DeletedUser48278
Guest
Ik heb mijn tactiek wel wat aangepast ja. Ik up nu veel vaker ook m'n mijnen en microfarmen is gewoon obligaat, waar dit vroeger toch niet echt hoefde.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Oneens. Vroeger moest je op veel dingen letten in de start, tegenwoordig kan je veel fouten al herstellen door gewoon te reduceren/halveren en zorgen fouten niet voor achterstand, wat erg jammer is.
Dit vind ik bullshit trouwens, deffen is niet heel veel veranderd, dat je muur kan halveren is het enige maar dat vind ik niet heel erg essentieel hier.
Hier misschien niet, maar op 33 ( waar ik speel ) probeer daar maar eens een geheim te clearen... De muur kan in 10 min van 0-18 gaan. Dan is deffen toch heel wat gemakkelijker hoor.
Stelling: Tw is nog hetzelfde spelletje als vroeger, ondanks de vele nieuwe functies.
Nee, door de PA functies kunnen de spelers die (veel) geld aan het spel besteden hoger op komen, dit is jammer. De vlaggen, bonusdorpen enz. vind ik wel een verbetering. Alleen mag tribalwars van mij de nieuwe kaart verwijderen want die zit er niet uit, gelukkig dat je de oude nog steeds kan instellen.
Een geheimenwereld met limited haul is ook wel een heul speciaal geval he
Gewoon je clears goed op elkaar timen en dan heeft die de tijd niet eens om de muur te uppen.
Ow jammer...
Meneer ik wil even laten weten dat ik stal heb en hoop dan mensen me pro vinden. Zonde dat je dan nog "jammer" moet zeggen om toch nog even te laten weten dat je het hebt.![]()
Jij hebt nog geen stal en bent gefrustreerd?![]()
Nee, ik speel geen w37 en own de klessik (y).
Stal? 20k bijl clears natuurlijk.
Veel te veel, ik kan je wel dorpje geven waarop je het mag lozen?![]()
Denk je nu echt dat ik denk dat mensen met een stal pro zijn?
Pro's op dit spel zijn haast uitgestorven, mensen met PA/PP zijn moeilijk te onderscheiden met pro's. Sorry dat ik dit moet zeggen jongedame die graag op 'klessiks' speelt.