Statement Oeleboelepetroelewoelie

DeletedUser76774

Guest
Het is een droevige aftocht van een groep bestaande uit een hoop droevige hypocriete betweterige spelers.

Pfoee.. Ik ben echt klaar met dit spel :') Stabbers, spies, runners, kata-lovers, mensen die niet kunnen stoppen om (met kanker) te schelden en dan ook nog mensen met grote praat(jes) op het AF. In plaats van gewoon fatsoenlijk met vriend en vijand om te gaan is dit het niveau van de community, erg jammer. Ik zie het trouwens niet als droevige aftocht, maar als duidelijk statement: zo willen wij niet spelen/winnen (had nog steeds gekund! :rolleyes:). En ja, als we deze mening hadden over eerdere voorvallen, hebben we deze mening ook nu. Dat resulteert inderdaad dan in een delete, helaas.

In ieder geval: bedankt aan mijn CO's @Oeleboelepetroelewoelie: @Pimsie. , @Global Knowledge , @Conabonita , @Big Bang. @Project 1: thanks voor de gezelligheid en voor de moeite voor het acc! Helaas hebben we de wereld niet af kunnen maken. Ook bedankt aan de rest van de stam die wel gewoon hun best heeft gedaan (en die niet al vanaf het begin de intentie hadden om anderen te stabben)!

Veel plezier voor de mensen die nog wel verder spelen! :)

nog één laatste keer... OELE OELE OELE! :cool:
 
Reactiescore
461
Je moet wel toegeven dat het forum daardoor veel actiever is geworden xd
 

DeletedUser79041

Guest
Beste AF lezers,

Om onze post te beginnen wil ik graag mijn gesprek met Dick quoten, de dag dat Kane kata'de op gifts:
[7-1-2018 10:54:29] Dick: Sterke post Pim :p
[7-1-2018 10:55:08] Pim: Is dat sarcasme of niet??
[7-1-2018 10:55:12] Dick: Nee nee
[7-1-2018 10:55:17] Dick: VInd dat je gelijk hebt
[7-1-2018 10:55:31] Dick: Maar geef je meteen ook aan hoe ik der weinig aan kan doen :p
[7-1-2018 10:55:36] Pim: Ik vind het lastig om in een grote post een goede lijn te houden :p
[7-1-2018 10:56:04] Dick: Want opties zijn der niet voor me
[7-1-2018 10:56:09] Dick: Kicken kan simpel weg gewoon niet
[7-1-2018 10:56:15] Dick: Tenzij ik mezelf in de voet schiet.
[7-1-2018 10:56:40] Dick: Maar das de enige manier om er van te distantieren.
[7-1-2018 10:56:53] Pim: En lijkt me niet meer dan normaal
[7-1-2018 10:57:35] Dick: Nou ja het is 100% fout wat Kane doet.
[7-1-2018 10:57:42] Dick: Maar goed is wel zijn eigen keuze.
[7-1-2018 10:57:45] Dick: Dat geeft die ook.
[7-1-2018 10:57:50] Dick: Heeft die ook altijd gedaan.
[7-1-2018 10:58:05] Dick: Heb wel 300 keer gezegd dat die het niet moet doen.
[7-1-2018 10:58:19] Pim: Dan moet je hem kicken
[7-1-2018 10:58:29] Dick: Maar ja altijd als ik weg ben gebeurd er wat :p
[7-1-2018 10:58:45] Pim: Ben jij de baas of is hij de baas?
[7-1-2018 10:58:53] Dick: Je suis je le Chef :p
[7-1-2018 10:59:20] Pim: Voila win je dan de wereld met hem
[7-1-2018 10:59:22] Pim: Ben je even erg
[7-1-2018 10:59:33] Dick: Ach ja..
[7-1-2018 11:00:00] Dick: Die katas maken het nog erger, maar anders was dit sowieso al geen wereld waar ik vol trots over kon praten
[7-1-2018 11:00:12] Pim: Dus dat is het?
[7-1-2018 11:00:17] Pim: Je accepteert het gewoon
[7-1-2018 11:00:30] Dick: Ben ik nog niet aan uit
[7-1-2018 11:00:39] Dick: Heb gisteren nacht met Kane gepraat.
[7-1-2018 11:00:54] Dick: Maar wil eerst weten wat de stam erover denkt.
[7-1-2018 11:01:35] Dick: En wil je alleen bevestigen dat Kane er ons inderdaad mee genaaid heb.
[7-1-2018 11:01:45] Dick: En ik weinig kan.
[7-1-2018 11:01:57] Pim: Je hebt juist alle macht
[7-1-2018 11:02:12] Pim: Er is niemand in deze situatie die meer kan doen dan jij
[7-1-2018 11:02:12] Dick: Ja macht over een dilemma :p
[7-1-2018 11:02:28] Pim: Jij staat in de positie een statement af te geven als stam
[7-1-2018 11:02:33] Pim: Niemand anders
[7-1-2018 11:02:54] Pim: Is de wereldwinst zo veel waard dan?
[7-1-2018 11:03:01] Pim: Dat kata'en oke is in het proces?

De reden dat wij deze quote erbij pakken is om aan te geven dat onze mening over het gebruik van kata'en niet veranderd is de afgelopen dagen. Kata'en op een wereld met boerlimiet en in combinatie met de rest van deze instellingen is not done. Helaas zijn er vandaag van uit onze stamgenoten kata's gestuurd op Toxical Error van NoCure. Hieronder de reactie van uit Steven (vishaakje) over de kata's:
[09:05:58] Steven De Vlaming: Ik pak die emmer stront volledig op mij
[09:06:03] Steven De Vlaming: alles wat vishaakje deed
[09:06:04] Steven De Vlaming: doet
[09:06:18] Steven De Vlaming: kan je allemaal mij toerekenen :p

Tevens hieronder nog een interessante quote van vishaakje:
[14:14:10] Steven De Vlaming: Puur geacteerd, ons plan was om de classic te winnen als acc, eindigen als rang 1 en net voor dat de vredesperiode inging jullie kata'en zodat we toch revenge hadden :p
[14:14:23] Steven De Vlaming: Jullie mogen ook van geluk spreken dat het toxic was

Bon, we gaan er geen ontzettend lang verhaal van maken omdat dat totaal niet nodig is. Hier volgt het enige statement vanuit ons over de volgende situatie:
Voor ons is het gebruik van kata's de hele wereld al not done. Dit is ook de reden dat wij Dick aanstuurde op het kicken van Mr.Madness of zelf de stam te verlaten. Wij hadden niet verwacht dat wij zelf in deze situatie zou komen. Helaas is er voor ons de keuze niet om ze te kicken/zelf de stam te verlaten. Hierbij kondigen wij dan ook de delete van Oeleboelepetroelewoelie aan op CL15 waardoor wij ons graag volledig distantiëren van de volgende actie:
- Het sturen van kata's op Toxical Error van Vishaakje.

Dit is ook mijn eerste en enige reactie die ik ga plaatsen over dit onderwerp. Classic 15 is een trieste wereld en ik ben blij dat het voor mij klaar is. Voor de allerlaatste keer:
OELE OELE OELE

Wij wens iedereen veel plezier met het afronden van CL15.

Met vriendelijke groet,
Oeleboelepetroelewoelie (@Pimsie. , @Global Knowledge , @Conabonita , @Big Bang. , @Nunada , @Project 1)

hahahahah pim jij bent echt gekaned van alle kaneds
Vervolgens gefishhooked in je poeperd xD
Dit is denk de ergste get recked die ik heb gezien op tw forum:p
Nu maar met de staart tussen de benen afdruipen hahahahahah
 
Reactiescore
661
RUNNN BABY RUNNN

whahaha ik vind prachtig.
Hadden jullie er nou maar ons statement gewoon geaccepteerd waarin wij openlijk afstand namen van de acties van kane
Nu rest jullie geen andere keuze dan op delete gaan :p

Alvast bedankt voor de dorpen en tnx voor wereldwinst
Trieste reactie.

hahahahah pim jij bent echt gekaned van alle kaneds
Vervolgens gefishhooked in je poeperd xD
Dit is denk de ergste get recked die ik heb gezien op tw forum:p
Nu maar met de staart tussen de benen afdruipen hahahahahah
En nog triestiger.
Je zou er beter een voorbeeld aan nemen.
Pure noob eerste klas.

Je moet niet raar opkijken dat je nu zelf shit over je heen krijg na al die shit die jullie ons gegeven hebben
En je snapt het niet. Pim regelt het, jij blijft met de shit spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Haha, wat staan hier toch weer trieste reacties tussen zeg. Ik durf nu best te zeggen dat het vertiefde van TribalWars is doorgedrongen tot de Classics door types als Steven, nub Overl3rd, Kane en Dick. Wanneer ze ooit nog een synoniem voor treurig zoeken zal ik jullie aanraden.
 

DeletedUser76972

Guest
Haha, wat staan hier toch weer trieste reacties tussen zeg. Ik durf nu best te zeggen dat het vertiefde van TribalWars is doorgedrongen tot de Classics door types als Steven, nub Overl3rd, Kane en Dick. Wanneer ze ooit nog een synoniem voor treurig zoeken zal ik jullie aanraden.

Fijn dat ik je irriteer. Doet me een deugd om een hypocriete spel bedervende AF held als jouw nog een laatste eer te bewijzen.
Doei hé
 

DeletedUser67517

Guest
Fijn dat ik je irriteer. Doet me een deugd om een hypocriete spel bedervende AF held als jouw nog een laatste eer te bewijzen.
Doei hé
Je irriteert me niet hoor. Ik irriteer me vrijwel nooit aan spelertjes waar ik op neer kijk. Doei!
 

DeletedUser77710

Guest
Smerig en laf? Duidt op stabs neem ik aan, of? Wil je eens een opsomming doen van die smerige en laffe streken?

Wel lachwekkend dat een persoon zoals jou dit moet melden.
 

DeletedUser76972

Guest
Daan is niet eens het op neerkijken waard. Zelfs ratten willen niets met hem te maken hebben zo smerig en laf speelt die. En zo stompzinnig is die op het AF.
Doe nou eens lief tegen me Martijn, anders denk ik straks nog dat je me niet meer aardig vind :(
 

DeletedUser69389

Guest
Smerig en laf? Duidt op stabs neem ik aan, of? Wil je eens een opsomming doen van die smerige en laffe streken?

Wel lachwekkend dat een persoon zoals jou dit moet melden.
Wat ik in dit topic al beschreef, R2W op 52, promoten van allianties aangaan met gezworen vijand (zooi), bij kata'er Kane in de stam blijven zitten. Snelle opsomming van daden.
 

DeletedUser76972

Guest
Wat ik in dit topic al beschreef, R2W op 52, promoten van allianties aangaan met gezworen vijand (zooi), bij kata'er Kane in de stam blijven zitten. Snelle opsomming van daden.
Maar Martijn, als ik al die dingen niet zou doen was dit forum echt geen klap aan geweest. Nu heb je tenminste nog wat om over te zeiken :D
 
Reactiescore
767
en als andere het doen ben je hypocriet:oops:
 

DeletedUser73904

Guest
Yeah right. Ik heb daar anderhalf jaar gespeeld en de wereld gewonnen. Wat heb jij daar nou bereikt? :p
Behalve een paar maanden hoog staan blaten op het AF en op 3 accounts gaan runnen bij de eerste incommings

Je hebt op mymm staan deffen zeg je, maar het account kreeg enorme klappen toen jij er speelde.
Verder lag je met iedereen in de clinch en was het altijd gezeik.
Je bent een blaaskaak en een waardeloze speler :p

Alleen al in de 4 werelden die Martijn tegen mij heeft gespeeld heeft hij meer laten zien dan jij ooit hebt laten zien, of zal laten zien. Ook al verloor hij ze :p

Vies, laag mannetje ben jij.


Ben blij dat Gifts op delete staat. Wat een vreselijke schijtwereld was dit. Overal gestab, gescheld en weet ik het wat. En het dieptepunt; gestabt worden door je eigen stamgenoot, sinds dag 1 van de wereld lid van de premade :eek:.

@Spamkaboutertje, @dialgaman @Blaze of Glory en de oude co's: bedankt voor de leuke tijd op GoP. Jullie hebben het uitstekend gedaan. Vooral Lennart, en ook Niels; jullie hebben Gifts er doorheen gesleept deze classic. Was me een genoegen met jullie te spelen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan