Stabbende Noobs

DeletedUser78510

Guest
Meneertje hypocriet:rolleyes:



Je beweert dat



Terwijl in de PM duidelijk te zien is dat NoudDJ134 er niet mee eens is ?
Hij beweert dat moest ik hem volgende week geedeld hebben hij nog altijd dezelfde emoties zou hebben gehad en denk niet dat ik een NAP van een hele wereld lang met hem kan houden.
 

DeletedUser59552

Guest
@Captain Grom n Blaze , zover is het niet inactiviteit die het deed, maar het feit dat er van toxic niks uit kwam. Dan ligt het anders imo
Ja en nee, ik snap je punt zeker wel. Maar juist doordat jullie je altijd zo hard maken voor die regel, was het vanuit jullie kant gewoon netjes geweeest als jullie zelf zouden zeggen: oke, we betreuren wat er gebeurd is, vanaf nu houden we ons aan die 5 dagen. Als dit was gebeurd, was deze hele discussie vandaag amper nog aan de orde.

Maar door dit niet te doen, houd je de discussie en daarbij komt AMB er zelf niet al te best naar voren.

Zoals je duidelijk in de screenshot kan zien nemen de leden het niet als een stab omwille van het snel edelen, maar gewoon omdat ik ze edel in het algemeen. Ik denk dat jullie de enigen zijn die hier zo een drama over maken over een 5 dagen NAP ook al hebben jullie niets te doen over dit voorval toch zijn jullie diegene die met de klachten komen.

https://puu.sh/w6pMI/90e22cb884.png

Ik denk dat deze screenshot wel boekdelen spreekt

Dat komt doordat je nieuwe stam zich daar zo voor uitspreekt. Als je weet ikveel Par had gejoind, was hier veel minder ophef om hoor.

Volgens mij weet je maar weer de helft van de situatie vooraleer je weer met onnodige commentaar afkomt. Als er deze morgen staat dat hij het bericht gelezen heeft, maar hier echter geen antwoord op geeft omwille van het feit dat hij geen interesse heeft is dit toch een goed argument in mijn ogen.

Meen je dit serieus? Dus als iemand een pm opent, moet hij ook meteen reageren? Je zet misschien iemand hiermee voor het blok en wilt diegene eerst even nadenken voor hij reageert. Ik wacht altijd met reageren op mededelingen tot wanneer ik er echt de tijd voor heb om er goed over na te denken wat ik wil zeggen. Dan lees ik ze wel hoor.

Als ik jou was, zou ik even niet meer reageren hier, want sorry maar je maakt jezelf alleen maar meer belachelijk...
 
Reactiescore
767
Ik legde een vergelijking, die 5 dagen nap regel en niet kata en zijn beide ongeschreven regels. Ik wil je gewoon even laten zien door middel van een voorbeeld dat je loopt te janken

???

Ik spreek namens mezelf niet namens AMB, het AMB beleid heb ik niks mee te maken behalve dan dat ik in AMB zit en me hieraan probeer te houden. Dat jij mij hierop persoonlijk aanvalt is imo een beetje nutteloos

Nooit mij bedoeling geweest om je je persoonlijk op aan tevallen , maar vind het kortom lachwekkend dat je Par. erbij haalt over afspraken die ze hebben geweigerd, terwijl het niks te maken heeft met wat @YourLastHope gedaan heeft.
 

DeletedUser77689

Guest
Dat is helemaal niet zo lachwekkend als jij nu beweert :p vergeet niet dat heel dit gezeur zijn oorsprong heeft bij YLH die een eventuele stab probeert aan te kaarten. Vanaf dat moment komt hij in the picture en valt het op dat hij 1,5e dag wacht met edelen.
Op dit moment zien we dus dat het in strijd is met de ONGESCHREVEN regels waarna Thomas een shitstorm over zich heen krijgt. Ik word gewoon een beetje moe van heel dit gebeuren dus wilde ik je even laten zien dat de actie allemaal wel meevalt. Daarna geef ik jou als voorbeeld dat Par. ook niet in gaat op onze kata nap (wat ook onderdeel is van ongeschreven regels). Je ziet mij niet doorzeuren over Par die hier niet aan wilt doen. Maar jou wel over de actie van YLH.

Ik stel ook voor dat we gewoon even afwachten tot de leiding van AMB hierover een oordeel heeft gegeven en een eventuele oplossing heeft gezocht. Aan Yourlasthope: je actie is idd in strijd met hoe amb zich graag profileert dus zou fijn zijn als je je actie niet probeert goed te praten. Excuses aanbieden geeft in mijn ogen aan dat je van te voren heel erg goed wist dat wat je deed niet netjes was dus maak het aub niet erger dan dat het is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59552

Guest
Dat is helemaal niet zo lachwekkend als jij nu beweert :p vergeet niet dat heel dit gezeur zijn oorsprong heeft bij YLH die een eventuele stab probeert aan te kaarten. Vanaf dat moment komt hij in the picture en valt het op dat hij 1,5e dag wacht met edelen.
Op dit moment zien we dus dat het in strijd is met de ONGESCHREVEN regels waarna Thomas een shitstorm over zich heen krijgt. Ik word gewoon een beetje moe van heel dit gebeuren dus wilde ik je even laten zien dat de actie allemaal wel meevalt. Daarna geef ik jou als voorbeeld dat Par. ook niet in gaat op onze kata nap (wat ook onderdeel is van ongeschreven regels). Je ziet mij niet doorzeuren over Par die hier niet aan wilt doen. Maar jou wel over de actie van YLH.
Je moet niet elke keer Par erbij betrekken. Het gaat nu over wat YLH tov TOXIC heeft gedaan. De situatie omtrent Par is gedaan.

Daarbij, katanap is geen onderdeel van de ongeschreven regels. Die ongeschreven regels zijn bullshit en een keer door iemand met een te hoog moraal genoemd. Iedereen heeft het recht om een 5-dagen-regel-NAP of een kata-nap af te wijzen.

Ik stel ook voor dat we gewoon even afwachten tot de leiding van AMB hierover een oordeel heeft gegeven en een eventuele oplossing heeft gezocht. Aan Yourlasthope: je actie is idd in strijd met hoe amb zich graag profileert dus zou fijn zijn als je je actie niet probeert goed te praten. Excuses aanbieden geeft in mijn ogen aan dat je van te voren heel erg goed wist dat wat je deed niet netjes was dus maak het aub niet erger dan dat het is
Ik heb hierboven al een oplossing gepostuleerd, lijkt mij een prima oplossing. Ik zou hem echter omzetten in een 3-dagen NAP vanaf vandaag. Dus pas aanvallen vanaf 4 juni.
 
Reactiescore
767
Vanaf dat moment komt hij in the picture en valt het op dat hij 1,5e dag wacht met edelen.
Zoals ik al eerder gaf waren dat zijn afspraken , vervolgens als dit tersprake komt op het AF en hij beweert spijt te hebben van zijn actie en gaat nog door met edelen?

Op dit moment zien we dus dat het in strijd is met de ONGESCHREVEN regels waarna Thomas een shitstorm over zich heen krijgt.
Nogmaals herhaal ik alleen wat AMB destijds bij Par. deed het hameren op de 5 dagen NAP , Zoals @Captain Grom n Blaze zei zou het wel zo netjes geweest zijn dat de leiding van AMB had aangegeven er spijt van te hebben en als de 5 dagen NAP aanbood ;)

Ik heb hierboven al een oplossing gepostuleerd, lijkt mij een prima oplossing. Ik zou hem echter omzetten in een 3-dagen NAP vanaf vandaag. Dus pas aanvallen vanaf 4 juni.

Dit zou inderdaad ook nog een passende oplossing kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
SJONGE JONGE wat een ***** gezeik zeg. Ik speel nu bijna 3 jaar en het nadat het niveau ietsjes omhoog ging meteen nogal moeite met ongeschreven regels. Deze zijn gefabriceerd door de community en je hebt je er maar aan te houden anders ben je een stabber? De hele situatie met YLH is niet mooi, niet netjes maar hoe iedereen dit uit probeert te melken slaat echt nergens op. Denk dat we als we al deze dingentjes zouden bespreken op het forum het hier constant storm loopt.
Lijkt net dat er moedwillig vergeten word dat Thomas hier aan kwam om de mogelijk stab van Par. te openbaren (heel jammer dat niet wachtte of dit aan een niet besmette speler liet doen).
De speler die de stab aan het regelen was heeft toegeven dat hij contact had met 1 speler van Par.
Wel heel toevallig dat hij niet veel na de openbaring ineens alle schuld op zich neemt.
Wat we alleen niet moeten vergeten is de reputatie die Par. op dit gebied heeft en het feit dat als je een stab aan het regelen bent dat je dit zo min mogelijk via igm doet waardoor er maar weinig bewijs gaat zijn. Slabiack geeft toe dat hij iig 1 van de Par. spelers op de hoogte was en de moeite die iedereen binnen par doet om YLH denk ik persoonlijk dat het er wel wat meer waren. Helemaal gezien het feit dat helemaal NIEMAND uit Par. heeft geprobeerd om slabiack voor vuile leugenaar uit te maken :D hahahaha TE BANG DAT HIJ ECHT BEWIJS LEVERT ZEKER? ;)


Of je houd gewoon jouw blije bakkes ff....
Speler 1: "Hoi, wij zijn stamgenoten."
Speler 2: "Tof man!."

24 uur later...
"Speler 1 heeft stam X verlaten."

Speler 1: "Het moet eigenlijk een geheimpje blijven, maar we gaan jou/speler 2 aanvallen met 5 man over 36 uur. Daar ben je mee akkoord, toch? Anders doen we het toch wel."

Speler 2: "R U Kiddin' me?"

Die ongeschreven regels zijn er niet voor niks gekomen om stabs etc. te veroordelen. Wat jij doet is het verheerlijken van inferieure spelmethodes waarmee accounts, soms stammen, ten gronde gaan.
 

DeletedUser77689

Guest
Gast?

Die ongeschreven regels zijn er niet voor niks gekomen om stabs etc. te veroordelen. Wat jij doet is het verheerlijken van inferieure spelmethodes waarmee accounts, soms stammen, ten gronde gaan.

Jij moet echt even terug naar school als je het mij vraagt, ik verheerlijk hier helemaal niks. Ik probeer te relatieveren en geef gewoon aan dat deze actie niet door de beugel kan maar dat we niet moeten overdrijven. Zijn heel wat ergere dingen gebeurd deze wereld.
 

DeletedUser77130

Guest
Gast?



Jij moet echt even terug naar school als je het mij vraagt, ik verheerlijk hier helemaal niks. Ik probeer te relatieveren en geef gewoon aan dat deze actie niet door de beugel kan maar dat we niet moeten overdrijven. Zijn heel wat ergere dingen gebeurd deze wereld.

Half stabben kan niet. Je bent pro of tegen stabben. Relativeren is onnodig en irrelevant.
 

DeletedUser77689

Guest
Lol wat een bullshit, ik heb al laten blijken dat ik tegen die actie ben van YLH. Mij zie je het nergens goedpraten? Dus snap ik nietecht waarom je mij op de man aanvalt want in mijn ogen zet je jezelf alleen maar voor schut. Je beschuldigd mij van verheerlijken van inferieure spelmethodes waarmee soms accounts of stammen ten gronde gaan met als argument: je bent pro of tegen? En aangezien ik de actie van YLH niet extreem veroordeeld heb (grappig want ik veroordeel het wel degelijk) ben is dus PRO stabben?
Ik bedoel met relatieveren dat je even terug moet kijken, 3 of 4 pagina's met reacties op het AF over zoon kleine actie, als we dat bij elke actie hadden zat dit topic nu op pagina 166 ofzo en het doet er ook verder nietecht toe. De leiding is bezig met een oplossing dus tot die oplossing er is is er zoon beetje wel alles gezegd over deze actie, als je nog even had willen discussiëren had je hier gister moeten komen. Nu ben je een dag telaat
 

DeletedUser78434

Guest
Blijkbaar nog steeds geen schuldgevoel bij YLH

green.png
un oeuf est un oeuf 21 (519|496) K45 5,225 noudDJ134 [TOXIC] YourLastHope [AMB] 2017-05-31 14:01:16
 

DeletedUser70476

Guest
Blijkbaar nog steeds geen schuldgevoel bij YLH

green.png
un oeuf est un oeuf 21 (519|496) K45 5,225 noudDJ134 [TOXIC] YourLastHope [AMB] 2017-05-31 14:01:16
We weten het nu allemaal wel. De uitleg is gegeven en iedereen doet er maar mee wat hij of zij zelf wil. 99% van de mensen hier moeten nu niet proberen de moraalridder uit te hangen want over fairplay gesproken en ongeschreven regels naleven hoeven we bijna bij niemand meer te beginnen want daar wordt gewoon met de voeten over heen gelopen. Het karakter van de huidige gemiddelde tw-speler is gewoon bedroevend en totaal niet zoals het vroeger was en juist een van de redenen waarom dit zo een leuk spelletje was.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Scheen je weinig moeite mee te hebben toen het over par. ging.

Nou toen het over Par. ging heb ik net zoals alle anderen de posts onderbouwd en verzorgd (voorbeeld: post nr 33, 52 & 57). Hierop heeft Par. dan ook weerwoord gehad zo zie ik van jou ook onderbouwde posts (nr 37).

Wat je nu doet is gewoon inhoudsloos posten om een discussie te rekken, ik ben verveeld om het feit dat ik hier steeds hetzelfde moet lezen, dat het over mijn stam gaat stoort me niet echt. Dus je vergelijking is vrij kort door de bocht makker.
 

DeletedUser78217

Guest
Nou toen het over Par. ging heb ik net zoals alle anderen de posts onderbouwd en verzorgd (voorbeeld: post nr 33, 52 & 57). Hierop heeft Par. dan ook weerwoord gehad zo zie ik van jou ook onderbouwde posts (nr 37).

Wat je nu doet is gewoon inhoudsloos posten om een discussie te rekken, ik ben verveeld om het feit dat ik hier steeds hetzelfde moet lezen, dat het over mijn stam gaat stoort me niet echt. Dus je vergelijking is vrij kort door de bocht makker.
Ik denk dat de vergelijking vrij goed te maken is, maar daarover ga ik niet met je in discussie makker.
 
Reactiescore
767
We weten het nu allemaal wel. De uitleg is gegeven en iedereen doet er maar mee wat hij of zij zelf wil. 99% van de mensen hier moeten nu niet proberen de moraalridder uit te hangen want over fairplay gesproken en ongeschreven regels naleven hoeven we bijna bij niemand meer te beginnen want daar wordt gewoon met de voeten over heen gelopen.
Ben ik het helemaal mee eens.
Alsnog is dat geen reden om er nu proberen onderuit tekomen toen destijds Par. stabte werd er ook zo gehamerd op de 5 dagen Nap regel nu gebeurt bij een lid van AMB en is het opeens anders? vind het persoonlijk nogal hypocriet.
 
Reactiescore
62
We weten het nu allemaal wel. De uitleg is gegeven en iedereen doet er maar mee wat hij of zij zelf wil. 99% van de mensen hier moeten nu niet proberen de moraalridder uit te hangen want over fairplay gesproken en ongeschreven regels naleven hoeven we bijna bij niemand meer te beginnen want daar wordt gewoon met de voeten over heen gelopen. Het karakter van de huidige gemiddelde tw-speler is gewoon bedroevend en totaal niet zoals het vroeger was en juist een van de redenen waarom dit zo een leuk spelletje was.

Deze hier, niemand heeft hier recht van op zo een belachelijk kleine actie te spreken. Ben jij dan zo een perfectionistje @Escalation Is Real ? Wat zijn jouw spelprincipes?

Ik sta wel corrected dat het minder dan 35u is als je verzendtijd edels meerekent enzo ^^

Ik denk dat het TOXIC zelf nog het minst van al kan schelen in vergelijking met deze post..
 
Bovenaan