Stab-topic'ske van Clickb*it

Reactiescore
1.019
Denk dat dat weinig nut heeft. Steff is duidelijk gewoon uit geweest op een payback voor hoe Flex hem al eens eerder een oor heeft proberen aan te naaien en hij zal hier dan ook wel niks komen verdedigen, hij erkent gewoon dat t een dikke stab is.

Al dan niet of er bewijzen die gestolen pp is maakt dan ook weinig uit, t komt hier toch niet te staan.
dat zou jammer zijn aangezien die mij zwart probeert te maken zonder enige reden. Maar gelukkig is er in nederland dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen!
 
Reactiescore
428
jij deft toch een bewezen stabber die het notabene zelf toegeeft? dan mag ik dat op af laten zien aan mensen

Ik heb je gevraagd om je kant van het verhaal te geven maar dat wil je niet tot hij er zelf bewijs van geeft
Daarnaast heb ik je mijn intentie van deze wereld al lang gegeven en dat is full deff een beetje omklooien na het pp farmen.
Want als mijn intentie was om jou met hem te stabben had ik het echt wel heel anders gedaan door full off te gaan en die adelshoeve al klaar te hebben.
 
Reactiescore
1.019
Ik heb je gevraagd om je kant van het verhaal te geven maar dat wil je niet tot hij er zelf bewijs van geeft
Daarnaast heb ik je mijn intentie van deze wereld al lang gegeven en dat is full deff een beetje omklooien na het pp farmen.
Want als mijn intentie was om jou met hem te stabben had ik het echt wel heel anders gedaan door full off te gaan en die adelshoeve al klaar te hebben.
heb mijn kant van het verhaal ook al gedaan dat ik geen enkel idee heb waar die over praat?

je intentie boeit niet als je niet inziet dat een stabber ondersteunen bijna net zo erg is omdat je het dan goedkeurd
 
Reactiescore
428
heb mijn kant van het verhaal ook al gedaan dat ik geen enkel idee heb waar die over praat?

je intentie boeit niet als je niet inziet dat een stabber ondersteunen bijna net zo erg is omdat je het dan goedkeurd

Kijk weetje je hebt mij er nu al in betrokken dus tbh die deff terug trekken ga ik niet doen tot dat jullie het oplossen of dat je gewoon in ziet dat ik je niet gestabd heb door mijn deff bij de persoon te zetten waar ik de wereld mee begon.
En die deff liep al voor ik wist dat hij jou ging edelen dus dat kun je me wel kwalijk nemen maar daar zit ik dan echt niet mee meer...
 
Reactiescore
1.049
Kijk weetje je hebt mij er nu al in betrokken dus tbh die deff terug trekken ga ik niet doen tot dat jullie het oplossen of dat je gewoon in ziet dat ik je niet gestabd heb door mijn deff bij de persoon te zetten waar ik de wereld mee begon.
En die deff liep al voor ik wist dat hij jou ging edelen dus dat kun je me wel kwalijk nemen maar daar zit ik dan echt niet mee meer...
Terugtrekken is wel het minste wat je kunt doen in deze als je beweerd er niks mee te maken hebt toch? Ongeacht de voorgeschiedenis.
 
Reactiescore
1.237
Zolang het verhaal niet kan bewezen worden dat Flex pp gestolen of proberen stelen heeft is dit gewoon een vuile streek. :D
 
Reactiescore
188
Heb het zelf nog 2 keer na gelezen en heb jou nergens gezegd dat ik absoluut niet van plan ben die deff terug te trekken....

Want ik vat het even samen voor mezelf. Metaforisch gezien

Je vriend pleegt een moord, je weet dat hij het gaat doen en heeft gedaan.
Hij vlucht en jij geeft hem onderdak. De politie vraagt of je hem uit wil leveren, want je weet dat hij het heeft gedaan. Maar je houdt hem veilig in je huis want dan kan niemand erbij. Terwijl je verdediging is, ik heb niemand vermoord.

Dat maakt je nog steeds medeplichtig.

Ja dit extreem gezegd maar zo komt het wel over. Extreem achter de ellebogen dit. Want je kan niet neutraal zijn als je jezelf erbij betrekt.
 
Reactiescore
1.145
Tbh als je pp farmt zou ik die def sws al weg halen nu er een bult kata aanvallen aan gaat komen kost het je enkel je def die je beter voor rooftochten kunt gebruiken.

Daarnaast vind ik het wel wat ver gaan om te zeggen dat voorever ook mee helpt aan de stab.
Eenmaal je def weggetrokken zijn die dorpen waarschijnlijk verloren dus kun je niet meer terug.
Dus even rustig afwachten tot er meer duidelijk is vind ik niet heel gek.
Stel dat steff straks toch met bewijs komt en die def is al weg dan is het rip.
Al acht ik de kans dat dat bewijs er komt vrij klein.
 
Reactiescore
50
En dan nog, ongeacht de gebeurtenissen die in het verleden zijn gebeurd (wat ik heeeel erg scheef vind omdat er blijkbaar nog wel VV aan elkaar gegeven wordt), houd de eer dan bij jezelf en ga niet op deze manier iemand stabben. Hierdoor laat je je echt heel erg kennen, en de stam die dus medeplichtig is (want ja, dat zijn ze gewoon) laat zich hierdoor ook kennen. Het is gewoon ontzettend triest om op deze manier je account een boost te gaan geven, een teken van zwakte ;)
 
Reactiescore
21
Als je niet betrokken wil zijn, trek je gewoon die def terug en dan is er ook geen vuiltje aan de lucht...
 
Reactiescore
428
Lol wat snappen jullie nou niet?
Onderlingen pms worden op het AF gegooid waardoor ik er sws al bij betrokken word ongeacht of die deff er staat of niet
Dat ik dit nogmaals moet zeggen zegt eigenlijk wel al weer genoeg voor mij.
 
Reactiescore
188
Lol wat snappen jullie nou niet?
Onderlingen pms worden op het AF gegooid waardoor ik er sws al bij betrokken word ongeacht of die deff er staat of niet
Dat ik dit nogmaals moet zeggen zegt eigenlijk wel al weer genoeg voor mij.

Wat was de hoofdreden dat die pms er gezet werden?

Dus simpel staat je deff er of niet?
 
Bovenaan