andere in een grotere en hier meer benoemde stam van de wereld).
 

DeletedUser

Guest
Helemaal gemist dat dit überhaupt mogelijk was. Ik vind het wel een goede optie, maar dan moet dat intern wel verantwoord worden wie het is en er binnen de stam zelf niemand anders beschikbaar zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou dit ook toestaan, maar enkel binnen de stam of aan vrienden die ik al lang ken binnen Tribal Wars.
Ik vind het wel goed dat als je jouw VV geeft aan iemand buiten jouw stam, dat je kan instellingen dat ze geen PM's kunnen lezen etc ...
 

DeletedUser65921

Guest
Helemaal gemist dat dit überhaupt mogelijk was. Ik vind het wel een goede optie, maar dan moet dat intern wel verantwoord worden wie het is en er binnen de stam zelf niemand anders beschikbaar zijn.

Op deze voorwaarden zou ik er ook geen probleem mee hebben.
Als je die opties afzet en gewoon persoon en reden even doorgeeft kan er niet veel misgaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou dit ook toestaan, maar enkel binnen de stam of aan vrienden die ik al lang ken binnen Tribal Wars.
Ik vind het wel goed dat als je jouw VV geeft aan iemand buiten jouw stam, dat je kan instellingen dat ze geen PM's kunnen lezen etc ...

Stelling gaat over mensen buiten de stam :eek:
 

DeletedUser73696

Guest
Nieuwe Stelling;

Nieuwe Generatie TW-Spelers is beter dan de Oude Generatie TW-Spelers.

Met de nieuwe generatie wordt de generatie bedoelt die 2 jaar of korter speelt.
 

DeletedUser51467

Guest
Nieuwe Stelling;

Nieuwe Generatie TW-Spelers is beter dan de Oude Generatie TW-Spelers.

Met de nieuwe generatie wordt de generatie bedoelt die 2 jaar of korter speelt.

Dit is natuurlijk wel redelijk veralgemeniseerd dus dat is redelijk moeilijk. Sommige spelers die 1 jaar spelen, zijn natuurlijk nu al veel beter dan sommige mensen die 7 jaar spelen.

Als je de toppers bekijkt van vroeger en de nieuwe opkomende toppers met minder dan 2 jaar ervaring, vind ik toch wel dat de oude generatie veel en veel beter is. De nieuwe generatie heeft naar mijn mening veel minder inzicht in het spel doordat veel meer dan vroeger het farmen veel belangrijker is. De werelden zijn veel kleiner waardoor mensen die een team hebben die heel veel farmt en daarnaast nog nuttig pp gebruikt meteen een grote voorsprong kunnen nemen. Die spelers kunnen een topper van vroeger daardoor wegspelen, maar is die nieuwe speler daardoor beter?

Een topper is voor mij iemand die doorzet, innovatief is, diplomatiek heel sterk is en de juiste beslissingen kan nemen. Iemand die heel veel farmt en goed kan snipen en timen is voor mij niet de definitie van een topper.
 

DeletedUser75339

Guest
Nieuwe Stelling;

Nieuwe Generatie TW-Spelers is beter dan de Oude Generatie TW-Spelers.

Met de nieuwe generatie wordt de generatie bedoelt die 2 jaar of korter speelt.

Uithouding is belangrijker dan ervaring en zoals ik rawberry al heb horen zeggen ,hebben oude generatie spelers niet meer de drive om te wekkeren etc.

Activiteit maakt voor mij meer dan skills/ervaring een speler en ik denk dat newgen spelers die drive meer hebben.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Een new gen mist gewoon de ervaring imo. Ervaring mag dan wel overrated zijn, uit ervaringen leer je ook meer dan het allemaal te moeten ondervinden op 2 à 3werelden.

Ik vind trouwens dat jouw standpunt niet volledig klopt. Ik bijvoorbeeld ben van de oude generatie en ik wekker als het moet ook gewoon. Niet elke dag weliswaar, maar dan moet je wel gek zijn. Ken genoeg spelers die hier al lang zitten en nog steeds wekkeren alsof het hun eerste wereld is.;)
 

DeletedUser68252

Guest
Hoe kan dan iets uitlekken? Je kan het stamforum niet bekijken en de pm's ook niet. Verder kan je bevelen delen gewoon even uitzetten voor de vv'er :p En gewoon iedere dag 1 stelling stel ik voor?

Notitieblok wat laten staan, account informatie qua indeling. Vertrouw dat gewoon niet zodra iemand in een andere stam zit waar geen betrekkingen mee zijn.
 
Reactiescore
3.524
Notitieblok wat laten staan, account informatie qua indeling. Vertrouw dat gewoon niet zodra iemand in een andere stam zit waar geen betrekkingen mee zijn.

Je geeft je vv dan ook aan een vriend en gaat er dus vanuit dat die persoon te vertrouwen is :D
 

DeletedUser73657

Guest
Notitieblok wat laten staan, account informatie qua indeling. Vertrouw dat gewoon niet zodra iemand in een andere stam zit waar geen betrekkingen mee zijn.

Je geeft je vv normaal gezien enkel aan vrienden/mensen die je kan vertrouwen ( ik toch allesinds )
 

DeletedUser75339

Guest
Een voorbeeld van een actieve newgen speler die bij onze stam wilt :

Ben vrijwel elke dag overdag continu online

ben net een maandje begonnen maar gaat erg lekker.
leer nog veel en hoop snel te kunnen doorgroeien.
Ben van plan vandaag en morgen 2 of misschien 3 dorpen
erbij te pakken als het lukt.

Zou alleen nog mooi zijn als ik een goede stam achter
me had staan.

Dit soort spelers zijn voor mij veel interessanter dan iemand die al veel langer speelt , maar gewoon de activiteit en de drive niet meer kan opbrengen
 
Bovenaan