Stamnaam

DeletedUser

Guest
No Way , ze hebben dan wel een slecht logo :D
Maar ik vind hun naam kort , krachtig en volledig .....

wij vinden het logo wel passen bij de naam ^^

al moet ik zeggen, het kan idd mooier ... maar we spelen zoveel TW dat we geen tijd hebben om een logo te maken ...

ik moet al eten achter mijn pc :)
 

DeletedUser

Guest
alleen maar eten Slick oei dan ben je nog beter af dan mij :p
 

DeletedUser

Guest
Goed, hierbij wat commantaar op de naam -300-

Afgekeken van een leuke film. Weinig orgineel dus.
Als het de bedoeling is van de stam om net zo afgemaakt te worden als die arme spartanen..
Dan hebben jullie idd de juiste instelling. :rolleyes:

Mss is het mooier als jullie ook daadwerkelijk 300 leden hebben :D

wat maakt het uit of het van een film komt of niet?
trouwens het past perfect bij het spel gaat beide over oorlog en volgens mij moet je eens de film kijken voor je er commentaar opgeeft en de geschiedenis boeken eens openslaan want zover ik me herinner hebben die 300 spartanen duizenden legers tegengehouden en toen ze eindelijk afgemaakt werden namen 30.000 andere spartanen het over die de zaak afmaakten volgens mij begrijp je de cleu van de film niet echt



en ik wil raphgo niet afzeiken ik zeg gewoon wat ik er van denk

Gisteren 10:14 PM
raphgo
-300- komt eraan beste naakte madam ,

Ik vind dus dat -300- enorm zuigt , ik vind hun game naam onorigineel (1ndly zwijg)
2 van de 3 leiders zijn mijn Pb , de 3de wou ik niet ...
Anders vind ik dat ze heel leuk overkomen .

Vriendelijke groeten ,
de slijmer


(leg is uit waarom ik zat te slijmen bij die dunne slick ?)

2 van de 3 leiders pb? leuk voor jou nu zul je jezelf wel veilig voelen zeker? je kiest natuurlijk zelf je pb's maar vergeet niet stam komt boven pb

en ivm dat slijmen:
je wou misschien vriendelijk doen maar dat was wat je me eerder leek te doen ik denk dat ][ niets liever wil dan een pb met -=nw=- zodat ze tegen ons kunnen vechten natuurlijk nu blijkt dat honour blijkbaar niet wil meedoen want er zijn nog steeds geen serieuze aanvallen van geweest en toch stond het in het groot op hun forum dat jullie en andere stammen ons wou aanpakken

als je iets zegt doe het dan ook en doe je het niet zeg het dan ook niet

en jullie moeten geen schrik hebben ik probeer raphgo niet af te zeiken ik geef gewoon mijn mening op zijn commentaar dan kan ik er toch niet aan doen dat het tegenstrijdig is

het algemaan forum lijkt wel het forum van ][ geworden te zijn
 

DeletedUser2929

Guest
wat maakt het uit of het van een film komt of niet?
trouwens het past perfect bij het spel gaat beide over oorlog en volgens mij moet je eens de film kijken voor je er commentaar opgeeft en de geschiedenis boeken eens openslaan want zover ik me herinner hebben die 300 spartanen duizenden legers tegengehouden en toen ze eindelijk afgemaakt werden namen 30.000 andere spartanen het over die de zaak afmaakten volgens mij begrijp je de cleu van de film niet echt

Nou dan zou ik maar de geschiedenisboeken induiken, want het verhaal ging meer zo:

Bij Thermopylae vochten eerst zo'n 4000 Grieken tegen geloof ik een miljoen Perzen. Doordat het zo'n smal bergpad was konden de Grieken hun beroemde falanx uitvoeren, waardoor vele Perzen sneuvelden. Op een gegeven moment verraade een of andere Griek zijn kant en vertelde de Perzen over een ander bergpad waardoor de Perzen de vijand konden omsingelen.
De Spartaanse leider Leonidas kreeg dit door en riep alle Grieken te vluchten terwijl hij met zijn Spartanen achterbleef en de Perzen probeerde tegen te houden. Dit ging in het begin wel goed, want dit leger wist veel Perzen (inclusief 2 broers van Xerxes) te doden en ze op te houden. Maar uiteindelijk slaagden deze Spartanen er niet in en werden (inclusief Leonidas) allemaal gedood.

Einde...
 

DeletedUser

Guest
tja dan klopt de film niet met de echte geschiedenis blijkbaar maar als je de film zelf gezien hebt snap je wel hoe ik bij men antwoord ben gekomen
 

DeletedUser4796

Guest
En wanneer heeft hollywood zich bij dit soort verhalen wel aan de geschiedenis gehouden. Alsof Troy wel klopt ;)
 

DeletedUser2929

Guest
En wanneer heeft hollywood zich bij dit soort verhalen wel aan de geschiedenis gehouden. Alsof Troy wel klopt ;)

Het gaat mij er niet om, dat Hollywood zich er niet aan houdt, maar dat als iemand de slag bij Thermopylae vertelt, dat hij dat dan wel goed doet;).
 

DeletedUser

Guest
wat maakt het uit of het van een film komt of niet?
trouwens het past perfect bij het spel gaat beide over oorlog en volgens mij moet je eens de film kijken voor je er commentaar opgeeft en de geschiedenis boeken eens openslaan want zover ik me herinner hebben die 300 spartanen duizenden legers tegengehouden en toen ze eindelijk afgemaakt werden namen 30.000 andere spartanen het over die de zaak afmaakten volgens mij begrijp je de cleu van de film niet echt



en ik wil raphgo niet afzeiken ik zeg gewoon wat ik er van denk



2 van de 3 leiders pb? leuk voor jou nu zul je jezelf wel veilig voelen zeker? je kiest natuurlijk zelf je pb's maar vergeet niet stam komt boven pb

en ivm dat slijmen:
je wou misschien vriendelijk doen maar dat was wat je me eerder leek te doen ik denk dat ][ niets liever wil dan een pb met -=nw=- zodat ze tegen ons kunnen vechten natuurlijk nu blijkt dat honour blijkbaar niet wil meedoen want er zijn nog steeds geen serieuze aanvallen van geweest en toch stond het in het groot op hun forum dat jullie en andere stammen ons wou aanpakken

als je iets zegt doe het dan ook en doe je het niet zeg het dan ook niet

en jullie moeten geen schrik hebben ik probeer raphgo niet af te zeiken ik geef gewoon mijn mening op zijn commentaar dan kan ik er toch niet aan doen dat het tegenstrijdig is

het algemaan forum lijkt wel het forum van ][ geworden te zijn


zij de man/vrouw die een BG met T.I.G afsluite ...


En aj we mogen minder spammen op da van ons ^^
 

DeletedUser

Guest
ja .. lezen is niet je sterkste kant zie ik ...

is ook niet makkelijk om het te leren
 

DeletedUser

Guest
Lol waar slaat het op dat lezen niet mijn beste kant is XD Dit zeg je alleen maar om je overal onderuit te lulle
 

DeletedUser

Guest
zij de man/vrouw die een BG met T.I.G afsluite ...


En aj we mogen minder spammen op da van ons ^^

sloot ik die bg af? dacht het niet daar hebben we een diplomaat voor zoals elke degelijke stam normaal wel heeft en ik beslis niet alles op men eentje democratie heeft ook betekenis in onze stam (als je weet wat dat is)

en tja het zal zo zijn reden hebben moesten we er een bg mee hebben, zijn jouw zaken lekker niet

en je mag gerust man zeggen hoor


@slick ze laten je ook nooit gerust he :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lol waar slaat het op dat lezen niet mijn beste kant is XD Dit zeg je alleen maar om je overal onderuit te lulle

omdat je 2 keer moet vragen dat ik gelukkig ben met mijn TW leven

dus???????????????????????


maar even terug on topic ... ik vind de stamnaam No Way echt wel de leukste ^^
 

DeletedUser

Guest
@slick ze laten je ook nooit gerust he :rolleyes:

dat heb je als je op de 1ste plaats staat helaas ...


afgunst ???

maar ach: Afgunst staat gelijk aan toegeven dat je je minder voelt.

en daarintegen: Afgunst is de meest oprechte vorm van vleierij.
 

DeletedUser

Guest
ik geef men gunst niet af :D

no way hmmmm

het heeft pit maar ja ik ben een trots -300- lid en vind de onze natuurlijk wel de mooiste :cool:

phoeinix vind ik ook wel iets hebben zeker met het logo erbij


en wat vind ik dom? een stam met zo een onnozel ²tje erbij staankies dan toch gewoon een eigen naam meestal zijn die zogezegde opleidingstammen gewoon een grote flop die nooit succes hebben

heb jij er ooit al zo eentje in de top 20 zien staan?

no way dude

lol :p
 

DeletedUser2929

Guest
Waarom zijn dit altijd van die spamtopics:rolleyes:...

Ach mij boeien stamnamen niet echt. Ik vind het wel best eigenlijk:p. Ik heb alleen een hekel aan stamnamen zoals:
The super killa warriors of the fighting guild-masters (expres fout geschreven hoor;)) en ik heb helemaal een hekel aan stammen die hun naam gepikt hebben van een andere stam:).
 

DeletedUser4796

Guest
Wel jammer dat veel stammen hun naam van die ene film afleiden.
-300-, [300], sparta en alle afgeleiden die daarvan mogelijk zijn.

Natuurlijk is het de slag bij thermopilae een inspirerend voorbeeld, maar er zijn veel meer heroische verhalen.
Zijn er eigenlijk wel stammen naar caesar oid vernoemd? De romeinse keizers hebben toch een aardig deel van europa bij rome getrokken. Meer dan sparta bereikt heeft ;)
 
Bovenaan