Stand van zaken

DeletedUser25273

Guest
Dorpen slopen is een teken van zwakte, daarmee geef je impliciet aan dat je het op skills nooit zult winnen. Oftewel, je bent een dikke loser als je hele dorpen sloopt. HG, Boerderij, Smederij en muur slopen om tactische redenen, soit, maar dorpjes afbreken tot de grond toe is gewoon te zielig voor woorden. Abrikoos die gaat lopen jammeren dat hij bakken met dorpen verliest en erover denkt om op delete te gaan omdat we een account weer eens bezetten is helemaal te hilarisch. Stel je voor zeg, moet je nog rekening gaan houden met het verdedigen van je dorpen ook ipv alleen maar dom clears strooien en dorpen afbreken.:rolleyes: Uit frustratie gaat hij vervolgens zijn eigen verloren dorpen afbreken.^^ Heel vervelend voor [TWR] , maar alle accounts worden weer bezet en jullie zullen moeite moeten gaan doen.
 

DeletedUser50484

Guest
Dan herhaal ik mezelf; vind ik een teken van zwakte :) Maakt mij niet uit of een vijand, BG of stamgenoot het doet.

Een teken van zwakte, denk het niet. Waarom zitten die kata's er anders in? ;)

Het is ook niet alleen wij als TWR die het doen, kijk nu maar naar mij, Only doet het zelf ook :)
 

DeletedUser37978

Guest
Een teken van zwakte, denk het niet. Waarom zitten die kata's er anders in? ;)

Het is ook niet alleen wij als TWR die het doen, kijk nu maar naar mij, Only doet het zelf ook :)

Ja TWR doet het zelfs bij hun eigen dorpen :eek:
 

DeletedUser23790

Guest
Een teken van zwakte, denk het niet. Waarom zitten die kata's er anders in? ;)

Het is ook niet alleen wij als TWR die het doen, kijk nu maar naar mij, Only doet het zelf ook :)

Omdat het een onderdeel van het spel is, maar om van dat onderdeel een middel te maken, is een zwakte. Hiermee bedoel ik dus grootschalig dorpen de grond in stampen i.p.v. HQ en smed slopen ;)
 

DeletedUser50484

Guest
Omdat het een onderdeel van het spel is, maar om van dat onderdeel een middel te maken, is een zwakte. Hiermee bedoel ik dus grootschalig dorpen de grond in stampen i.p.v. HQ en smed slopen ;)

[TWR] sloopt ook meestal maar 3 - 4 gebouwen. Pas na drie - vier maanden gaan we verder als de verdediger niet opgeef ;)
 

DeletedUser

Guest
[TWR] sloopt ook meestal maar 3 - 4 gebouwen. Pas na drie - vier maanden gaan we verder als de verdediger niet opgeef ;)

Ik kata in principe 4 zaken
hoofdgebouw
smederij

beide om tegen te gaan dat men snel terug kan edelen met die dorpen

boerderij
opslagplaats

beide om ervoor te zorgen zoals dennis al zegt als het lang duur het opbouwen van de muur te belemmeren zodat aangekomen stackdef relatief makkelijker gekilled kan worden

zo speciaal voor POPJE geen leestekens en wel schrijffouten gemaakt
 

DeletedUser

Guest
ik sloop zoveel mogelijk .... puur om de tegenstander het leven moe te maken ....

'dankzij' de speler op jeanjean ben ik gisteren niet gestopt ... het heeft deze keer echt niet veel gescheeld, ik was al een paar dagen niet meer aktief .... de speler op jeanjean had het geluk dat hij juist tijdens die dagen terug aktief begon te worden en hij kon zo gemakkelijk dorpen pakken .... en was hij me niet beginnen jennen in zijn pm dan was ik echt gestopt want de motivatie was op dat moment heel ver te zoeken ...
 

DeletedUser50484

Guest
ik sloop zoveel mogelijk .... puur om de tegenstander het leven moe te maken ....

'dankzij' de speler op jeanjean ben ik gisteren niet gestopt ... het heeft deze keer echt niet veel gescheeld, ik was al een paar dagen niet meer aktief .... de speler op jeanjean had het geluk dat hij juist tijdens die dagen terug aktief begon te worden en hij kon zo gemakkelijk dorpen pakken .... en was hij me niet beginnen jennen in zijn pm dan was ik echt gestopt want de motivatie was op dat moment heel ver te zoeken ...

En nu gaan we weer lekker verder met z'n alle. :catapult::catapult::catapult:
 

DeletedUser

Guest
En nu gaan we weer lekker verder met z'n alle. :catapult::catapult::catapult:

voor zolang het duurt want steeds worden mensen bij twr inactief

en abrikoosje zit in een dip omdat hij een echte tegenstander heeft gevonden waar doe niet tegenop kan
 

DeletedUser50484

Guest
voor zolang het duurt want steeds worden mensen bij twr inactief

en abrikoosje zit in een dip omdat hij een echte tegenstander heeft gevonden waar doe niet tegenop kan

Een dipje ja ;)? Volgens mij moet jeanjean een standje bijzetten ;)
 

DeletedUser

Guest
Jammer van mensen die typen als 5 jarige kleuters. Dat haalt het hele niveau en gebruik van ABN weer omlaag. In wat voor wereld leven we tegenwoordig?
 

DeletedUser

Guest
Wanneer je naar de stamakte van TWR kijkt, geven ze Only toch wel rake klappen hoor. Ze zijn vandaag al aardig wat dorpen verloren, en zo te zien heeft Koos idd zijn zin om te aanvallen weer terug.
 

DeletedUser42482

Guest
Wanneer je naar de stamakte van TWR kijkt, geven ze Only toch wel rake klappen hoor. Ze zijn vandaag al aardig wat dorpen verloren, en zo te zien heeft Koos idd zijn zin om te aanvallen weer terug.

Zo is het maar net :D
 

DeletedUser50484

Guest
Wanneer je naar de stamakte van TWR kijkt, geven ze Only toch wel rake klappen hoor. Ze zijn vandaag al aardig wat dorpen verloren, en zo te zien heeft Koos idd zijn zin om te aanvallen weer terug.

En we zijn nog langer niet klaar hè :D
 

DeletedUser

Guest
Wanneer het op deze snelheid doorgaat met het edelen, dan is de strijd snel gestreden.
 

DeletedUser25273

Guest
Wanneer het op deze snelheid doorgaat met het edelen, dan is de strijd snel gestreden.

Hmm, dat zal wel loslopen, kingringo verliezen ze alleen maar aan en mij komen ze ook nog tegen en ik ben niet van plan te wijken. Ze zullen in de toekomst een stuk meer moeite moeten gaan doen.
 
Bovenaan