Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum
Reactiescore
559
Wat is hier zo jammer aan? Het was gewoon een woordgrapje hoor én die persoon zelf snapt hem ook wel.

Om toch even te reageren op je hele uitgebreide post:
Je hebt het vaak over leeftijd, maar leeftijd boeit volgens mij helemaal niets. Ik zal even voor je terug rekenen, in Oktober 2009 ben ik op Wereld 1 gestopt. Ik ben nu 17 jaartjes jong dus 17-4 = 13. En dan moet je er nog van uitgaan dat ik 1.5 jaar op Wereld 1 heb gespeeld dus toen ik startte was ik 11.5 ongeveer. En toen was ik al vet pro, toch M. & M.? :cool:

Oftewel: Leeftijd boeit niets ;)

klopt helemaal
kan niet anders ook he je zat toen ook al in een pro stam :D
 

DeletedUser67973

Guest
Nieuwe stelling:

Alle stammen leeggooien: en via een draftsysteem nieuwe stammen creeren zou interessant zijn
 

DeletedUser66258

Guest
Ik heb nooit troepen op CFA weggestuurd. Geen idee waar jij nu weer begint dingen te verzinnen. Nuja ik begrijp het wel, je hebt slechte dromen over space bison & pj dus je psychiater zal waarschijnlijk wat pilletjes hebben voorgeschreven en gezegd dat je je woede maar moest uiten op een of andere manier.

Rot om jou te zijn hoor :(. Space Bison steunt je alleszins!
 

DeletedUser26931

Guest
Nieuwe stelling:

Alle stammen leeggooien: en via een draftsysteem nieuwe stammen creeren zou interessant zijn

Zou het kunnen zijn.
En hoe zou dat draft systeem eruit moeten zien. Kan er tussentijds worden overgestapt? Wanneer moet het ingaan?
 

DeletedUser38984

Guest
Vind eigenlijk een leuke stelling.

Een leugendetector helpt veel op het AF.
 

DeletedUser67973

Guest
Zou het kunnen zijn.
En hoe zou dat draft systeem eruit moeten zien. Kan er tussentijds worden overgestapt? Wanneer moet het ingaan?

Nee geen overstappen, je pakt de top 5 spelers en om de beurt mogen ze een speler pakken beginnend bij de nummer 5:).
Zou wel leuk zijn om te zien waar we dan eindigen:p
 
Reactiescore
60
waarom heb ik nu het vermoeden dat het wel even gaat duren voordat ik gekozen zal worden?:rolleyes:
 
Reactiescore
60
haha
 

DeletedUser67973

Guest
Je bent het verschil van vandaag vergeten erbij te zetten:), en trouwens ook jij raak uit edels op een zeker moment:p
 

DeletedUser5148

Guest
Je bent het verschil van vandaag vergeten erbij te zetten:), en trouwens ook jij raak uit edels op een zeker moment:p

Hoe bedoel je? :) Vandaag ook al 18 overnames. Farmen is het antwoord op alles :)
 

DeletedUser

Guest
nee, hun edels raken ze niet op.

para heeft het heel slim gespeeld. ze hadden de account reckless al een hele lange tijd in bezit. ze hebben alle def dorpen eruit geflikkerd en bijna alleen attackdorpen aangemaakt. daarom kan reckless non stop achter elkaar clear sturen met tussenpauze van 1 week.

intussen wordt reckless door space bison geinternd zodat reckless edels vrij krijgt.

Hoe 1 account de hele oorlog veranderd heeft.
 

DeletedUser19123

Guest
nee, hun edels raken ze niet op.

para heeft het heel slim gespeeld. ze hadden de account reckless al een hele lange tijd in bezit. ze hebben alle def dorpen eruit geflikkerd en bijna alleen attackdorpen aangemaakt. daarom kan reckless non stop achter elkaar clear sturen met tussenpauze van 1 week.

intussen wordt reckless door space bison geinternd zodat reckless edels vrij krijgt.

Hoe 1 account de hele oorlog veranderd heeft.

lol we hebben reckless idd wat extra edels gegeven maar enkel om het feit dat we met space bison anders vast kwamen te liggen omdat ie ons blokte aan de west en zuid kant en noord en oost liggen al andere stamgenoten:)

Maar moet zeggen orgineel bedacht van je maar niet goed doordacht (is een kwestie van kaartje kijken)
 

DeletedUser26931

Guest
Stelling: De wereld is eigenlijk wel gespeeld. Heeft het eigenlijk nog wel zin om verder te spelen.
 
Bovenaan