stelling van de dag

DeletedUser

Guest
Haha gelukkig is Pieter van het AF verdwenen.
Zou hij in RL Clown zijn of Komiek?

Wel geinig hij zat vroeger in de MB stam van Hippo! haha
 

DeletedUser74646

Guest
Puur alleen door al die opmerkingen van gister, bewijst maar weer hoe kansloos volk jullie daadwerkelijk zijn.

Ga eens een wereld winnen zonder alleen maar recruits/stabs/hacks. Dat is serieus het enige wat jullie kunnen. 0 Respect voor jullie heren, helaas.
 

DeletedUser74228

Guest
Puur alleen door al die opmerkingen van gister, bewijst maar weer hoe kansloos volk jullie daadwerkelijk zijn.

Ga eens een wereld winnen zonder alleen maar recruits/stabs/hacks. Dat is serieus het enige wat jullie kunnen. 0 Respect voor jullie heren, helaas.

Met mijn opmerking was niks mis. Maar je valt in herhaling joh, frustratie?
 

DeletedUser51839

Guest
Puur alleen door al die opmerkingen van gister, bewijst maar weer hoe kansloos volk jullie daadwerkelijk zijn.

Ga eens een wereld winnen zonder alleen maar recruits/stabs/hacks. Dat is serieus het enige wat jullie kunnen. 0 Respect voor jullie heren, helaas.

Man frustraties ofzo? Stop eens met zeuren en speel tw.

Juvy is gewoon het sterkst punt uit. Dat Fel zwak is bewijs je nu zelf op celebi, mss vandaar de frustraties?
Met zoveel man op 1 account, alle boeren slopen en amper iets binnehalen, toch grappig dat 1 speler even sterk is al jullie samen. Respect voor Jens, awoe voor jullie.

Kan ook kinderachtig beginnen doen.
 

DeletedUser74228

Guest
Nee hoor hij geeft alleen aan hoe kansloos jullie bezig zijn ;)

Nah gister had hij het nog over mbs gebruiken ;) dat is niet meer dan normaal natuurlijk. Tja je kan het kansloos vinden maar dan kunnen we elkaar een handje geven denk ik, want jullie actie op celebi is ook behoorlijk kansloos ;)
 

DeletedUser74646

Guest
Tyron, als je eens goed naar de stats kijkt, dan zie je dat ik al rond de 80 dorpen heb overgenomen. Enige probleem waar ik nu mee zit is dat ik een edeltekort heb, net zoals een aantal stamgenoten. Dat is de enige reden dat Celebi hier op de kaart zit.

Vitoc, moet ik nog eens dat verhaal aankaarten van de stabs met carlo etc? Daar kan je duidelijk zien dat twk een account van ons was en gwn gemanipuleerd door jullie lullige praatjes. Daarom vind ik het gewoon zielig dat jullie nu ook gewoon weer met dat account door gaan. Dat account had allang van w38 af moeten zijn, ook door jullie. Maar nee, profiteer van stabs, zoals jullie altijd kunnen!

Daarnaast moet je ook eens naar jezelf kijken, hoe kansloos was het van jullie om direct naar Juvy te rennen? Jullie hadden in het noorden met gemak kunnen winnen van Juvy destijds.
 

DeletedUser74228

Guest
Tyron, als je eens goed naar de stats kijkt, dan zie je dat ik al rond de 80 dorpen heb overgenomen. Enige probleem waar ik nu mee zit is dat ik een edeltekort heb, net zoals een aantal stamgenoten. Dat is de enige reden dat Celebi hier op de kaart zit.

Vitoc, moet ik nog eens dat verhaal aankaarten van de stabs met carlo etc? Daar kan je duidelijk zien dat twk een account van ons was en gwn gemanipuleerd door jullie lullige praatjes. Daarom vind ik het gewoon zielig dat jullie nu ook gewoon weer met dat account door gaan. Dat account had allang van w38 af moeten zijn, ook door jullie. Maar nee, profiteer van stabs, zoals jullie altijd kunnen!

Daarnaast moet je ook eens naar jezelf kijken, hoe kansloos was het van jullie om direct naar Juvy te rennen? Jullie hadden in het noorden met gemak kunnen winnen van Juvy destijds.

Als dat acc in ons bezit is gekomen door de lullige praatjes moet je het toch echt bij de acc eigenaar zoeken denk ik?

En wij zijn zeker niet direct naar Juvy! gegaan. Je zegt wel dat we hadden kunnen winnen hier, dat had misschien wel gekund als Faith. mee had gedaan op liqicuity toen er weinig actie was op dat acc. Maar als hun liever napjes sluiten met de vijand dan aan te vallen houd het voor mij op. Heb zel 10 dorpen kunnen pakken voor het acc weer goed bemand was, als iedereen mee had gedaan hadden we een flinke klap uit kunnen delen. De kans die we hadden in het noorden was dus verpest, we waren zeker niet gelijk weggespeeld maar ik betwijf of we het hadden kunnen winnen hier. Zeker als je ziet wat voor klappen faith krijgt op het moment. Ze zeiden wel van we helpen jullie maar daar waren gewoon de middelen niet voor.

Wij hebben er goed over na gedacht en dit was gewoon de beste optie, dat het niet de mooiste is geef ik gelijk toe, maar een stab zeker niet.
 

DeletedUser

Guest
Tyron, als je eens goed naar de stats kijkt, dan zie je dat ik al rond de 80 dorpen heb overgenomen. Enige probleem waar ik nu mee zit is dat ik een edeltekort heb, net zoals een aantal stamgenoten. Dat is de enige reden dat Celebi hier op de kaart zit.

Hmm niet echt een excuus..
Als je met 14 leden wekelijks 1 speler aanvalt mag edeltekorten toch geen excuus zijn?
Het leuke is dat ze ook bijna alle 14 edels sturen haha.
Je gaat me niet vertellen dat 9 spelers die telkens edelclears proberen te gooien samen een edel tekort hebben :eek:
Zoals ik al eerder zei ik teken hier voor een hele stam op 1 speler en dat al 1,5 maand en maar 1M winst.
Haha, en ondertussen verliest Faith account na account.

Geef nou maar toe dat jullie mij al lang hadden moeten weg vegen en dat daar weinig excuusjes aan te pas moeten komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Iets anders kan er ook niet verzonnen worden als je aan de verliezende kant op het moment zit..:rolleyes:

FeL presteert gewoon niet, althans heel minimaal, en dat houd jullie en jullie bg's flink op..;)
 

DeletedUser51839

Guest
Tyron, als je eens goed naar de stats kijkt, dan zie je dat ik al rond de 80 dorpen heb overgenomen. Enige probleem waar ik nu mee zit is dat ik een edeltekort heb, net zoals een aantal stamgenoten. Dat is de enige reden dat Celebi hier op de kaart zit.

Ja een account die neit gestackt stond dorpen nemen is makkelijk. Nu staat hij gestackt en is het game over voor jullie.

En dat enig probleem dat jij en je stamgenoten hebben is niet een edeltekort (alhoewel 165 edelclears best weinig is kuch kuch). Het is gewoon dat er nu stacks staan en de kansen opeens gelijk zijn met als gevolg dat jullie block lopen.
 

DeletedUser75377

Guest
Maarten die dorpen winst he, was dat niet grotendeels op het stuk dat celebi had opgegeven?:confused:
 

DeletedUser74646

Guest
Opgegeven of niet, het is terrein winst. Eveneens in het noorden rondom bob. Als ik niet was begonnen met edelen daar, dan was het nooit veranderd.

Ook ben ik wel benieuwd naar wat jij zegt Tyron, of dat echt zo klopt. De tijd zal het uitwijzen. Wil daar trouwens ook even bij zeggen, dat jullie 0 winsten maken op ons.

9 spelers die telkens edelclears proberen te gooien samen een edel tekort hebben. Dan mag jij mij vertellen welke spelers. De enige spelers die edelclears gooien en ook nog steeds gooien zijn annie, bob en ik. NGD en Kyro hebben nu beide pas 1x mee gedaan met minimaal aantal edelclears. Dus ga niet lukraak statements hierin gooien, zonder dat ze waar of doordacht zijn.

Vitoc, blijkbaar is jou dat volledige verhaal bij jou nooit binnengekomen. Lees hier eens op dat fora terug wat er allemaal gebeurd is rondom die stabs.

En Jens, als die stab nooit was uitgevoerd, was het account nu allang weg geweest, of het account zat nu nog in FeL. Dus ga niet tof praten dat het account allang weggespeeld had moeten zijn. Dit is allemaal te danken aan die gore stab van Juvy.

Matige stam Ju..stab
 

DeletedUser

Guest
Opgegeven of niet, het is terrein winst. Eveneens in het noorden rondom bob. Als ik niet was begonnen met edelen daar, dan was het nooit veranderd.

Ook ben ik wel benieuwd naar wat jij zegt Tyron, of dat echt zo klopt. De tijd zal het uitwijzen. Wil daar trouwens ook even bij zeggen, dat jullie 0 winsten maken op ons.

9 spelers die telkens edelclears proberen te gooien samen een edel tekort hebben. Dan mag jij mij vertellen welke spelers. De enige spelers die edelclears gooien en ook nog steeds gooien zijn annie, bob en ik. NGD en Kyro hebben nu beide pas 1x mee gedaan met minimaal aantal edelclears. Dus ga niet lukraak statements hierin gooien, zonder dat ze waar of doordacht zijn.

Vitoc, blijkbaar is jou dat volledige verhaal bij jou nooit binnengekomen. Lees hier eens op dat fora terug wat er allemaal gebeurd is rondom die stabs.

En Jens, als die stab nooit was uitgevoerd, was het account nu allang weg geweest, of het account zat nu nog in FeL. Dus ga niet tof praten dat het account allang weggespeeld had moeten zijn. Dit is allemaal te danken aan die gore stab van Juvy.

Matige stam Ju..stab

Leuke naamchange jammer dat je in deze statement een lone wolf bent.
 

DeletedUser59368

Guest
Welke massa op FeL ? Is er al ooit een massa geweest dan? Een aanval van 2-3 spelers kan je geen massa noemen laatste tijd zijn er enkel solo acties geweest op zebbe en bobdecat en dergelijke. Deze natuurlijk goed gedeft staat.

Dus ga niet hoog praten, want jullie zijn tot nu toe nog flink gespaard geweest.
 

DeletedUser

Guest
stelling van de dag : rode bolletjes zijn stom
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan