Stam Oprichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nu, net na het begin van Wereld 5 zie je meteen dat er al weer meer dan 1000 stammen zijn waarvan de meeste met 1 (noobie) lid.

Mijn idee was: kunnen de mods niet instellen dat je pas na het behalen van een puntenlimiet (vb. 10k punten) een stam kunt oprichten? Je hebt bijvoorbeeld in W1 150k punten en je begint ook in W5(onder dezelfde naam natuurlijk) en dan kun je in W5 een stam oprichten.
Ben je pas begonnen en heb je geen ervaring noch dat je weet hoe het spel werkt en in elkaar zit dan hoef je ook geen stam op te (kunnen) richten.

Zet hier aub neer wat je ervan vind.

Zaklamp
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een goed idee! dan krijg je ook minder massa stammen etc.
eerder dat je 10k hebt snap je het spel al..
 

DeletedUser

Guest
maakt toch niks uit??
het gaat erom dat als je zoveel punten hebt pas een stam kan oprichten..
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik weet het niet. Doe dan dat je zowiezo 3 mensen nodig hebt om een stam te stichten o.i.d. Zo voorkom je dat er stammen komen met 1 lid...
 

DeletedUser

Guest
mss is het beter dat als je in die wereld 10k punten ofzo moet hebben om een stam op te richten..

ik ben persoonlijk voor 50k punten hebt, dan is het een uitdaging om een stam op te richten
 

DeletedUser

Guest
maar waarom zou je voor elke wereld aan andere naam hebben:confused:
 

DeletedUser

Guest
dan krijg je weer mensen die ruzie maken over wie er 'de baas' is.. en die zijn er genoeg
 

DeletedUser

Guest
nee, ik ben tegen...

laat de noobs noobs zijn... wat kan het jou schelen, dan heb jij meer farms voor je...
 

DeletedUser3461

Guest
mss is het beter dat als je in die wereld 10k punten ofzo moet hebben om een stam op te richten..

ik ben persoonlijk voor 50k punten hebt, dan is het een uitdaging om een stam op te richten

Hmmmmmm
Als je iets wil stel dan een ledeneis in binnen een week 3 leden ofzo.
Lukt dat niet stam weg en 2 weken geen stam oprichten.
Voor de rest WTF cares kan je in je eentje een stam uitroeien:p
 

DeletedUser

Guest
@watcher
dat wordt het weer te ingewikkeld..
het moet ook een uitdaging zijn om een stam op te richten.

alleen het punt hierbij is:
stel je voor iemand heeft 10k punten en mag een stam oprichten. hij doet dat en nodigt mensen uit voor zijn stam. hij maakt iemand van 1k punten medeleider. en iemand van 2k punten stamoprichter. als hij nu de stam verlaat is er toch iemand van 2k punten met een eigen stam..
 

DeletedUser2826

Guest
Noobs hebben ook het recht te spelen en een stam op te richten.
Wrm ze dit recht ontnemen? ...
...Omdat het je stoort? ....Kijk er niet naar ;)
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je instellen dat je pas met 1k punten een stam kan oprichten.
Dat zal al veel schelen.
 

DeletedUser

Guest
Laat de noobs, noobs zijn.
We kunnen nu wel allemaal anti-noobs regels instellen, maar wat hebben jullie daaraan? Wat maakt jou het uit dat er 3988948669 stammen zijn met 1 lid.
 

DeletedUser

Guest
slecht

ja een heel goed iedeee (totaal niet)


kijk er komen nieuwe leden en als je dan als een beginneling in stam wilt die ondertussen(als die regel zou bestaan)ook een stam wilt en je hebt maar 500 punten of minder ja en als de keuze van massastam bij jouw weg valt dan word je niet toegelaten in een stam met alleen mensen met 20 000 punten en ja dan heb je super veel spelers die dan vlug stoppen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan