Spotprentjestopic

Reactiescore
5
tenor.gif



latest

its never too late
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Boehoe je wordt rang 4 ipv 3. Je krijgt 200pp minder nou whoopsie
 

DeletedUser78972

Guest
het gaat niet om de pp want ik ga stoppen, het gaat om de rang waar je vanaf dag 1 mee bezig bent en steeds je doelen opschroeft.
maar dat weet jij niet want vgm start jij nooit en speel je alleen maar een beetje inactief op accounts waar je moest deffen.
 

DeletedUser3809

Guest
Devin je hebt deze discussie al 10x gevoerd en verloren, in de stamchat, stamforum en nu zelfs hier. Het is je eigen dikke schuld dat je niet iemand eruit kan bouwen die je leterlijk verteld dat ie gaat uitbouwen en je eigen debiel trieste acties waardoor de wereld 2 weken langer duurt. Ik zou maar gewoon heel blij zijn dat je uberhaubt nog mag winnen en vierde kan worden.
En nogmaals, ja super mooi dat je doelen stelt, maar je kan niet gaan verwachten dat anderen het boeit welke 'ego' doelen jij jezelf stelt. Wij wilden rang 1, maar verwachten ook niet dat iedereen ons ging steunen om dat te halen. Jij wilt rang 3, maar Sukke ook, dus dan moeten we jouw kant kiezen omdat het je doel is? Je snapt toch zelf ook wel dat dat niet zo werkt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ben jij blind ofzo om niet te zien dat devin geen discussie voert of probeert te voeren, maar inhoudelijk reageert op een vraag
 

DeletedUser3809

Guest
Ben jij blind ofzo om niet te zien dat devin geen discussie voert of probeert te voeren, maar inhoudelijk reageert op een vraag

Ben je zelf te blind om verder dan 1 post van hem terug te lezen? Dat 'inhoudelijk reageren op een vraag' is weer een reactie over waarom hij rang 3 wil hebben. In een discussie die hij zelf begint over dat hij vindt dat hij die rang 3 verdient. Die discussie haal ik aan, niet alleen wat toevallig de laatste post is.
 

DeletedUser78972

Guest
Haha Boris toch lieverdje het is logisch dat iemand sneller uitbouwt als die eerder begint lol, Zelfs ik met meer dorpen haalde hem niet in.
En zeker niet meer toen jullie van banana via vv gingen edelen voor sukke omdat die zelf te lui was.

En die verlenging heb ik niks mee te maken en het is niet mijn schuld.
Dat ik tegen het uitbouwen ben met minder dorpen waardoor ik ingehaald word is mijn goed recht.

Je hoeft niemands kant te kiezen om welk doel dan ook maar ga geen misstanden in de ranglijst verdedigen omdat je het mij niet gunt.
 

DeletedUser3809

Guest
Haha Devin het is toch logisch dat iemand met meer OD het verdient hoger op de ranglijst te staan dan iemand met minder OD?
Je hoeft niemands kant te kiezen om welk doel dan ook maar ga geen boosten verdedigen omdat het je niet lukt.
 
Reactiescore
64
Devin is gestraft voor het boosten van OD en zijn gedrag. Oké prima, lijkt me duidelijk.
Maar..
-Waar blijft de straf van sukke voor het uitbouwen van zijn dorpen?
Hier hadden we toch echt duidelijk een afspraak over.. Niet uitbouwen als het ten kosten gaat van de speler boven jouw op de ranglijst.
-Waar blijft de straf voor Fred zijn stab? Even stiekem de VV voor Sukke doen en daar dorpen edelen alleen maar omdat hij het niet met Devin eens is. Dat is toch net zo zielig!

BaggyPalatableLadybird-small.gif
 

DeletedUser3809

Guest
Devin is gestraft voor het boosten van OD en zijn gedrag. Oké prima, lijkt me duidelijk.
Maar..
-Waar blijft de straf van sukke voor het uitbouwen van zijn dorpen?
Hier hadden we toch echt duidelijk een afspraak over.. Niet uitbouwen als het ten kosten gaat van de speler boven jouw op de ranglijst.
-Waar blijft de straf voor Fred zijn stab? Even stiekem de VV voor Sukke doen en daar dorpen edelen alleen maar omdat hij het niet met Devin eens is. Dat is toch net zo zielig!

BaggyPalatableLadybird-small.gif

Devin krijgt geen straf voor z'n OD boosten, maar dat zorgt er wel voor dat niemand het boeit als Sukke z'n dorpjes gaat uitbouwen ten koste van Devin.
Devin krijgt straf omdat ie mensen gaat lopen bedreigen en stam probeert te chanteren met een leave als ie z'n rang niet krijgt.
Verder mag je gewoon vv'en, dat is geen stabben, wat is dat voor debiel idee? Wat Devin ging zeggen, dat ie Sukke zou gaan edelen als hij z'n rang 3 niet zou krijgen, dat is stabben.
Echt wat rook je als je het een stab noemt om iemand te helpen met vv? xd
 
Reactiescore
64
Devin krijgt geen straf voor z'n OD boosten, maar dat zorgt er wel voor dat niemand het boeit als Sukke z'n dorpjes gaat uitbouwen ten koste van Devin.
Devin krijgt straf omdat ie mensen gaat lopen bedreigen en stam probeert te chanteren met een leave als ie z'n rang niet krijgt.
Verder mag je gewoon vv'en, dat is geen stabben, wat is dat voor debiel idee? Wat Devin ging zeggen, dat ie Sukke zou gaan edelen als hij z'n rang 3 niet zou krijgen, dat is stabben.
Echt wat rook je als je het een stab noemt om iemand te helpen met vv? xd


Ligt er aan hoe je het brengt.
Als jij expres sukke zijn vv gaat doen en daar dorpen op edelt, alleen maar met het idee Noobstiaan in halen (terwijl de rangen eigenlijk al vast stonden). Vind ik dat inderdaad een stab richting Devin.

+
Boris & Fred = flop leiding
Randy daar in tegen <3
 

DeletedUser78972

Guest
Agh het heeft geen zin meer vruchten,
Pas maar op voor je ook een sanctie krijgt haha
Nogmaals ik heb niemand bedreigt en ook geen rangen beïnvloedt met boosten.
Het dreigen met edelen was natuurlijk sarcastisch net als veel opmerkingen die jullie maakten Maja dat word nu allemaal tegen me gebruikt lol

Welldone sukke
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58290

Guest
Ligt er aan hoe je het brengt.
Als jij expres sukke zijn vv gaat doen en daar dorpen op edelt, alleen maar met het idee Noobstiaan in halen (terwijl de rangen eigenlijk al vast stonden). Vind ik dat inderdaad een stab richting Devin.

+
Boris & Fred = flop leiding
Randy daar in tegen <3

Dit een stab noemen gaat veels te ver. Ik ben nog steeds van mening dat als Devin niet sneaky die OD rang had proberen af te pakken van Roald hier ook geen probleem over was gemaakt. Toen hij dit wel probeerde gooide hij de weg ook vrij om het puntenwise ook te doen. Dat Rogier dan met Fred en/of Boris heeft afgesproken de vv bij Banana te leggen vind ik zelf ook niet chique maar om dat een stab te noemen.. Is Kevin (Runner 5) dan ook een stabber naar Roald toe omdat hij Devin hielp Roald stiekem in te halen met OD volgens jou? (En jij overigens ook. Al was toen wél al bekend dat Devin aan het boosten was.)

Ik snap Devin ook niet dat hij hier op het AF nog zo zielig komt doen. Waar hij ingame zich er netjes bij neer legt gaat hij toch op het AF zielig doen en zich tot reacties uit laten lokken door bijvoorbeeld een Unwed en Potje. Nergens voor nodig, je weet wel beter Devin.

<3 ook naar jou Idse maar ik ben het niet eens met wat je hier zegt.. :p
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Devin is gestraft voor het boosten van OD en zijn gedrag. Oké prima, lijkt me duidelijk.
Maar..
-Waar blijft de straf van sukke voor het uitbouwen van zijn dorpen?
Hier hadden we toch echt duidelijk een afspraak over.. Niet uitbouwen als het ten kosten gaat van de speler boven jouw op de ranglijst.
-Waar blijft de straf voor Fred zijn stab? Even stiekem de VV voor Sukke doen en daar dorpen edelen alleen maar omdat hij het niet met Devin eens is. Dat is toch net zo zielig!

BaggyPalatableLadybird-small.gif

Een stab omdat iemand iets edelt via een VV?! Hahahaha, jij bent wel echt heel erg ver van de realiteit gedreven. Ik vind 't eerder een stab als je uit het niets je bevelen delen met alle stamgenoten uitzet en iemand gaat helpen een stammie voorbij te boosten. Bonuspunten als je account nul meerwaarde voor de wereldwinst heeft gehad.
 
Reactiescore
64
Dit een stab noemen gaat veels te ver. Ik ben nog steeds van mening dat als Devin niet sneaky die OD rang had proberen af te pakken van Roald hier ook geen probleem over was gemaakt. Toen hij dit wel probeerde gooide hij de weg ook vrij om het puntenwise ook te doen. Dat Rogier dan met Fred en/of Boris heeft afgesproken de vv bij Banana te leggen vind ik zelf ook niet chique maar om dat een stab te noemen.. Is Kevin (Runner 5) dan ook een stabber naar Roald toe omdat hij Devin hielp Roald stiekem in te halen met OD volgens jou? (En jij overigens ook. Al was toen wél al bekend dat Devin aan het boosten was.)

Ik snap Devin ook niet dat hij hier op het AF nog zo zielig komt doen. Waar hij ingame zich er netjes bij neer legt gaat hij toch op het AF zielig doen en zich tot reacties uit laten lokken door bijvoorbeeld een Unwed en Potje. Nergens voor nodig, je weet wel beter Devin.

<3 ook naar jou Idse maar ik ben het niet eens met wat je hier zegt.. :p


okee je hebt ook wel gelijk, stab is een te groot woord.
Laat ik het dan achterbaks noemen :D

Verder heb ik maanden terug met Devin afgesproken om mijn def op hem te dumpen aan het einde van de wereld.
Zit ik lekker in Oostenrijk te genieten van een biertje op de piste, word ik op eens door Fred voor van alles uitgemaakt omdat ik hielp met rangen stelen. Terwijl ik niet eens op de hoogte was dat Noob, Colla misschien wel zou inhalen op OD rang. Ook een beetje overbodig :p
 

DeletedUser58290

Guest
Maar ik ben er niet eens inhoudelijk op in gegaan?

Nee ik bedoel dat Devin zich uit de tent laat lokken door jullie. Jullie goed recht hoor maar ik vind het niet zo slim van Devin om daar op in te gaan.
 
Reactiescore
535
We doen net of fred/boris honderden dorpen geëdeld hebben...

Het gaat om welgeteld 7 dorpjes...
Big deal ^^
 
Bovenaan