Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser13822

Guest
Als de tijd rijp is?
De andere partij moet maar aantonen dat ze onschuldig zijn? Als ik me niet vergis ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Ik zie enkel meer praatjes, maw je praat maar wat maar weet juist niets. Je bent een zielig ventje met een véél te grote mond dat eerst maar eens moet leren spelen met de grote jongens voor hij zijn bakkes nog eens opentrekt.
 

DeletedUser13822

Guest
Als je niet zielig met je mond vol tanden staat, breng dan eens de argumenten. Gooi het op tafel. Alles wat je hier aan het brengen bent slaat als een tang op een varken.

Telkens je iets zegt, wordt het ontkracht of toont iemand aan dat je aan het liegen bent. Vandaag zelfs nog: "ik ken laila al véél langer als de rest". Je weet van haar bestaan af, maar kennen? Denk dat je haar totaal niet kent en andersom is het ook zo.

Toon eens argumenten, voor je jezelf hier nog meer belachelijk maakt!
 

DeletedUser38984

Guest
Als je niet zielig met je mond vol tanden staat, breng dan eens de argumenten. Gooi het op tafel. Alles wat je hier aan het brengen bent slaat als een tang op een varken.

Telkens je iets zegt, wordt het ontkracht of toont iemand aan dat je aan het liegen bent. Vandaag zelfs nog: "ik ken laila al véél langer als de rest". Je weet van haar bestaan af, maar kennen? Denk dat je haar totaal niet kent en andersom is het ook zo.

Toon eens argumenten, voor je jezelf hier nog meer belachelijk maakt!

Jij heb jezelf al belachelijk gemaakt en nee ik ga mijn argumenten hier nog niet droppen. Ga jij is goed TW spelen dan praten wij verder noobiee!
 

DeletedUser13822

Guest
Tuurlijk ga je geen argumenten geven, want je hebt niks. Alleen wil je dat niet toegeven.

En als je is boven rang 80 komt mag je mss praten over noob zijn ;)
 

DeletedUser38984

Guest
Tuurlijk ga je geen argumenten geven, want je hebt niks. Alleen wil je dat niet toegeven.

En als je is boven rang 80 komt mag je mss praten over noob zijn ;)

0 interns nu jij met je 100+
En sorry ik heb echt geen bewijs en geen argumenten voel me zo kut :(:D

Jij gaat nog voor paal staan laffe jochie
 

DeletedUser66258

Guest
Ik snap niet waarom mensen zagen over interns? Als er spelers stoppen die aan je grenzen of deels in je cluster liggen zal iedereen die willen edelen.
 

DeletedUser38984

Guest
Ik snap niet waarom mensen zagen over interns? Als er spelers stoppen die aan je grenzen of deels in je cluster liggen zal iedereen die willen edelen.

Ik zit te zagen aangezien jullie dat deden bij Lw. en nu is het niet erg hahahaha ik ga weg dit is zo'n laag niveau.
De groeten noobs hopen dat jullie je is naar een hoger niveau kunnen gedragen
 

DeletedUser13822

Guest
Ik haal nergens interns aan, interns is een noodzakelijk kwaad.

Maar sjoe, ik wacht nog steeds op een deftig argument langs uw kant.....gimme, daddy needs his sugar
 

DeletedUser

Guest

Goh, maar bij jou lijkt het er bepaald niet op:rolleyes:

Nou, volgens mij is die van jou al tot een dieptepunt gezonken op je vorige af-account, waarom anders een andere?

Jaa... en waar zijn de bewijzen voor alle aantijgingen op die ene spionageactie van pj na...?

Klopt helemaal;) wat doe je hier nog?

Ja want ik loop zo erg achter de grote groep aan:rolleyes:

Kom wat vaker gezellig praten hier:D


Wow. Weer een uitgebreide reacties me zo als we van je gewend zijn goede argumenten. Over dat AF account. Ik had geen eens de intentie om lang te spelen. Ik was net nieuw en speelde tribalwars puur voor de fun. Gecombineerd met mijn leeftijd kwam dat erop uit dat ik me idioot ging gedragen. Ik speelde 3 x per dag en kwam met alle geluk van de wereld terecht in de top 20. Zonder te farmen. Het boeide me toentertijd totaal niet. Of waren jullie zulke hoogstaande posters op die leeftijd ? Nee, dat denk ik niet. Lars, ik was pas net 10 maanden 13… Wat verwacht je nou ? Dat ik met mijn propaganda iedereen omver zou blazen ? Nee, tuurlijk niet. Als je 13 bent ben je impulsief en doe je domme dingen. En impulsief ben ik nog steeds.
En als jullie het waren moeten jullie wel heeeeeeel hard achteruit zijn gegaan. Ik ben me pas sinds 2 maanden interesse gaan tonen in het begrip ' propaganda '. Ik lees topics door van W18 en vind dat best leuk om te lezen vaak.

Op dit punt kan je me niet pakken, Lars.
Denk dat er eentje aandacht nodig heeft die hij ook lijkt te krijgen zo. Nouja, je bent nooit groots in het spel geweest dus probeert nu toch een naam te maken op het AF. Wie ben jij om over mijn geloofwaardigheid te spreken. Spionage is deel van het spel en ik ga ook niet ontkennen dat ik dat doe als mij de kans wordt aangeboden, maar ik heb nooit iemand gestabbed. Iedereen steekt tijd in dit spelletje en het is niet aan mij om dat van iemand te ontnemen. Enja laf doen... das verwijten om toch maar iets te kunnen zeggen.

Ik ben iemand die er altijd is geweest voor de BGs, zowel MT als Ctrl. en laatsgenoemde zullen zeker nu met de actie op C-W-B hiermee instemmen. Als je de moraalridder wilt gaan uithangen moet je maar veganist worden, maar op TW wordt er gewoon mee gelachen.


Aandacht daar doe ik het niet meer voor. Dat is al een tijdje geleden over bij mij. Waar ik het vooral voor doe is dat de ' eervolle ' leden in de alliantie eens hun oogkleppen open doen. Wat hier gebeurd is gewoon NOT DONE. Het is gewoon schandalig wat er op W29 allemaal gebeurd is en wat personen zoals PJ nog gaan uitvoeren als ze de kans krijgen. Wie ben ik om over jou geloofwaardigheid te spreken ? Daar heb ik toch zeker recht op bij een persoon die eerst volledig liep te ontekken over het CFA gebeuren maar toch de troepen heeft weggestuurd om te edelen. Zwak. . Jij ontneemt nooit iemands spelplezier zeker ? Daarom voer je dit soort praktijken ook uit. Jij bent een speler die er nooit voor terugdeinst iemands spelplezier volledig af te nemen van iemand die keihard voor zijn account heeft gewerkt. Voor jou gaat niks te ver. Ik heb verder ook nog niet heel veel bereikt. Maar onthoud goed. Ik speel pas 10 maande. In die tijd heb ik met Tweeko op Classic Top 20 gestaan & nu met Barmhartige op plaats 100 terwijl we heel lang inactief waren. En aangezien ik bij de classic pas kort 13 was vind ik dit niet heel slecht.

Jij staat er idd altijd voor je bg's. Is jou geheugen werkelijk zo dramatisch dat je geen eens kan herinneren dat jullie ons een maandje terug wouden laten vallen ? Terwijl wij jullie toen jullie het moeilijk hadden ook keihard
hadden geholpen. De vv's die wij draaiden waren absurd te noemen. Wij hielpen jullie ook met deff. En precies 3 maanden later als het bij jullie goed gaat laten jullie ons vallen. Triest. Totaal geen eergevoel bij jullie te bekennen. Je liet zelfs mensen die jou al bijna als een ' vriend ' beschouwden vallen. Dan denk ik aan ' Laurens ' en nog wat andere uit Ctrl. Maar dat maakt jullie niet uit. Het draait enkel om jullie jezelf. BG's bestaan immers om te gebruiken totdat ze niet meer nodig zijn, niet waar ? :rolleyes: Jij bent er voor je bg’s totdat je ze niet meer nodig hebt

waarheid komt hard aan, vooral verteld door iemand uit een onverwachte hoek.

Wat Barmhartige Sara vertelt wisten we al in Lw.
Dat we ondanks al die praktijken nog blijven staan en stug doorvecht, zegt veel over de niveau van Lw.

Ik vertel gewoon mijn mening. En daar worden ze ( blijkbaar ) heel boos om.


Goeie comeback hoor :d

Bas, maak u zorgen en verdwijn! Doordat je je star aan het staren bent op hersenspinsels die je zelf aan het maken bent is uw geloofwaardigheid fel onder 0 gezonken.
Zie maar dat je niet te paranoia wordt.

Oogkleppen zijn voor het paard die de kar trekt, niet voor mensen! Je kan anders een clubje oprichten met f4l om samen complotten en verhaaltjes te bedenken die passen in uw denkkader.

Leuk dit. De grootste stabber die mij gaat verwijten dat ik geen geloofwaardigheid heb . Of ben je soms vergeten hoe je op W3 in een nacht een account van 30 miljoen leegzette ?

jou waarheid -.-
wil niet zeggen dat n ander dat deelt
en als je dat 1 keer duidelijk hebt gemaakt ist goed. heb geen zin dat gezeik in ieder topic tegen te komen.
dat jij iets tegen bepaalde personen hebt is duidelijk nu maar vecht je persoonlijke shit lekker via pm uit en niet op het AF

Ik heb het ook maar een keer duidelijk gemaakt. Niet meer dan 1 x voordat ik deze post typte. Ik heb al van PJ gehoord dat jullie een bekrompen denkwijze hebben. Het doel heiligt de middelen. Hoeveel accounts ( waar mensen voor hebben gewerkt ) door jullie stabs verloren gaan maakt jullie niks uit. Er is maar een doel. Het winnen van de wereld. Hoe & met wie zijn slechts simpele bijzaken.

Hier wordt volgens mij één Lw.er heel geil blij van.

Had ik nog zo gehoopt dat jij een goede poster was en dan zie je dit. Jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, de niveau is zo superhoog:rolleyes:
* het

We weten in ieder geval dat jij geen hoog niveau hebt op het gebied van spelling

Volgens mij is die ingesteldheid net wat iemand tot een zéér goede leider maakt. Er is denk ik niets mis mee.. Als je als leider er alles voor over hebt, zal jij ook vv's nemen als niemand anders het wilt, je slaap uitstellen om probleem op te lossen. Hier is echt niets mis mee. Enja natuurlijk zal Lw. heel de wereld Para ! & MT verwijten sturen over onterechte bans en stabs, puur omdat ze het ingame nooit gaan kunnen halen.

Dit is niet wat hij bedoeld. De ingesteldheid is juist een goed teken. Als het maar niet zover gaat als bij jullie. Stabben om te winnen. Dat is nergens voor nodig. Slaap uitstellen ( = behoorlijk nolife ) maar wel goed voor een leider. Vv’s aannemen als niemand anders het wilt is ook alleen maar goed. Maar om dan je te verlagen tot het niveau waartoe jullie je hebben verlaagd ? Dat is fout. Compleet fout. En dat weet je hopelijk zelf ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Dit is niet wat hij bedoeld. De ingesteldheid is juist een goed teken. Als het maar niet zover gaat als bij jullie. Stabben om te winnen. Dat is nergens voor nodig. Slaap uitstellen ( = behoorlijk nolife ) maar wel goed voor een leider. Vv’s aannemen als niemand anders het wilt is ook alleen maar goed. Maar om dan je te verlagen tot het niveau waartoe jullie je hebben verlaagd ? Dat is fout. Compleet fout. En dat weet je hopelijk zelf ook.

Gezien dat stuk over Raphgo gaat, is dit totaal niet relevant. Raphgo heeft nooit iemand gestabt.

Verder was degene van al die vv's toch echt laurens, en niet jij. Geen idee dus waarom jij hierover begint. Het 'laten vallen van ctrl' zit ook net even wat ingewikkelder in elkaar dan jij nu insinueert, dat lag grotendeels toch echt aan ctrl zelf. Dat Para er uiteindelijk de stekker uit wou trekken kan ik ook volledig begrijpen.
 

DeletedUser

Guest
Met ' Wij ' doel ik op Ctrl. Niet op Laurens en ik. Maar je hebt gelijk dat Laurens het meeste vv werk heeft verricht van heel Ctrl.
 
Reactiescore
1.039
Wow. Weer een uitgebreide reacties me zo als we van je gewend zijn goede argumenten. Over dat AF account. Ik had geen eens de intentie om lang te spelen. Ik was net nieuw en speelde tribalwars puur voor de fun. Gecombineerd met mijn leeftijd kwam dat erop uit dat ik me idioot ging gedragen. Ik speelde 3 x per dag en kwam met alle geluk van de wereld terecht in de top 20. Zonder te farmen. Het boeide me toentertijd totaal niet. Of waren jullie zulke hoogstaande posters op die leeftijd ? Nee, dat denk ik niet. Lars, ik was pas net 10 maanden 13… Wat verwacht je nou ? Dat ik met mijn propaganda iedereen omver zou blazen ? Nee, tuurlijk niet. Als je 13 bent ben je impulsief en doe je domme dingen. En impulsief ben ik nog steeds.
En als jullie het waren moeten jullie wel heeeeeeel hard achteruit zijn gegaan. Ik ben me pas sinds 2 maanden interesse gaan tonen in het begrip ' propaganda '. Ik lees topics door van W18 en vind dat best leuk om te lezen vaak.

Op dit punt kan je me niet pakken, Lars.
Ja want als je je reputatie verpest hebt heb je een ander account nodig-,- Er zijn zat mensen die hier zo af en toe rondhangen die kunnen beamen hoe schijtirritant ik vroeger was... Ben ik gaan rennen en voor de meeste mensen hier anoniem teruggekomen? Nee, ik ben veranderd, mijn poststijl is dat en het is nu niet zo dat men mij constant herinnert aan hoe ik vroeger was of wel?
Nee man, hierop kan ik je niet pakken:rolleyes:

Aandacht daar doe ik het niet meer voor. Dat is al een tijdje geleden over bij mij. Waar ik het vooral voor doe is dat de ' eervolle ' leden in de alliantie eens hun oogkleppen open doen. Wat hier gebeurd is gewoon NOT DONE. Het is gewoon schandalig wat er op W29 allemaal gebeurd is en wat personen zoals PJ nog gaan uitvoeren als ze de kans krijgen. Wie ben ik om over jou geloofwaardigheid te spreken ? Daar heb ik toch zeker recht op bij een persoon die eerst volledig liep te ontekken over het CFA gebeuren maar toch de troepen heeft weggestuurd om te edelen. Zwak. . Jij ontneemt nooit iemands spelplezier zeker ? Daarom voer je dit soort praktijken ook uit. Jij bent een speler die er nooit voor terugdeinst iemands spelplezier volledig af te nemen van iemand die keihard voor zijn account heeft gewerkt. Voor jou gaat niks te ver. Ik heb verder ook nog niet heel veel bereikt. Maar onthoud goed. Ik speel pas 10 maande. In die tijd heb ik met Tweeko op Classic Top 20 gestaan & nu met Barmhartige op plaats 100 terwijl we heel lang inactief waren. En aangezien ik bij de classic pas kort 13 was vind ik dit niet heel slecht.
Aandacht doe ik het niet meer voor, vroeger wel dus inderdaad-.-
Nu doe je het voor de "eervolle leden" in de alliantie die nu hun oogkleppen af moeten doen? Sure, en waar ben je ingame dan om daar je heilige boodschap te verkondigen? Als je iets wil veranderen zul je iedereen moeten bereiken, daar ooit al aan gedacht?
Trouwens, ik heb nog steeds geen bewijs gezien voor welke stab op deze wereld dan ook, enlighten us als je het allemaal zo goed weet?
Daarbij he, het kan me geen ene flikker schelen wat jij in je tien maanden bereikt hebt, het gaat erom wat je hier en nu presteert en op W29 is dat 0, nada, niente. Niks dus, barmhartige is jou aandeel zooooo klein in, je beschaamt Laurens hier alleen maar door de reputatie op het af te verkloten, kom alstjeblieft terug met frankie1997nl

Jij staat er idd altijd voor je bg's. Is jou geheugen werkelijk zo dramatisch dat je geen eens kan herinneren dat jullie ons een maandje terug wouden laten vallen ? Terwijl wij jullie toen jullie het moeilijk hadden ook keihard
hadden geholpen. De vv's die wij draaiden waren absurd te noemen. Wij hielpen jullie ook met deff. En precies 3 maanden later als het bij jullie goed gaat laten jullie ons vallen. Triest. Totaal geen eergevoel bij jullie te bekennen. Je liet zelfs mensen die jou al bijna als een ' vriend ' beschouwden vallen. Dan denk ik aan ' Laurens ' en nog wat andere uit Ctrl. Maar dat maakt jullie niet uit. Het draait enkel om jullie jezelf. BG's bestaan immers om te gebruiken totdat ze niet meer nodig zijn, niet waar ? :rolleyes: Jij bent er voor je bg’s totdat je ze niet meer nodig hebt
wouden, en dit hier zegt wat over mijn spelling:eek:
"De vv's die wij draaiden waren absurd te noemen" Definieer wij?
De def die jullie leverden was dan misschien nodig toen, maar van jullie heb ik geen enkel lijstje gezien dus hoe zouden we jullie dan nu moeten helpen? En praat jij alsjeblieft niet over eergevoel
Besides, degene die ontkent dat Ctrl. een wake-up call nodig had is een leugenaar en dat weet je zelf ook

Ik vertel gewoon mijn mening. En daar worden ze ( blijkbaar ) heel boos om.

Nee jij loopt een hele dingen te verkondigen waar je geen flikker van af weet

Leuk dit. De grootste stabber die mij gaat verwijten dat ik geen geloofwaardigheid heb . Of ben je soms vergeten hoe je op W3 in een nacht een account van 30 miljoen leegzette ?
Ja want W3 en W29 hebben zoveel met elkaar te maken:rolleyes:


Ik heb het ook maar een keer duidelijk gemaakt. Niet meer dan 1 x voordat ik deze post typte. Ik heb al van PJ gehoord dat jullie een bekrompen denkwijze hebben. Het doel heiligt de middelen. Hoeveel accounts ( waar mensen voor hebben gewerkt ) door jullie stabs verloren gaan maakt jullie niks uit. Er is maar een doel. Het winnen van de wereld. Hoe & met wie zijn slechts simpele bijzaken.

Nogmaals, kom met bewijs?
Had ik nog zo gehoopt dat jij een goede poster was en dan zie je dit. Jammer.

Gut, dat dacht ik bij jou een tijd terug nu ook:rolleyes:
* het

We weten in ieder geval dat jij geen hoog niveau hebt op het gebied van spelling
Je weet dat je een argument verloren hebt op het moment dat je de ander gaat verbeteren op zijn spelling toch:rolleyes: En ik had verwacht dat je toch wel zou zien wat de bedoeling was van die post maar dat was dus toch net iets te hoog gegrepen-,-
Btw, ingesteldheid is wel een goed woord?


Dit is niet wat hij bedoeld. De ingesteldheid is juist een goed teken. Als het maar niet zover gaat als bij jullie. Stabben om te winnen. Dat is nergens voor nodig. Slaap uitstellen ( = behoorlijk nolife ) maar wel goed voor een leider. Vv’s aannemen als niemand anders het wilt is ook alleen maar goed. Maar om dan je te verlagen tot het niveau waartoe jullie je hebben verlaagd ? Dat is fout. Compleet fout. En dat weet je hopelijk zelf ook.
Ach schat, the winner takes it all;)

Gezien dat stuk over Raphgo gaat, is dit totaal niet relevant. Raphgo heeft nooit iemand gestabt.

Verder was degene van al die vv's toch echt laurens, en niet jij. Geen idee dus waarom jij hierover begint. Het 'laten vallen van ctrl' zit ook net even wat ingewikkelder in elkaar dan jij nu insinueert, dat lag grotendeels toch echt aan ctrl zelf. Dat Para er uiteindelijk de stekker uit wou trekken kan ik ook volledig begrijpen.
+1
 

DeletedUser

Guest
Had ik nog zo gehoopt dat jij een goede poster was en dan zie je dit. Jammer.
Wat is hier zo jammer aan? Het was gewoon een woordgrapje hoor én die persoon zelf snapt hem ook wel.

Om toch even te reageren op je hele uitgebreide post:
Je hebt het vaak over leeftijd, maar leeftijd boeit volgens mij helemaal niets. Ik zal even voor je terug rekenen, in Oktober 2009 ben ik op Wereld 1 gestopt. Ik ben nu 17 jaartjes jong dus 17-4 = 13. En dan moet je er nog van uitgaan dat ik 1.5 jaar op Wereld 1 heb gespeeld dus toen ik startte was ik 11.5 ongeveer. En toen was ik al vet pro, toch M. & M.? :cool:

Oftewel: Leeftijd boeit niets ;)
 
Bovenaan