Stam Oprichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
waarom iemand beperken?
als die nieuwe nu een stam wilt laat je die dan toch.

de reden waarom meeste een game spelen is nu eenmaal om de vrijheid van de game. waar eindigt dit!
nu het recht op een stam op te richten afpakken want volgt later?

zoals al eerder vermeld laat noobs noobs zijn
al verkies ik liever
laat onervaren spelers ervaren worden alles gaat met vallen en opstaan
 

DeletedUser

Guest
laat deze solo stammen lekker, hebben wij toch geen last van...
 

DeletedUser7072

Guest
Boeit het dat er 2000 stammen zijn?

De server doet het desondanks prima dus dit vind ik gewoon 100% gezeik hoor :eek:
Zoiezo al een oud topic ik reageerde nog toen ik noob was hierop....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
SLECHT idee!!
Wat is een noob? Iemand met weinig ptn tov de nr 1 speler, dus een subjectief feit
In Wereld 2 is iemand met 1 mil een noob, gaan we die het recht ontnemen dan ook?

Wat kunnen we concluderen:
Dat je idee slecht is

Ik ga wel een idee invoeren:
Een soort van robot op dit forum dat de slechte ideeën filtert, dat is al eve haalbaar als dit rotte idee :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
SLECHT idee!!
Wat is een noob? Iemand met weinig ptn tov de nr 1 speler, dus een subjectief feit
In Wereld 2 is iemand met 1 mil een noob, gaan we die het recht ontnemen dan ook?

Wat kunnen we concluderen:
Dat je idee slecht is

Ik ga wel een idee invoeren:
Een soort van robot op dit forum dat de slechte ideeën filtert, dat is al eve haalbaar als dit rotte idee :rolleyes:


Jou idee bestaat al echter betwijfel ik of de mods robots zijn......
Kijk maar bij afgekeurde ideeen ;)
 

DeletedUser

Guest
wel erg slecht
het is juist leuk voor die noobie's om een stam op te richten, negeer ze gewoon
 

DeletedUser

Guest
TEGEN,
Er moeten toch ook stammen zijn met de onervaren leden, anders is het toch geen zak aan.
 

DeletedUser

Guest
tegen
laat de mensen zonder ervaring hun ervaring maken met hun eigen stam, als je 10k hebt dan hebben al veel mensen een redelijke stam dus gaan ze niet meer weg, wat betekent dat je grotere stammen krijgt
 

DeletedUser

Guest
Stammen horen bij trib(e)alwars. Dat je mensen het recht neemt om een (succesvolle) stam op te richten zou het spelplezier voor vele bederven. En als mensen alleen in een stam zitten, dan kun je ze toch makkelijk farmen/edelen? Geen probleem lijkt me.

Tegen dus.
 

DeletedUser

Guest
Niet mee eens

ik ben er niet mee eens want misschien heeft iemand heel veel punten in w8 en heeft daar ook al een stam en wilt hij ook in w5 begin dan heeft die toch ervaring genoeg ???:confused:
 

DeletedUser

Guest
waarom gewoon een wereld met geen stammen :p

Iedereen moet alleen werken :D


Nee, laat de noobs gewoon hun stammetjes bouwen krijg je altijd grappige dingen :D Humor op TW Forever :p
 

DeletedUser

Guest
*Sarcasme*wat een idee echt helemaal top*Sarcasme*

Ten eerste:
waarom gebruikt iedereen hier het woord noob? wat is er toch met gamers en het woord noob, het klinkt voor geen meter, maargoed.

Ten tweede:
Waar ligt het onderscheidt wel "noob" niet "noob" ?

Ten derde:
Als je niet onder de 10.000 punten een stam kunt oprichten betekend dat gewoon dat de eerste paar weken geen stammen zijn, je lost het probleem van 1 mans stammen dus niet op aangezien iedereen alleen is en wat is dan het verschil nog?
De massa stammen etc. komen dan alsnog na die paar weken wel.
 

DeletedUser

Guest
SLECHT idee!!
Wat is een noob? Iemand met weinig ptn tov de nr 1 speler, dus een subjectief feit
In Wereld 2 is iemand met 1 mil een noob, gaan we die het recht ontnemen dan ook?

Wat kunnen we concluderen:
Dat je idee slecht is

Ik ga wel een idee invoeren:
Een soort van robot op dit forum dat de slechte ideeën filtert, dat is al eve haalbaar als dit rotte idee :rolleyes:

volgens mij moet jij even opzoeken wat een noob nou echt is;)
 

DeletedUser

Guest
Nu, net na het begin van Wereld 5 zie je meteen dat er al weer meer dan 1000 stammen zijn waarvan de meeste met 1 (noobie) lid.

Mijn idee was: kunnen de mods niet instellen dat je pas na het behalen van een puntenlimiet (vb. 10k punten) een stam kunt oprichten? Je hebt bijvoorbeeld in W1 150k punten en je begint ook in W5(onder dezelfde naam natuurlijk) en dan kun je in W5 een stam oprichten.
Ben je pas begonnen en heb je geen ervaring noch dat je weet hoe het spel werkt en in elkaar zit dan hoef je ook geen stam op te (kunnen) richten.

Zet hier aub neer wat je ervan vind.

Zaklamp



Slecht idee want wat is een noob?? Iemand met 50.000 pnt is ook een noob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan