Spotprentjestopic

DeletedUser78972

Guest
Feit is dat ik niemand heb ingehaald maar goed.

En ja met zo'n onterechte voorsprong is het een bigdeal lol.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Verder heb ik maanden terug met Devin afgesproken om mijn def op hem te dumpen aan het einde van de wereld.
Zit ik lekker in Oostenrijk te genieten van een biertje op de piste, word ik op eens door Fred voor van alles uitgemaakt omdat ik hielp met rangen stelen. Terwijl ik niet eens op de hoogte was dat Noob, Colla misschien wel zou inhalen op OD rang. Ook een beetje overbodig :p

Feit is dat ik niemand heb ingehaald maar goed.

Dat is enkel en alleen omdat mensen gezien hadden dat je 300-500 bevelen op één joekel van een stack had lopen. Je dreigde 4e te eindigen dus je dacht op het laatste moment nog even 20-30 miljoen OD te boosten, zodat je mij voorbij zou gaan. Ik maakte er geen enorm probleem van, ik had het eigenlijk al verwacht. Zodoende had ik al meerdere dikke stacks in de buurt van buren en verdeeld over mijn cluster geplaatst zodat ik binnen 20 uur desnoods 3000-4000 dorpen kon blokkeren- en met succes. Had ik zelf niets ondernomen, had je me met de statistieken van vandaag op een miljoen of 2 na, net niet ingehaald. Maar had niemand wat gezegd, had je ook al je eigen troepen nog geboost en had je de OD een dagje voor het einde nog even sneaky (breken van bevelen delen) gepakt.

Oh, ingaande op Idse. Je beroept je zojuist op de stam-afspraak dat dorpen de rang bepalen, niet punten. Maar ondertussen zie je zelf geen kwaad in het dumpen van je def op een stamgenoot? Wat onbetwistbaar ODD/OD boosten is, wat eveneens met een stamregel 'verboden' is.

Verder wat Boris al zei; ik snap echt totaal niet waarom Devin hier de discussie weer wilt openen, aangezien deze inderdaad al gevoerd is. Verder zou ik graag benadrukken dat de hele stam een stem heeft uitgebracht over 'hoe te reageren' op Devin gedrag. Daar kwam een duidelijke meerderheid uit en dat besluit is uitgedragen door de leiding. Ik snap dat jij het er niet mee eens bent Idse, maar ik zou je er gewoon mij neerleggen, net zoals Devin dat ingame gedaan lijkt te hebben. Vix-V is altijd democratisch geweest en in dit geval heeft de democratie het besluit gemaakt. De individuele andersdenker zal het moeten aanvaarden.
 

DeletedUser78972

Guest
Hoe bedoel je dreigde 4e te worden, ik stond en sta al langere tijd 2e in OD.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Trouwens over spotprenten gesproken, anderen ook al ontdekt dat je aan het eind van werelden met mini hoeveelheden ijzer gewoon nog best wat pptjes kunt sprokkelen? Komt door de herverdeling van volle / niet volle premium beursen per continent. Koop één keer ijzer bij volle markt, kost je 1 pp, haalt 3300 uit de markt. Zorg dat je dorpen in 5-6 continenten bezit en dagelijks meerdere keren verkoopt. Met één aankoop (1 pp) kun je en weekje meerdere keren per dag verkopen. Het is geen vetpot, maar wilde graag wat dingen proberen met die herverdeling :p

upload_2019-3-17_22-51-52.png
upload_2019-3-17_22-51-22.png
upload_2019-3-17_22-50-37.png
upload_2019-3-17_22-50-49.png
upload_2019-3-17_22-51-1.png
 
Reactiescore
1.478
Trouwens over spotprenten gesproken, anderen ook al ontdekt dat je aan het eind van werelden met mini hoeveelheden ijzer gewoon nog best wat pptjes kunt sprokkelen? Komt door de herverdeling van volle / niet volle premium beursen per continent. Koop één keer ijzer bij volle markt, kost je 1 pp, haalt 3300 uit de markt. Zorg dat je dorpen in 5-6 continenten bezit en dagelijks meerdere keren verkoopt. Met één aankoop (1 pp) kun je en weekje meerdere keren per dag verkopen. Het is geen vetpot, maar wilde graag wat dingen proberen met die herverdeling :p

Bekijk bijlage 14211
Bekijk bijlage 14210
Bekijk bijlage 14206
Bekijk bijlage 14207
Bekijk bijlage 14208
Dat is wel grappig. Hoeveel winst kun je hier per week mee maken ongeveer? Denk niet dat het de bedoeling van innogames is dat je de beurs op deze manier kan 'abusen'.
 
Reactiescore
5
Vix-V is altijd democratisch geweest en in dit geval heeft de democratie het besluit gemaakt. De individuele andersdenker zal het moeten aanvaarden.

Oost duitsland noemde zich ook duitse democratische republiek (DDR) in 1949.

hoe kunnen jullie met elkaar spelen allemaal in VIX? jullie maken echt veel gezeik.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Wat een ongelofelijk sterk argument...

Jouw verachting hier is lucht, net zoals je aandeel in deze wereld. Al heb je wel meer teweeg gebracht dan de meeste stamgenoten, aangezien je hen juist tegenwerkte, aldus je leidingen en stamgenoten. Verder vreemde uitspraak aangezien je dolgraag deel had willen uitmaken van Vix-v, dat weet je zelf ook wel. Waarschijnlijk heb je niet voor niets allerlei contacten aangehouden, juist bij de vijand.

upload_2019-3-18_19-59-3.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5
hmm leuk dat je dit stukje laat zien, lekker nadelig voor me.
Als je me echt zou kennen (mss n bart of randy onderhand xd) weet je dat ik niet naar jullie toe was gegaan :D
uitnodiging van Whale heb ik ook gecanceld.

Ik heb voor 72Mil aan deff troepen me stam gesteund.
amen
 
Reactiescore
5
verder ben je in mijn ogen een ego. je maakt plannen in je stam zo hoe ze jou het beste uitkomen, leuk dat je geen 1e bent geworden nadat je tegen goudmunt verlaging had gestemd
omdat je bang was je #1 te verliezen.
 
Reactiescore
145
Ik heb voor 72Mil aan deff troepen me stam gesteund.
amen

Maar toch negatief benoemd worden door verschillende stamleden

1f914.png
 

DeletedUser78972

Guest
De ods cijfers liegen er idd niet om, muppet heeft gewoon bijna altijd op het juiste moment zijn troepen verplaatst.
Wat de oud-GI leden over hem te zeggen hebben weet ik niet en boeit ook niet zo want zelf hebben ze ook niks gedaan of geprobeerd.
 

DeletedUser67275

Guest
De ods cijfers liegen er idd niet om, muppet heeft gewoon bijna altijd op het juiste moment zijn troepen verplaatst.
Wat de oud-GI leden over hem te zeggen hebben weet ik niet en boeit ook niet zo want zelf hebben ze ook niks gedaan of geprobeerd.

Enige wat ik nog weet is dat meneer al zn off dumpte op een inactieve stamgenoot van ons ipv op jullie. Misschien was dat óók wel een ODA boost ;)
 
Reactiescore
5
Enige wat ik nog weet is dat meneer al zn off dumpte op een inactieve stamgenoot van ons ipv op jullie. Misschien was dat óók wel een ODA boost ;)

Ik heb josjeT en depipi daarmee geholpen om save op te bouwen. aangezien dr met mijn stamgenoot geen contact meer was en besloten was josje en pipi hem te laten edelen.
 
Bovenaan