Spotprentjes

Reactiescore
604
1586215124967.png
 
Reactiescore
259
Eindelijk weer wat leven op dit AF ;p
 
Reactiescore
300

Je moest eens weten hoeveel tijd, bloed zweet en tranen letterlijk en figuurlijk ik in de wereld en de stam heb gestopt massa na massa na massa. Maar als je keer op keer gebashed/uitgescholden/afgezeken word door je eigen stamgenoten en leiding waar doe je het dan ook nog voor. IK speel dus al niet meer en had het account op delete staan die nu tijdelijk onder vv word beheerd door taow en wellicht dat de rest van het team weer gaat spelen maar ik ga niet meer moeite doen voor deze club ;)
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het is belachelijk imo als je je stamgenoten gaat uitschelden als ze fouten maken tijdens een massa. Frustratie mag er zeker zijn, maar uit dat prive en zorg gewoon dat je als stam MI helpt met de verliezen goed maken.

Dit is natuurlijk wel maar één kant van het verhaal. Aan de hoeveelheden ODS van sommige leden kan je wel zien dat er zeker bereidheid is om Mysterious te helpen.

Er zijn eveneens ladingen Co’s bij dat account naar binnen gebracht en het mocht altijd pm’en voor snipes en shortrange def. Ook heb ik daar persoonlijk meerdere malen zitten vv’en nadat ik mijn eigen account genacht heb, puur om verliezen goed te maken.

Dat er in frustratie wel eens wat gezegd wordt wat te ver gaat, 100% zeker. Verder heb ik niet de behoefte om persoonlijk op Mysterious spelers te bashen, want ze zullen het zelf ook vast liever anders zien gaan en zie daar geen meerwaarde in.
 
Reactiescore
300
Dit is natuurlijk wel maar één kant van het verhaal. Aan de hoeveelheden ODS van sommige leden kan je wel zien dat er zeker bereidheid is om Mysterious te helpen.

Er zijn eveneens ladingen Co’s bij dat account naar binnen gebracht en het mocht altijd pm’en voor snipes en shortrange def. Ook heb ik daar persoonlijk meerdere malen zitten vv’en nadat ik mijn eigen account genacht heb, puur om verliezen goed te maken.

Dat er in frustratie wel eens wat gezegd wordt wat te ver gaat, 100% zeker. Verder heb ik niet de behoefte om persoonlijk op Mysterious spelers te bashen, want ze zullen het zelf ook vast liever anders zien gaan en zie daar geen meerwaarde in.

Ladingen co's ja, bijvoorbeeld @Chameleon die na 1 dag door iemand uit taow al zoveel shit naar het hoofd geslingerd kreeg dat die niet meer wou loggen. Zo ga je een account ook niet overreind houden.

''Niet de behoefte om persoonlijk te bashen?'' wauw, nu op het algemeen forum het engeltje uit komen hangen? want je had op skype altijd wel veel zin om MI de grond in te trappen na alles moeite die ik deed. Niet alleen over MI trouwens, heb je over heel wat accounts dingen zien zeggen. Ik kan nog wel het een en ander van skype gaan posten als je dat graag wilt Melvin heb namelijk wel wat screenshotjes gemaakt, mocht je dit aan willen gaan.

Het klopt dat jij vv wou draaien en daar je tijd voor opofferde, maar de rest van de stam pakte geen vv aan/deed er geen moeite voor. En kwam enkel achteraf lopen schelden hoe zij het wel niet beter hadden gedaan.

Punt blijft dat ondanks dat ik zoveel tijd en moeite bleef steken in de stam omdat ik het jullie gunde, ik niet meer voor mijn eigen plezier maar voor jullie steeds kwam spelen. Ondanks dat vanaf begin van de wereld de naarste dingen zijn gezegd, en niet enkel richting mij, ook richting bijvoorbeeld een @Kanade Tachibana , waardoor dat team er ook geen zin meer in had. Ik zal de woorden maar niet herhalen maar er kwam een ziekte aan te pas.
 
Reactiescore
300
Ga lekker janken kutnoob volgensmij ben jij op het af begonnen mr. breakdown


Zo ging je heel de wereld al inderdaad, fijn dat je het ff komt laten zie hier, i rest my case.

Tuurlijk begin ik hier op het AF. Mogen best wat dingen in het daglicht gezet worden.

En nu er bij halen dat ik een burnout heb met mr breakdown? Volwassen ventje ben je. Je gedrag zegt een hoop meer over jou dan dan dat je woorden over mij doen.

Je bent een internet held Wesley niets meer niets minder. Altijd commentaar en gescheld en gebash. Maar zelf heb je deze wereld nog niks laten zien.
 
Reactiescore
604
Zo ging je heel de wereld al inderdaad, I rest my case mensen ^^
Tuurlijk begin ik hier op het AF. Mogen best wat dingen in het daglicht gezet worden.

En nu er bij halen dat ik een burnout heb met mr breakdown? Volwassen ventje ben je. Je gedrag zegt een hoop meer over jou dan dan dat je woorden over mij doen.

Je bent een internet held Wesley niets meer niets minder. Altijd commentaar en gescheld en gebash. Maar zelf heb je deze wereld nog niks laten zien.

Ah kut je bent te snel ^^

Leuk dat dit uit jouw mond komt, blijf erbij dat we je hadden moeten internen toen je 4 dorpen had. Had ons veel miserie gescheelt
 
Reactiescore
604
Reactiescore
604
Gelukkig compenseer jij dat met de onwijs knappe prestatie die jij hebt neergezet deze wereld, chapeau! Oh wait..

een fatsoenlijke deflijst aanvragen was al te moeilijk voor je. Murus stond altijd gewoon sterk :) Kan jij niet zeggen snotneus
 
Bovenaan