Spotprentjestopic

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
hmm leuk dat je dit stukje laat zien, lekker nadelig voor me.
Als je me echt zou kennen (mss n bart of randy onderhand xd) weet je dat ik niet naar jullie toe was gegaan :D
uitnodiging van Whale heb ik ook gecanceld.

Ik heb voor 72Mil aan deff troepen me stam gesteund.
amen

De ods cijfers liegen er idd niet om, muppet heeft gewoon bijna altijd op het juiste moment zijn troepen verplaatst.
Wat de oud-GI leden over hem te zeggen hebben weet ik niet en boeit ook niet zo want zelf hebben ze ook niks gedaan of geprobeerd.

Nou eigenlijk wel. Want 80% van al die ODS is behaald nadat GI al ten dode was opgeschreven, het meeste tijdens het offensief op flipping en de het grootste deel van de ODS zelfs later. Simpelweg omdat hij stacks bij inactieve spelers liet staan. Is dat staminzet? collationem heeft relatief weinig ods, als je bedenkt dat het 70% van De sukke jumpcluster stackte met 150 defdorpen, maar daar kwamen nooit clears op. ODS zegt dus heel weinig, behalve over het moment waarop je het behaald en voor muppet is dat in de minst belangrijke en interessante periodes.

verder ben je in mijn ogen een ego. je maakt plannen in je stam zo hoe ze jou het beste uitkomen, leuk dat je geen 1e bent geworden nadat je tegen goudmunt verlaging had gestemd
omdat je bang was je #1 te verliezen.

Onzin, ik gooide mijn voornaamste edelrichting dicht om Circus te kunnen rekruteren en verkoos een, voor de groei, waardeloze smalle edelrichting naar het noordoosten waarin ik ruimte bood aan al mijn moraalbrekers en buren. Die eerste rang heb ik niet verloren omwille van de goudmuntverlaging maar omwille van pp-gebruik. Dat deert niet meer, ik vond het de pp-investering niet waard en ik sta nog altijd achter die keuze. Daarnaast kan ik, net zoals in de start, nog steeds zeggen dat ik een van de weinige ben die niet hebben geboost in de essentiele startfase en gedurende het spel ook nauwelijks. .
 
Reactiescore
5
het is ook stom om je deff bij iemand neer te zetten die niet aangevallen wordt lol :p

dat je niet hebt hoeven boosten, komt doordat je nooit dacht dat chill ermee op zou houden. die hebben voor jou geboost :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
het is ook stom om je deff bij iemand neer te zetten die niet aangevallen wordt lol :p

Wauw, jongen ik hoop dat je de volgende wereld wat beter oplet anders zul je helemaal nooit wat gaan bereiken hier. Het stacken / veiligstellen van accounts is een van de meest essentiele aspecten van TW. Stack je je meest essentiele of zwakke plekken goed, zal de tegenpartij gaan aanvallen op zones waarvan jij weet dat je in het voordeel bent (je weet wel, die witte paardjes die verklappen waar je kansloos bent en waar je misschien kansloos bent). Et voila, dat is hoe Vix-V het oosten niet verloor, Sukke weinig massa's kreeg en vlekje en runner wel - die beide veel gemakkelijker te bevoorraden waren dan een losliggend klein jumpcluster.... Tevens de sleutel naar onze wereldwinst.

Elke wereld zie je dit patroon precies terugkomen. Elke fatsoenlijke stam heeft een defensieve defhuishouding waarbij iemand heeft nagedacht over het prioriteren en plaatsen van def in specifieke zones, bij specifieke accounts.
 
Reactiescore
5
Wauw, jongen ik hoop dat je de volgende wereld wat beter oplet anders zul je helemaal nooit wat gaan bereiken hier. Het stacken / veiligstellen van accounts is een van de meest essentiele aspecten van TW. Stack je je meest essentiele of zwakke plekken goed, zal de tegenpartij gaan aanvallen op zones waarvan jij weet dat je in het voordeel bent (je weet wel, die witte paardjes die verklappen waar je kansloos bent en waar je misschien kansloos bent). Et voila, dat is hoe Vix-V het oosten niet verloor, Sukke weinig massa's kreeg en vlekje en runner wel - die beide veel gemakkelijker te bevoorraden waren dan een losliggend klein jumpcluster.... Tevens de sleutel naar onze wereldwinst.

Elke wereld zie je dit patroon precies terugkomen. Elke fatsoenlijke stam heeft een defensieve defhuishouding waarbij iemand heeft nagedacht over het prioriteren en plaatsen van def in specifieke zones, bij specifieke accounts.

jij begrijpt iets sarcastisch ook niet.. zelfs niet met de :p lol.
In elke fatsoenlijke stam hebben ze ook geen ruzie over wie plek 4 of 3 wordt XD
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Fatsoenlijke stam? Geen enkele stam van nu komt ook maar in de buurt van de fatsoenlijke stammen.
 
Reactiescore
145
Huidige-Staat-W59.png
 
Bovenaan