Stand van zaken

DeletedUser50484

Guest
Zo nu ik weer een stukje .
Ik dacht altijd dat abrikoos de grootste gluiperd was van TWR maar ik moet mijn mening herzien, sinds kort weet ik dat Dennis Roos nog vele malen erger is

Normaal aanvallen kan die niet nee hij kan met zijn puberachtig gedrag alleen proberen te winnen door dorpen te vragen van de spy van Only. zo hoopt die meer grip bij mijn cluster te krijgen

Nou dennis ik zal je uit de droom helpen, jouw dorpen breek ik desnoods in mijn eentje af tot onder de 3000 punten dus begin maar alvast met stacken gluiperd

en ga niet ontkennen want dan post ik hier op AF de hele pm wisseling tussen jou en tco fya maar is niet nodig aangezien je die pm uiteraard al zelf hebt en ik heb hem vandaag doorgestuurd naar jakobus64 die ook altijd ontkent heeft. wat een stelletje kutpubers zijn het in TWR. zulke acties doen noob van 12 jaar in begin van een wereld maar niet volwassen mensen die in de eindfase van een wereld zitten

het is een spel en speel die met eer zo niet oprotten dan van TW

Puur om deze actie heb ik een leger nieuwe co,s opgetrommeld die alle accounten gaan helpen jou en je maatjes op te ruimen

Prima hoor ;). Voor mij is het een spelletje, geen ''leven''. Jij irriteert je er dood aan, daar doe ik het gewoon lekker voor hahaha.

En als je echt iets wilt doen, moet je toch echt wat meer clears gaan sturen. Want die saaie 1400 die er nu lopen, kan ik zelf nog makkelijk overtreffen.

Oh ja, dan nog iets. Stuur geen 200 speertjes mee met je edels... Je kunt misschien goed deffen, misschien iets té goed omdat je er ook mee aanvalt, lol :p. Maar aanvallen is een ramp ;), want de dorpen die je dan pakt, pak je meestal 's nachts :D.
 

DeletedUser

Guest
Prima hoor ;). Voor mij is het een spelletje, geen ''leven''. Jij irriteert je er dood aan, daar doe ik het gewoon lekker voor hahaha.

En als je echt iets wilt doen, moet je toch echt wat meer clears gaan sturen. Want die saaie 1400 die er nu lopen, kan ik zelf nog makkelijk overtreffen.

Oh ja, dan nog iets. Stuur geen 200 speertjes mee met je edels... Je kunt misschien goed deffen, misschien iets té goed omdat je er ook mee aanvalt, lol :p. Maar aanvallen is een ramp ;), want de dorpen die je dan pakt, pak je meestal 's nachts :D.

Je spreekt je keer op keer tegen

tegen mij doe je alsof alles je niet boeit en je me makkelijk klein krijgt maar ik zou zeggen 1:lees je pm met tco fya eens door dan zie je hoe bang je voor me bent en 2 kijk eens onder aan mijn account profiel wat je paar dagen geleden nog schreef naar TCO FYA lol

en ook overdag edelen we hoor dus geen probleem en dat ik af en toe met wat speertjes edel dat boeit me niet want je bent de slechtste deffer die er bestaat want zelfs met 200 speer en een edel pak ik je dorp

enige die goed deft bij jou is je v.v. jakobus want uiteraard laat je een ander het weer opknappen

ik heb tijdens beide massa op mij nog nooit een v.v. gevraagd of genomen ik los mijn problemen namelijk zelf op, leer dat maar eens dan heb je skills:D
 

DeletedUser50484

Guest
Je spreekt je keer op keer tegen

tegen mij doe je alsof alles je niet boeit en je me makkelijk klein krijgt maar ik zou zeggen 1:lees je pm met tco fya eens door dan zie je hoe bang je voor me bent en 2 kijk eens onder aan mijn account profiel wat je paar dagen geleden nog schreef naar TCO FYA lol

en ook overdag edelen we hoor dus geen probleem en dat ik af en toe met wat speertjes edel dat boeit me niet want je bent de slechtste deffer die er bestaat want zelfs met 200 speer en een edel pak ik je dorp

enige die goed deft bij jou is je v.v. jakobus want uiteraard laat je een ander het weer opknappen

ik heb tijdens beide massa op mij nog nooit een v.v. gevraagd of genomen ik los mijn problemen namelijk zelf op, leer dat maar eens dan heb je skills:D

Grote onzin, net zoals jezelf.

Je weet misschien veel, maar niet alles. Dat is het enige wat ik zeg ;)
 

DeletedUser

Guest
zeg me maar waar ik het mis heb

1:jakobus doet regelmatig v.v. daar heb ik bewijs van
2:jij bent aan het nolifen en verzuimt je rl puur voor paar dorpen
3:je vroeg elke dag aan tco fya om dorpen leeg te zetten etc om sterker tegenover mij te komen staan. soms moest tco fya een edel blokken als bewijs voor mij dat die wel voor only werkte maar in principe heulde die met jou samen


dit staat zelfs in de notities van tco fya voor zijn nieuwe co!!! die heeft hem duidelijk gemaakt dat tco fya eerlijk spel moet spelen anders krijgt die massaal only over zich heen

Ik speel momenteel het spel wat tactisch.
Ik kreeg massa aanvallen van Dennis en co. Heb hen gezegd dat het spel niet meer interesseerd en dat ze de dorpen zo krijgen (leegzetten). Zodat ze sprongen kunnen maken. Ik hou het wel wat binnen de perken. Zo zijn de aanvallen gestopt en kan ik rustig verder spelen. Help onze stam met ondersteunen maar ook help ik het wat als het mij uitkomt. King Ringo is hier achter gekomen doordat ik in c65 door clearde en dennis nam ze over en ik stuurde dan def er naar toe. Maar opeens had Ringo het dorp ingenomen en zag mijn def aankomen. Toen moest ik het uitleggen en hebben ze mij een 2de kans gegeven en had zelfs PA punten van ringo gekregen om mij opnieuw te bewijzen. Ik heb hem nu ondersteund en trek momenteel de kaart van Only terug. Het spel blijft op deze manier spannend en leuk. Ik ben blij dat jij terug bent en nu kunnen we zien wat we gaan doen. Gewoon verder spelen zoals ik doe of terug volop Only helpen. Spionneke spelen is/was ook fijn. Wie weet halen we zo het einde van TW zonder ons daar uren voor in te zetten zoals sommige moeten doen die onder aanval liggen.

Kijk ook eens bij de medelingen, lees er wat van Dennis en kijk pagina 2 "uitleg" van King Ringo.

Laat hier je bevindingen na zodat ik weet wat jij wil doen.

Zien dat we ons nooit verspreken en zeker geen pm wisselen, zorgen dat we de juiste aanschrijven.

Steven

en dit noem ik niet snachts edelen en je bent zelfs online gezien aan je postings hierboven

http://nl7.tribalwars.nl/public_report/863ddd9a560c0289f1bc49be2d6cdb10


en als het dan maar 1400 clears zijn zoals je zegt waarom verlies je dan zoveel dorpen?


Dennis Roos vandaag om 06:53 uur
Tjonge, die klootzak van een Ringo heeft vannacht zo'n 15 dorpen terug gepakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23790

Guest
wat een gefrustreed ventje ben je toch :D

zo zijn alle loosers die alle accounten verneukt hebben en het spel verloren hebben

en nee op w18 had ik geen kata,s gebruikt maar hier heb ik met verraders in deze fase van het spel geen medelijden en aangezien ik weet dat er veel stackdef onderweg is naar zijn dorpen en ik ze niet in mijn eentje allemaal kan edelen moet ik ze maar eerst afbreken en muur dus zo op nul houden om makkelijker zijn stackdef te killen

zo staat dat in mijn spelregels beschreven :p:p:p

Gefrustreerd ben ik ineens, oké, jij weet meer dan ik :D

Account verneukt? Zonder mij was Gragimor allang al in handen van |P|. Trouwens, ik dreig niet met stoppen als het even niet naar mn zin gaat... Gefrustreerd ventje :eek:

Muur op 0 houden gaat beter met rammen dan kata's, HQ slopen kan ik me ook nog in vinden, maar meer ook niet.

ben ik wellicht toch familie van je:D

Hij kan iig wel met hoofdletters en leestekens werken. Zijn woordenschat is ook iets beter dan die van jou ;) (wilde er toch nog ff 'serieus' op reageren ;p)

Als iemand dodged, dan ga je ze dorpen ook niet heel laten... Dat jij niet weet dat slopen leuk is... Noob! :p

Slopen is leuk ja, maar je hebt slopen omdat het leuk is (gewoon 1 dorp naar beginfase kata'en) en slopen om het spel te verzieken voor de ander en zo te winnen ;)

KingRingo zei:
en dit noem ik niet snachts edelen en je bent zelfs online gezien aan je postings hierboven

Meer dan de helft is 's nachts gepakt, dus ja, dat noem ik 's nachts edelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50484

Guest
Ringotje, je denkt weer eens de beste te zijn. Ik verzuim helemaal niks, en ik heb ook nooit gelogen dat we TCO hebben gebruikt, of wat jij daarvan dan ook veronderstelt. Het was je eigen stamgenoot die begon met informatie te verspreiden, en dat was niet alleen naar mij of Jakobus.

Als ik dorpen verlies dan zij dat zo, ik ben er niet heel de tijd en dan kun je inderdaad dorpen pakken met 200 speertjes of iets wat erop lijkt.

Hopelijk haal je je examens en krijg je een baan, kun je eens goed afkicken en weer meedoen aan de maatschappij :)
 

DeletedUser

Guest
Ringotje, je denkt weer eens de beste te zijn. Ik verzuim helemaal niks, en ik heb ook nooit gelogen dat we TCO hebben gebruikt, of wat jij daarvan dan ook veronderstelt. Het was je eigen stamgenoot die begon met informatie te verspreiden, en dat was niet alleen naar mij of Jakobus.

Als ik dorpen verlies dan zij dat zo, ik ben er niet heel de tijd en dan kun je inderdaad dorpen pakken met 200 speertjes of iets wat erop lijkt.

Hopelijk haal je je examens en krijg je een baan, kun je eens goed afkicken en weer meedoen aan de maatschappij :)

maak jij je maar niet druk om mijn rl, ik ben al met de vut ik heb mijn carriere er al opzitten dus hoef niet te werken:D


http://nl7.tribalwars.nl/public_report/1720eb5d4647157e299574d230c9a78c ook weer overdags geedelt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37978

Guest
Gefrustreerd ben ik ineens, oké, jij weet meer dan ik :D

Account verneukt? Zonder mij was Gragimor allang al in handen van |P|. Trouwens, ik dreig niet met stoppen als het even niet naar mn zin gaat... Gefrustreerd ventje :eek:

Gragimor heb je idd goed gedaan. Je hebt je daar lang staande gehouden ondanks dat dat account een doorn in het oog was van |P|.


Muur op 0 houden gaat beter met rammen dan kata's, HQ slopen kan ik me ook nog in vinden, maar meer ook niet.

Bij TWR kunnen ze er ander ook wat van hoor ;) Er is daar iemand die zijn eigen dorpen helemaal naar de schoothoop brengt en er nog trots op is ook. Ik vind het persoonlijk dom om te doen, maar ja wie ben ik he ;)


Slopen is leuk ja, maar je hebt slopen omdat het leuk is (gewoon 1 dorp naar beginfase kata'en) en slopen om het spel te verzieken voor de ander en zo te winnen ;)

Als je hoofdgebouw, boerderij en muur naar beneden breng is tot daar aan toe. Maar ze gaan op W7 verder dan dat. En ze denken nog dat het tactiek is ook:rolleyes:
 

DeletedUser23790

Guest
Bij TWR kunnen ze er ander ook wat van hoor ;) Er is daar iemand die zijn eigen dorpen helemaal naar de schoothoop brengt en er nog trots op is ook. Ik vind het persoonlijk dom om te doen, maar ja wie ben ik he ;)

Als je hoofdgebouw, boerderij en muur naar beneden breng is tot daar aan toe. Maar ze gaan op W7 verder dan dat. En ze denken nog dat het tactiek is ook:rolleyes:

Ik moet bekennen dat ik geen flauw idee heb van wat de anderen doen, maar die komen hier niet trots laten zien dat ze een massa volledig hebben geblockt e.d., ook tegen TWR zou ik erop ingaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Buit TW eens uit zoals Tw dat bij ons heeft gedaan :p
ga met ze alle in 1 stam, mogen ze lekker pp uitkeren :D:D:D
 

DeletedUser37978

Guest
Buit TW eens uit zoals Tw dat bij ons heeft gedaan :p
ga met ze alle in 1 stam, mogen ze lekker pp uitkeren :D:D:D

Zou toch zonde zijn? Je kunt het maar beter gaan uitspelen. Dan heb je er tenminste nog wat eer aan ;)
 

DeletedUser

Guest
Bij TWR kunnen ze er idd ook wel wat van om dorpen tot de grond toe af te breken. Weet er alles van, zelf dorpen midden in het cluster moesten het ontgelden. Dus ja, het hoort gewoon bij het spel, om zo te proberen de tegenstander te ontmoedigen, zodat ie het op gaat geven.
 

DeletedUser23790

Guest
@Stafford; het spel bederven voor de vijand om te zorgen dat ie stopt en daardoor te winnen is en zal voor mij altijd een teken van zwakte zijn ;)
 
Bovenaan