Stamnaam

DeletedUser

Guest
Hij slijmt toch?

Vind Shadow Of Darkness ook niet bijster origineel, is namelijk ook heeeel toevallig rip off van een spel, dus loop daar (wederom) niet om te janken.

En ja, Last Legion is ook van een film. Maar mij zie je nergens over zeuren dat iemands naam een rip off is, behalve die van jullie :)
 

DeletedUser

Guest
vind dat toffer wel gelijk heeft dat jsobko wel alleen maar Raphgo aan het afzeiken is en ben het ook eens met RR over dat -300- een rip-off is.

en shadow of darkness vind ik altijd nog een orginelere rip dan -300- of een vorm die afgeleid is van 300 aangezien die in ongeveer elke wereld zo'n 5-10 keer bestaat :rolleyes:

en ik ken maar een Shadows of Darkness in de werelden :p:D
 

DeletedUser

Guest
Hoe kun je nou een originelere rip off zijn? Echt domme uitspraak sorry hoor. Je bent er een of je bent het niet punt.

En als ik jou was zou ik het ook eens zijn met de mensen uit jou stam :)
 

DeletedUser

Guest
uiteraard, maar zelfs al zou ik neutraal staan en ik zou dit lezen.. zou ik het niet eens zijn met jouw of jsobko.. xD

en ik weet niet... mss is een rip-off wel een rip-off, maar alsnog... vind dat er altijd nog wel een verschil tussen zit of hij 10 keer gebruikt word of 1 keer...
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel op alle werelden even een stam aanmaken die []S[] heet hoor :) Zijn jullie ook niet meer een originelere rip off.

Ik blijf erbij. rip off is rip off, of het nou 100 x gebruikt word of 1 x je blijft het ergens van jatten.

Het zou btw wel een drogreden zijn om te zeggen dat jij niks mag zeggen over of iemand een rip off is of niet (tu quoque) dus je mag zeggen wat je wilt, maar ik ben het er niet mee eens, rip off is rip off.
 

DeletedUser

Guest
in het nederlands:

slijm slijm slijm

geef anders ook eens je mening over de naam -300- dan kunnen we misschien eens lachen


nu begin ik alles al zelf vol te spammen

dat komt er van als er niet veel interresante topics zijn

-300- komt eraan beste naakte madam ,

Ik vind dus dat -300- enorm zuigt , ik vind hun game naam onorigineel (1ndly zwijg)
2 van de 3 leiders zijn mijn Pb , de 3de wou ik niet ...
Anders vind ik dat ze heel leuk overkomen .

Vriendelijke groeten ,
de slijmer


(leg is uit waarom ik zat te slijmen bij die dunne slick ?)
 

DeletedUser

Guest
Hey all,

Ik ben mede-bedenker van de stamnaam van ][. Toevallig niet geript van een of ander spelletje maar wel een comic van Top Cow. Geript: ja zeker!
En daarna wat aangepast.

Ben nog niet echt veel originele namen van stammen tegenkomen. Zie ook niet echt hoe het strijdpunt daarvan...
 

DeletedUser

Guest
ja goed plan ik ga ff googlen welk spel dat shadows of darkness is dan en wanneer hij uit gekomen was :p



Oke, de release date: 1993 :p
Game: Quest for Glory IV: Shadows of Darkness
 

DeletedUser

Guest
tja zolang ze niks hebben om te kakken kan het nooit goed zijn he , weet je wat die afbeelding is ook van internet gehaald , de stamnaam was gelijk vermeld een game naam , de afkorting een cornflakes merk , de naam van onze leider mad wolf komt uit een sprookje ooooooh
stoute ][ stoute]^[ (of hoe gelijk sommige scheve schrijven :[]S[])
 

DeletedUser

Guest
Ik ga geen moeite doen om jullie naam goed te schrijven, je begrijpt toch wel wie ik bedoel :)

En als jullie op andere stammen gaan zeveren dat ze geript zijn, moet je niet zeuren als anderen ook over die van jou zeuren. Nja dit is wederom een drogreden maar 3/4 weet toch niet wat dat is, doei.
 

DeletedUser

Guest
tja zolang ze niks hebben om te kakken kan het nooit goed zijn he , weet je wat die afbeelding is ook van internet gehaald , de stamnaam was gelijk vermeld een game naam , de afkorting een cornflakes merk , de naam van onze leider mad wolf komt uit een sprookje ooooooh
stoute ][ stoute]^[ (of hoe gelijk sommige scheve schrijven :[]S[])


Nope, afbeelding had ik geript van .net server wqaar ik op speelde. Stam en plaatje was verwijderd van die server voordat ik het gebruikte voor.nl, lol.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga geen moeite doen om jullie naam goed te schrijven, je begrijpt toch wel wie ik bedoel :)

En als jullie op andere stammen gaan zeveren dat ze geript zijn, moet je niet zeuren als anderen ook over die van jou zeuren. Nja dit is wederom een drogreden maar 3/4 weet toch niet wat dat is, doei.

Dus je doet de moeite niet ][ correct te schrijven maar bent niet te lui hun zwart te maken .? leuke vent


@imzady stouterik
 

DeletedUser

Guest
Ik ga gewoon mee met wat jullie doen, andere stammen zwart maken. Want was het niet een ][ (in 1x goed:)) lid dat -300- een rip off noemde. Ja? Ok dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
 

DeletedUser

Guest
EN ik noem jou een idioot , doe je nu mee te zeggen dat alle spelers van wereld ' , wat zeg van gans TW dikke idiote zijn ...?
gelijk een heel geaprecieerde waalse verkozenen zou zeggen :

"NoN"
 

DeletedUser

Guest
Moet je in ELKE topic hatelijk doen tegen raphgo? Doe eens normaal joh lutser

300 is gewoon een rip off van een film klaaaaar. Iedereen zijn mening in mijn zin.

Even over het hoofd gezien . Wat wil je ik heb haar moeten afwijzen ( ze is mijn type niet )en nu een beetje rancuneus .....

(ik val niet op blote madame me nen tatoo)
 
Bovenaan