Stelling van de dag

DeletedUser3435

Guest
Die tijd is wel geheel verdwenen, volgens mij kan enter 2 timen niet eens meer met de huidige opera versie.
Jammer, was wel leuk anders. Wat moet je nu eigenlijk nog wel manueel doen.. Nadenken gelukkig toch nog.
 

DeletedUser68252

Guest
Jammer, was wel leuk anders. Wat moet je nu eigenlijk nog wel manueel doen.. Nadenken gelukkig toch nog.

Om deze vraag te beantwoorden moest ik serieus nadenken. Overal bestaat tegenwoordig wel een handig script voor, en als het niet bestaat maken ze er 1.
 

DeletedUser74396

Guest
Om deze vraag te beantwoorden moest ik serieus nadenken. Overal bestaat tegenwoordig wel een handig script voor, en als het niet bestaat maken ze er 1.

Er bestaat tegenwoordig overal wel een script voor. Maar dit betekent nog altijd niet dat het script altijd de beste manier is... Manueel geeft vaak toch betere resultaten

(als klein voorbeeld: trein sturen met t-timen/2enter is beide nog mogelijk, maar dan met een minima van 100ms tussen elke aanval. Stuur je je trein handmatig, dan kan je je aanvallen laten aankomen binnen de 50ms ipv binnen de 300ms.
Ja, ook edels!)
 

DeletedUser51467

Guest
Nieuwe stelling:

We hebben onderstaande zin al een paar gehoord op het AF. De stelling is al reeds bevestigd en ontkracht, maar er is nog nooit een discussie errond gevoerd. Met andere woorden zijn jullie akkoord of niet met volgende stelling:

W42 heeft meer topspelers in vergelijking met de laatste werelden. Ligt het niveau op w42 werkelijk hoger?
 

DeletedUser74396

Guest
Nieuwe stelling:

We hebben onderstaande zin al een paar gehoord op het AF. De stelling is al reeds bevestigd en ontkracht, maar er is nog nooit een discussie errond gevoerd. Met andere woorden zijn jullie akkoord of niet met volgende stelling:

W42 heeft meer topspelers in vergelijking met de laatste werelden. Ligt het niveau op w42 werkelijk hoger?

Het is nog te vroeg om te bepalen of het niveau hoger ligt.
Het is in mijn ogen waar dat er meer bekende(re) namen w42 spelen dan voorgaande werelden.
Vooral aan de start dan, of dit nu nog het geval is weet ik niet aangezien ik het echt niet heb bijgehouden.

Dit betekent echter niet dat het niveau hoger/lager ligt. Naast de vele bekende namen zijn er namelijk nog een pak meer spelers die onbekend zijn. Zolang er geen echte grote acties komen is het dus onmogelijk om het gemiddelde niveau te bepalen (het gemiddelde word nu eenmaal bepaald door de meerderheid, niet door de minderheid).
 

DeletedUser75339

Guest
Nieuwe stelling : De stam die uiteindelijk W42 gaat winnen bestaat al
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe stelling : De stam die uiteindelijk W42 gaat winnen bestaat al

Dit vind ik zelf nog te vroeg om te voorspellen, ik denk dat er nog wel stammen zullen vallen die nu op goed niveau bezig zijn.

Op voorgaande werelden zag je ook zulk soort gelijke dingen voorkomen.
 

DeletedUser73162

Guest
Nieuwe stelling : De stam die uiteindelijk W42 gaat winnen bestaat al

Nee, heel misschien na meerdere fusies, maar over het algemeen zie ik geen enkele stam met (ongeveer) dezelfde leden de wereld winnen.
 

DeletedUser67467

Guest
Nieuwe stelling : De stam die uiteindelijk W42 gaat winnen bestaat al

Dat is toch net dat tikkeltje te vroeg om dit te beoordelen.
Iedereen weet dat er nog nieuwe stammen zullen worden opgericht en andere stammen zullen vallen.
Ik geloof zeker niet dat de buit nu al binnen is hoor voor Vitae. :)
Even goed ook niet voor de andere top tien stammen.
 

DeletedUser74452

Guest
De kans is groot dat er stammen vallen, nieuwe stammen opgericht worden en deze dan een uiteindelijke eindstrijd gaan voeren. Grote kans dat het dus nog moeilijk wordt voor Vitae. Maar er is natuurlijk ook de kans dat het in Vitae loopt zoals het in Creed is gegaan en dat het makkelijk de eindstreep haalt. Zoals hierboven reeds gezegd, dit is veel te vroeg om het te beoordelen.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik vind het wel grappig dat iedereen zo'n neutrale stelling interpreteert als vitae wint de wereld ja of nee :D

Maar ik gok dat er zeker qua leden nog heel wat veranderingen gebeuren, de stam zou nu al kunnen bestaan, maar zoals iemand hierboven al zei zal die zeker niet eindigen met deze leden (volgens mij).
 
Reactiescore
3.583
Dat is toch net dat tikkeltje te vroeg om dit te beoordelen.
Iedereen weet dat er nog nieuwe stammen zullen worden opgericht en andere stammen zullen vallen.
Ik geloof zeker niet dat de buit nu al binnen is hoor voor Vitae. :)
Even goed ook niet voor de andere top tien stammen.

Gelukkig valt die van mij uit de top 10 :rolleyes:
En zoals laurens zegt zullen er nog veel leden gewisseld worden stammen die vallen en zich onderverdelen in anderen stammen.
 

DeletedUser13688

Guest
zoals al eerder is gezegd: de stam kan inderdaad al wel bestaan. Of het dezelfde leden betreft daar ben ik zeker van dat 't niet zo is. Spelers stoppen namelijk altijd, voor wat voor redenen dan ook. Dit is nu eenmaal altijd zo geweest en zal ook wel niet veranderen. Zelfs echte lange termijn spelers kunnen een obstakel krijgen mbt het echte leven (baan/studie/relaties &c) die het spelen van TW gewoon aan de kant schuiven. Dit is bij mij vroeger immers ook gebeurt (toen speelde ik echter slechts 1 keer met co's, dus ik denk dat 't samenspelen met een andere old-timer in dat op zicht er wel voor zorgt dat ik langer actief blijf).

Maar goed, de fundering kan er natuurlijk al heel goed zijn. Als je bijv. kijkt naar Stuff zie je toch dat er heel wat spelers inzitten die voorgaande werelden ook gewonnen hebben; straalt toch een zekere vastberadenheid uit. Uiteraard kan ik niet zeggen of 't dan ook zo is dat ze hetzelfde zullen leveren als vroeger gebeurde. Hetzelfde geldt voor bv. een stam als Vitae of SWAT. Genoeg prestaties in het verleden om te speculeren over 't mogelijk uitspelen van de wereld, maar je weet maar nooit. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat uit de fundamenten van de meest dominante/actieve spelers op de wereld er uiteindelijk een nieuwe stam gecreëerd wordt die de wereld uitspeeld. Wie weet. Cliché, maar inderdaad te vroeg om te voorspellen.
 

DeletedUser75339

Guest
Nieuwe stelling :
Bij spelers met een vergelijkbaar aantal punten/dorpen is de speler met het hoogste OD waarschijnlijk de betere speler.
 
Bovenaan