Stelling van de Dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser48278

Guest
Ik heb mijn tactiek wel wat aangepast ja. Ik up nu veel vaker ook m'n mijnen en microfarmen is gewoon obligaat, waar dit vroeger toch niet echt hoefde.
 

DeletedUser69700

Guest
Oneens. Vroeger moest je op veel dingen letten in de start, tegenwoordig kan je veel fouten al herstellen door gewoon te reduceren/halveren en zorgen fouten niet voor achterstand, wat erg jammer is.


Dit vind ik bullshit trouwens, deffen is niet heel veel veranderd, dat je muur kan halveren is het enige maar dat vind ik niet heel erg essentieel hier.

Hier misschien niet, maar op 33 ( waar ik speel ) probeer daar maar eens een geheim te clearen... De muur kan in 10 min van 0-18 gaan. Dan is deffen toch heel wat gemakkelijker hoor.
 

DeletedUser48745

Guest
Hier misschien niet, maar op 33 ( waar ik speel ) probeer daar maar eens een geheim te clearen... De muur kan in 10 min van 0-18 gaan. Dan is deffen toch heel wat gemakkelijker hoor.

Een geheimenwereld met limited haul is ook wel een heul speciaal geval he :rolleyes:
Gewoon je clears goed op elkaar timen en dan heeft die de tijd niet eens om de muur te uppen.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Stelling v/d dag: Maliek en Sam, geile beesten!
 

DeletedUser

Guest
Stelling: Tw is nog hetzelfde spelletje als vroeger, ondanks de vele nieuwe functies.

Nee, door de PA functies kunnen de spelers die (veel) geld aan het spel besteden hoger op komen, dit is jammer. De vlaggen, bonusdorpen enz. vind ik wel een verbetering. Alleen mag tribalwars van mij de nieuwe kaart verwijderen want die ziet er niet uit, gelukkig dat je de oude nog steeds kan instellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee, door de PA functies kunnen de spelers die (veel) geld aan het spel besteden hoger op komen, dit is jammer. De vlaggen, bonusdorpen enz. vind ik wel een verbetering. Alleen mag tribalwars van mij de nieuwe kaart verwijderen want die zit er niet uit, gelukkig dat je de oude nog steeds kan instellen.

Damn, das veel beter! Waarom zeg je dat nu pas? :p
 

DeletedUser69785

Guest
STELLING: Iedereen die vandaag (25/01) een stal heeft is pro...?
 

DeletedUser66217

Guest
Stal? 20k bijl clears natuurlijk.

Ik gebruik next level tektiks. :cool:
 

DeletedUser69785

Guest
Denk je nu echt dat ik denk dat mensen met een stal pro zijn?
Pro's op dit spel zijn haast uitgestorven, mensen met PA/PP zijn moeilijk te onderscheiden met pro's. Sorry dat ik dit moet zeggen jongedame die graag op 'klessiks' speelt.
 

DeletedUser66217

Guest
Denk je nu echt dat ik denk dat mensen met een stal pro zijn?
Pro's op dit spel zijn haast uitgestorven, mensen met PA/PP zijn moeilijk te onderscheiden met pro's. Sorry dat ik dit moet zeggen jongedame die graag op 'klessiks' speelt.

Waarom denk je dat ik op de klessik speel & op een geen-PA-wereld?

En nee ik denk dat je even je kwaliteiten in je post(s) wilde impliceren. Het siert je ook totaal niet dat je roept dat alle topspelers verdwenen zijn, dat is namelijk klinkklare onzin. De verhouding is nog precies hetzelfde, echter is het 20:1 tov vroeger (gezien de spelers per wereld zo'n 20x minder is). Gelukkig heb je ook echt rocket science nodig om dat te snappen..
 
Bovenaan