Stand van zaken

DeletedUser23790

Guest
Ik ken je hoor. :D
Jij kent mij. :D
Alleen weet jij niet wie ik ben, maar ik wel wie jij bent, juist he Rick of Party? :p

Rick of Party? xD Dan heb je toch echt de verkeerde voor je :p Ik ben ex- PoP, Gragimor en .Mali ;)
 

DeletedUser

Guest
Rick of Party? xD Dan heb je toch echt de verkeerde voor je :p Ik ben ex- PoP, Gragimor en .Mali ;)

Milan ik snap je wel maar je snapt mij ook wel

als je niet de hele dag online kan/wil zijn en vijand ligt met meerdere spelers aan je front en om je heen dan moet je wel stacken anders verlies je dorpen die ze zelf gelijk stacken

en skills hebben is leuk en die heb ik ook echter waarom zou ik die gebruiken, want dat betekend dat ik continu online moet zijn om te snipen of backtimen en dat elke dag weer

nu stack ik en kan de hele dag weg blijven van tw voor rl zaken

en met skill alleen kom je er niet anders had jij gragimor niet verloren en rick ons account edsan op w18 wederom niet verkloot

en elk gestacked dorp kan je leegbashen dat weet je ook nadat ik vorige week een dorp van LFTN hier leegbashde die propvol gestacked stond
 

DeletedUser23790

Guest
Milan ik snap je wel maar je snapt mij ook wel

als je niet de hele dag online kan/wil zijn en vijand ligt met meerdere spelers aan je front en om je heen dan moet je wel stacken anders verlies je dorpen die ze zelf gelijk stacken

en skills hebben is leuk en die heb ik ook echter waarom zou ik die gebruiken, want dat betekend dat ik continu online moet zijn om te snipen of backtimen en dat elke dag weer

nu stack ik en kan de hele dag weg blijven van tw voor rl zaken

en met skill alleen kom je er niet anders had jij gragimor niet verloren en rick ons account edsan op w18 wederom niet verkloot

en elk gestacked dorp kan je leegbashen dat weet je ook nadat ik vorige week een dorp van LFTN hier leegbashde die propvol gestacked stond

True, ik neem het je ook niet kwalijk dat je stackt, dat doet iedereen en is part of the game. Maar wat mij enigszins stoort, is dat je iedereen afschildert als noob omdat ze je dorpen niet leeg krijgen ;) Kijk, als ze nou je hele front hadden leeg gebashed en dan nog pakken ze geen tot nauwelijks dorpen, dan had ik gezegd, oke goed gedaan van je. Maar dat is tot noch toe niet het geval geweest. Dat is wat ik bedoel.

Ik was Gragi 'verloren' omdat ik een nieuw schooljaar inging en het niet meer goed ging met het combineren van TW en RL. VV lag toen bij anderen en die verloren op 1 weekend 50+ dorpen (wederom, no offence naar hun toe), dus dat liet mij ook meteen het kwaliteitsverschil van mij met 80% van die stam zien.
Met skills kan je echter een heel eind komen, bijvoorbeeld door al tonnen minder deff te hebben die dan bij anderen geplaatst kan worden ;) ;)

EDIT:

Ik ken je hoor. :D
Jij kent mij. :D
Alleen weet jij niet wie ik ben, maar ik wel wie jij bent, juist he Rick of Party? :p

Wie ben je nou? xp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
True, ik neem het je ook niet kwalijk dat je stackt, dat doet iedereen en is part of the game. Maar wat mij enigszins stoort, is dat je iedereen afschildert als noob omdat ze je dorpen niet leeg krijgen ;) Kijk, als ze nou je hele front hadden leeg gebashed en dan nog pakken ze geen tot nauwelijks dorpen, dan had ik gezegd, oke goed gedaan van je. Maar dat is tot noch toe niet het geval geweest. Dat is wat ik bedoel.

Ik was Gragi 'verloren' omdat ik een nieuw schooljaar inging en het niet meer goed ging met het combineren van TW en RL. VV lag toen bij anderen en die verloren op 1 weekend 50+ dorpen (wederom, no offence naar hun toe), dus dat liet mij ook meteen het kwaliteitsverschil van mij met 80% van die stam zien.
Met skills kan je echter een heel eind komen, bijvoorbeeld door al tonnen minder deff te hebben die dan bij anderen geplaatst kan worden ;) ;)

EDIT:



Wie ben je nou? xp


ik stack niet altijd sterker nog meestal niet ik def daar waar nodig en dodge daar waar kan


maar als je zoals jijzelf al zegt weinig tijd hebt en niet je front stackt tot bijv 7 uur clear tijd ga je dus dorpen verliezen en dat is iets wat ik niet wil en ook niet 24/7 online zijn dus stack ik front en def de rest met mobiele def of dodgen, net zoals vandaag dat abrikoos ineens 127 clears op 1 dorp afstuurt die allemaal dezelfde dag aankomen dan moet ik er mobiele def erheen sturen zeker als dorp afgelegen ligt en je daar niet kan backtimen ivm loopafstand
 

DeletedUser50484

Guest
Toch leuk om te zien hoe er allemaal verkeerde dingen worden gezegd en gedenkt worden. Maar dat maakt allemaal niks uit, iedereen weet voor zichzelf wel hoe het zit :)
 

DeletedUser23790

Guest
OT:
Volgens mij zijn jullie jaloers op de prestaties van King Ringo, de naam zegt het zelf... "King"

Ringo zou het nog geen maand volhouden met wat ik had staan daar :D En zo wel, dan mag hij eens échte defense skills tonen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
En jij bent degene die overal verstoten is... Zoals je avatar het al zegt, het lelijke eendje? :p
En hoeveel dorpen heb jij? Si, ZERO. Of het is op een noobwereld. ^^
Je vindt dit een stom spel maar reageert op het AF van dat stomme spel. :p Je vindt iedereen een noob maar werd zelf weggeedelt... Je typt als een kind van 12 en komt over als een kleuter...

Hehe, I'm everyone's master!

OT:
Volgens mij zijn jullie jaloers op de prestaties van King Ringo, de naam zegt het zelf... "King"

ik ben gewoon hier blijven hangen :eek:

ik ben ongetwijfeld weggeëdelt maar dat was niet omdat andere meer kwaliteit hadden, maar meer tijd ;).
momenteel idd zero dorpen omdat ik een baas ben die van dit spel heeft kunnen afstappen!!!! Het is heerlijk als je sochtends wakker wordt en bij jezelf denkt. Ik ga eerst poepen dan ff wat eten, wat drinken, stukje VI lezen, hey het is tijd om naar me werk te gaan!! ipv: gvd tw me dorpjes!!!!111111
 

DeletedUser23790

Guest
ik ben gewoon hier blijven hangen :eek:

ik ben ongetwijfeld weggeëdelt maar dat was niet omdat andere meer kwaliteit hadden, maar meer tijd ;).
momenteel idd zero dorpen omdat ik een baas ben die van dit spel heeft kunnen afstappen!!!! Het is heerlijk als je sochtends wakker wordt en bij jezelf denkt. Ik ga eerst poepen dan ff wat eten, wat drinken, stukje VI lezen, hey het is tijd om naar me werk te gaan!! ipv: gvd tw me dorpjes!!!!111111

Meh, weinig last van :p
 

DeletedUser

Guest
Ringo zou het nog geen maand volhouden met wat ik had staan daar :D En zo wel, dan mag hij eens échte defense skills tonen :)


Jij bent goed:eek:
Als je bedoelt dat jij met minder troepen moest verdedigen is dat 1, omdat je stam je teweinig hulp bood of 2 omdat alle def al stuk gelopen was. Snipen, backtimen blablabla gebruikt men als laatste redmiddel:D

Als jij stacken als laatste middel gebruikt wil ik wel langskomen met je muren 0 :eek:
 

DeletedUser23790

Guest
Jij bent goed:eek:
Als je bedoelt dat jij met minder troepen moest verdedigen is dat 1, omdat je stam je teweinig hulp bood of 2 omdat alle def al stuk gelopen was. Snipen, backtimen blablabla gebruikt men als laatste redmiddel:D

Als jij stacken als laatste middel gebruikt wil ik wel langskomen met je muren 0 :eek:

Weet ik toch :cool:
Wat bedoel je met dikgedrukte?

Ik gebruik het als het nodig is ja. Ik gooi niet elk dorp dat onder aanval ligt vol als ik daardoor stam deff nodig heb, tenzij het echt te zot word. Als je slim stackt, kan je vaak al zo'n 40 - 60% van de aanvallen dodgen, ervanuitgaande dat ze niet 100% op het front gaan.

Kom gerust langs, ik ga niet stacken met muur op 0. Daar heb je nog die andere trucjes voor ;)
 

DeletedUser23790

Guest
Dat al wie stacken tot noobisme veroordeelt zich zelf tot ubernoob mag kronen.

Ik denk dat het zo wel duidelijk is?

Zo is het wel duidelijk ja. Als je enkel kan stacken en niet kan snipen e.d. vind ik dat noob ja.
 

DeletedUser

Guest
tja als je dat zo wilt redeneren winnen de noobs dorpen en de goeie spelers verliezen dorpen

wel een goeie logica dan ben ik maar liever noob
 

DeletedUser56218

Guest
Zullen we het "echte leven" van anderen maar laten voor wat het is en geen persoonlijke gegevens verspreiden wanneer de persoon zelf er niet mee akkoord gaat. Enkele posts zijn verwijderd, nu terug naar de stand van zaken!
 

DeletedUser

Guest
Zo nu ik weer een stukje .
Ik dacht altijd dat abrikoos de grootste gluiperd was van TWR maar ik moet mijn mening herzien, sinds kort weet ik dat Dennis Roos nog vele malen erger is

Normaal aanvallen kan die niet nee hij kan met zijn puberachtig gedrag alleen proberen te winnen door dorpen te vragen van de spy van Only. zo hoopt die meer grip bij mijn cluster te krijgen

Nou dennis ik zal je uit de droom helpen, jouw dorpen breek ik desnoods in mijn eentje af tot onder de 3000 punten dus begin maar alvast met stacken gluiperd

en ga niet ontkennen want dan post ik hier op AF de hele pm wisseling tussen jou en tco fya maar is niet nodig aangezien je die pm uiteraard al zelf hebt en ik heb hem vandaag doorgestuurd naar jakobus64 die ook altijd ontkent heeft. wat een stelletje kutpubers zijn het in TWR. zulke acties doen noob van 12 jaar in begin van een wereld maar niet volwassen mensen die in de eindfase van een wereld zitten

het is een spel en speel die met eer zo niet oprotten dan van TW

Puur om deze actie heb ik een leger nieuwe co,s opgetrommeld die alle accounten gaan helpen jou en je maatjes op te ruimen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23790

Guest
kingringo zei:
Nou dennis ik zal je uit de droom helpen, jouw dorpen breek ik desnoods in mijn eentje af tot onder de 3000 punten dus begin maar alvast met stacken gluiperd

Dus jij deed dit ook op W18? Als een held die dorpen naar de 500 en minder(!!) punten knallen. Ja, dan ben je een held en weet je hoe je het spel moet spelen.

Ook wel grappig dat jij spelers in TWR kutpubers noemt, terwijl is niet één van de dingen waaraan je een puber kunt herkennen, dat hij/zij scheld? Dat diegene een heethoofd is (hormonen-werk)? Dat is namelijk allebei te zien in die post van je, puber... Je mag dan wel al ergens in de 50 zijn (had ik ooit ergens gelezen dacht ik), maar je gedrag matched niet helemaal. Dan heb ik het niet eens over je leestekens, hoofdletters en andere typefouten :eek:
 

DeletedUser

Guest
Als iemand dodged, dan ga je ze dorpen ook niet heel laten... Dat jij niet weet dat slopen leuk is... Noob! :p
 

DeletedUser

Guest
Dus jij deed dit ook op W18? Als een held die dorpen naar de 500 en minder(!!) punten knallen. Ja, dan ben je een held en weet je hoe je het spel moet spelen.

Ook wel grappig dat jij spelers in TWR kutpubers noemt, terwijl is niet één van de dingen waaraan je een puber kunt herkennen, dat hij/zij scheld? Dat diegene een heethoofd is (hormonen-werk)? Dat is namelijk allebei te zien in die post van je, puber... Je mag dan wel al ergens in de 50 zijn (had ik ooit ergens gelezen dacht ik), maar je gedrag matched niet helemaal. Dan heb ik het niet eens over je leestekens, hoofdletters en andere typefouten :eek:

wat een gefrustreed ventje ben je toch :D

zo zijn alle loosers die alle accounten verneukt hebben en het spel verloren hebben

en nee op w18 had ik geen kata,s gebruikt maar hier heb ik met verraders in deze fase van het spel geen medelijden en aangezien ik weet dat er veel stackdef onderweg is naar zijn dorpen en ik ze niet in mijn eentje allemaal kan edelen moet ik ze maar eerst afbreken en muur dus zo op nul houden om makkelijker zijn stackdef te killen

zo staat dat in mijn spelregels beschreven :p:p:p
 
Bovenaan