Stam Oprichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Totaal overbodig.

Wat maakt het nou uit dat er 1000 stammen zijn?
Uiteindelijk komen de stammen met maximaal 5 leden er ook wel achter dat wat zij doen eigenlijk nergends op slaat waardoor zijn een andere grotere stam gaan joinen.

Er zullen vanzelf wel minder stammen komen.
 

DeletedUser2283

Guest
Tegen
Als iemandt een stam op wilt richten moet hij/zij de kans krijgen.
 

DeletedUser1037

Guest
Dit zou niet eerlijk zijn tegenover bijvoorbeeld iemand die 380.000punten had, een goed leidende stam had, en die toen is vermoord. Dan moet hij zij beginnen met 116puntjes, en moet diegene wachten tot 10k punten?


Tegen het idee, srry.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het aan de ene kant een goed idee en aan de andere kant een slecht idee. goed idee: je hebt wel gelijk van de massastammenen dat er zo niemand in een stam komt.
slecht idee: als je met andere bijv. op W2 een stam hebt en de helft gaat naar W5 dat ze daar een stam kunnen oprichten dat iedereen zeg maar een beetje contact kan houden en dat ze in situaties van nood die andere 'trouwe' spelers kunnen waarschuwen die hun in W2 ook (hebben geholpen) helpen.

Dit is MIJN mening k zeg het alleen maar
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit geen goed idee. Zelf vind ik het wel fijn om spelers in de buurt te hebben die alleen in een stam zitten, omdat je geen hele stam op je dak krijgt als je ze begint te edelen.

En bedenk ook: Stel je wilt met een paar vrienden op een andere wereld allemaal samen in bijv. het noordoosten gaan, en daar een stam oprichten, zodat je samen een goede basis vormt voor een stam. Bij een puntenlimiet zou dat dus niet gaan.
 

DeletedUser

Guest
Tegen. Ik gebruik zelf het 1-man-stam gebeuren om van al die join spam af te komen. Scheelt aanzienlijk.
 

DeletedUser

Guest
het spel bestaat uit 95% mensen die noob zijn

en 5% van de mensen die het wel snappen (zo voel ik het tenminste:D)

wrm die andere mensen dit pleziertje weghalen.
trouwens als je 50k als grens in stelt
betekent dat dus dat iedereen stam loos is in het begin van een wereld:D
 

DeletedUser

Guest
geen goed idee

ik vind het niet echt een goed idee..
want als noobs allemaal met vrienden in een stam willen kan dat dus niet
en toen ik een noob was. vond ik het juist wel stoer dat ik zelf een stam had opgericht :p:D
 

DeletedUser7072

Guest
Ik vind het geen goed idee.
Iedereen moet de vrijheid hebben om een stam op te kunnen richten. En ik snap eerlijk gezegd niet wat er mis is met 1000 stammen hebben in een wereld.

Ik heb er totaal geen last van.Als die beginners een stam op willen richten dan doen ze dat toch. Sterker nog je kan zelfs makkelijker dorpen veroveren en hoe met het eigenlijk met opleidingsstammen die zich aan deze regels moeten houden.

En dan wil ik er nog bij vermelden dat je stammen kunt oprichten zodat je makkelijker met je vrienden kan communiceren. Waarom zouden beginners dit niet mogen, Waarom zouden beginners niet onderling met elkaar mogen communiceren?

Ik ben er tegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5767

Guest
Nu, net na het begin van Wereld 5 zie je meteen dat er al weer meer dan 1000 stammen zijn waarvan de meeste met 1 (noobie) lid.

Mijn idee was: kunnen de mods niet instellen dat je pas na het behalen van een puntenlimiet (vb. 10k punten) een stam kunt oprichten? Je hebt bijvoorbeeld in W1 150k punten en je begint ook in W5(onder dezelfde naam natuurlijk) en dan kun je in W5 een stam oprichten.
Ben je pas begonnen en heb je geen ervaring noch dat je weet hoe het spel werkt en in elkaar zit dan hoef je ook geen stam op te (kunnen) richten.

Zet hier aub neer wat je ervan vind.

Zaklamp

is dom ik heb 5 haar na elkaar gespeeld en ben dan moeten stoppen omdat mijn account gehackt werd
dat zou dan willen zeggen dat ik geen ervaring genoeg heb voor een stam als ik dan onder een andere naam opnieuwbegin

lol
 

DeletedUser

Guest
het spel bestaat uit 95% mensen die noob zijn

en 5% van de mensen die het wel snappen (zo voel ik het tenminste:D)

wrm die andere mensen dit pleziertje weghalen.
trouwens als je 50k als grens in stelt
betekent dat dus dat iedereen stam loos is in het begin van een wereld:D

leer lezen aub
 

DeletedUser

Guest
Ik zie zo een aantal reacties en sommige mensen moeten hier denk ik mijn post nog eens goed doorlezen
 

DeletedUser

Guest
ik ben tegen want stel je voor dat die noobs al goed zijn in het spel zijn maar weinig punten hebben.10k punten zou niet veel mensen halen.

ja dan zijn ze al geedeld voordat ze zoveel punten hebben, in mijn geval zou ik dan al 2 a 3 dorpjes moeten hebben :eek:
gewoon niet aanstoren.
 

DeletedUser7441

Guest
Waarom zou je beginners dat recht willen ontnemen? Ik ben een stam begonnen die liep supergoed (tot een fusie de hele stam uit elkaar liet klappen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan