stelling van de dag

DeletedUser51839

Guest
Komt omdat cona gewoon een beetje loopt te rotzooien op het af, beetje vuurtjes aanstoken maar een discussie afmaken of aangaan, homaar.

neenee, aangaan kan die als de beste, maar in afmaken heeft hij nog veel te leren van je! :D
 

DeletedUser67517

Guest
Heeft niks met moeite te maken, gewoonweg met het feit dat ik in twee zinnen ook kan zeggen wat ik wil. Itt tot hele bbs-verhalen waar 90% van de quote genegeerd word.

Ik reageer zo op de rest, op een rustiger momentje.
 

DeletedUser51839

Guest
Heeft niks met moeite te maken, gewoonweg met het feit dat ik in twee zinnen ook kan zeggen wat ik wil. Itt tot hele bbs-verhalen waar 90% van de quote genegeerd word.

Ik reageer zo op de rest, op een rustiger momentje.

Je zegt je mening idd maar in 2 zinnen kan je niet met deftige argumenten komen behalve als je met drogredens komt :)
 

DeletedUser51839

Guest
Sinds wanneer moet je propaganda, persoonlijke visies en meningen beargumenteren?

Haha lol, als je jou mening geeft moet je kunnen zeggen waarom. Als je een persoonlijke visie hebt is die gebaseerd op iets en moet je kunnen uitleggen. Als je propaganda voert moet je kunnen argumenteren. Anders maak je best gewoon affiches ofzo.
 

DeletedUser67517

Guest
Haha lol, als je jou mening geeft moet je kunnen zeggen waarom. Als je een persoonlijke visie hebt is die gebaseerd op iets en moet je kunnen uitleggen. Als je propaganda voert moet je kunnen argumenteren. Anders maak je best gewoon affiches ofzo.

Als ik mijn mening geef hoef ik die helemaal niet te kunnen beargumenteren. Een mening kan ook gebaseerd zijn op ''onderbuik'' gevoelens en intuïtie, en dat is niet met woorden uit te spreken. Leer je gewoon in de brugklas...
Een persoonlijke visie hoef ook nergens op gebaseerd te zijn, inzicht en mensenkennis zijn namelijk ook relatief.

Daarnaast geeft de geschiedenis te kennen dat de beste propaganda gebaseerd zijn op non-argumentatie, dingen vergroten en tegenargumenten uitdunnen. Heeft dus niks te maken met argumenteren des te meer met downplayen en omhoog praten.
 

DeletedUser51839

Guest
Als ik mijn mening geef hoef ik die helemaal niet te kunnen beargumenteren. Een mening kan ook gebaseerd zijn op ''onderbuik'' gevoelens en intuïtie, en dat is niet met woorden uit te spreken. Leer je gewoon in de brugklas...
Een persoonlijke visie hoef ook nergens op gebaseerd te zijn, inzicht en mensenkennis zijn namelijk ook relatief.

Daarnaast geeft de geschiedenis te kennen dat de beste propaganda gebaseerd zijn op non-argumentatie, dingen vergroten en tegenargumenten uitdunnen. Heeft dus niks te maken met argumenteren des te meer met downplayen en omhoog praten.

Hoe vergroot je dingen dan en dun je tegenargumenten uit? :eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Door stellingen te negeren en door stellingen aan te kaarten door middel van 2 zinnetjes en continuïteit.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Sinds wanneer moet je propaganda, persoonlijke visies en meningen beargumenteren?

Omdat je anders nogal zwak overkomt. Je verwart hier twee dingen, een propaganda prent hoeft geen beargumentatie te bevatten. Maar denk jij dat als jij een propaganda praatje houd, je ook maar uit je nek kletst? Nee dan kom je ofwel met argumenten ofwel voer je zwarte propaganda. (valse informatie die lijkt van een bepaalde bron afkomstig te zijn maar in feite van een andere partij afkomstig is gebruiken.)
 

DeletedUser74646

Guest
Wel heel erg kansloos dat er serieus via het account tribalwarskrijger geedeld moet gaan worden. Schip zinkt steeds verder bij jullie.
 

DeletedUser74228

Guest
Wel heel erg kansloos dat er serieus via het account tribalwarskrijger geedeld moet gaan worden. Schip zinkt steeds verder bij jullie.

Net zo kansloos als al die edelclears van jullie. Misschien moeten jullie eens mbs mee laten helpen. Wie weet lukt het dan wel om Celebi neer te krijgen.
 

DeletedUser75377

Guest
Wel heel erg kansloos dat er serieus via het account tribalwarskrijger geedeld moet gaan worden. Schip zinkt steeds verder bij jullie.

Sinds wanneer mogen we niet edelen via een mb account :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75027

Guest
Hebben jullie nu echt geen schaamte , juvy ? accs als ESFR of tribalwarskrijger gebruiken , hoe durven jullie ? eenmaal acc neer mag dat niet meer gebruikt worden , weten jullie dat nu nog niet ? VUILE STABBERS
 

DeletedUser75377

Guest
hebben jullie nu echt geen schaamte , juvy ? Accs als esfr of tribalwarskrijger gebruiken , hoe durven jullie ? Eenmaal acc neer mag dat niet meer gebruikt worden , weten jullie dat nu nog niet ? Vuile stabbers

Probeer je Pieter nu na te doen?:)
 

DeletedUser59368

Guest
Klopt niet Pieter heeft nooit aangegeven dat ie ermee kapt. Wilde ons zolang we er zijn op alle mogelijke manieren kloten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan