Spotprentjes

Reactiescore
603
Reactiescore
1.962
Lekker ruzie maken met stamgenoten op het AF, maar ik ben het er wel mee eens Wesley is een kutnoobje :eek2:
 
Reactiescore
300
een fatsoenlijke deflijst aanvragen was al te moeilijk voor je. Murus stond altijd gewoon sterk :) Kan jij niet zeggen snotneus

En dat noemt mij dan een snotneus? Lieverd kijk een keer goed in de spiegel en naar je manier van communicatie naar je medespelers en hier op het AF, vraag jezelf vervolgens eens af of jij mij een snotneus kan noemen staand in die positie en hou dan wellicht eens wijselijk je mond.

Daarbij ben je echt delusional als je denkt dat het beter was geweest als je MI had geinternt. Want je hebt zelf nog niks laten zien volgensmij met wat je nu hebt, laat staan dat je dat wel zou doen met meer interns en een groter front. Forum stonden trouwens ook gewoon steeds netjes stack aanvragen en dat weet je zelf ook.

Zoals ik al zei, makkelijk praten en een grote mond hebben, mij is gelukkig geleerd om enkel ergens mijn mond over open te trekken als ik zelf ook daadwerkelijk wat heb laten zien op dat vlak / of opbouwende kritiek kan leveren. Dit stukje heb jij klaarblijkelijk gemist.


Dit is weer echt zo'n Hi Ho momentje om nu een begripvolle pm te sturen naar MI om gratis dorpen te fiksen

Ondanks dat ik die aanvraag niet heb gehad van Hi-Ho zou ik daar ook gewoon boven staan en er niet op in gaan, had het account gewoon op delete kunnen laten maar toch TaoW de vv gegeven uit fatsoen, ondanks dat dat niet verdiend is door enkele.
 
Reactiescore
603
En dat noemt mij dan een snotneus? Lieverd kijk een keer goed in de spiegel en naar je manier van communicatie naar je medespelers en hier op het AF, vraag jezelf vervolgens eens af of jij mij een snotneus kan noemen staand in die positie en hou dan wellicht eens wijselijk je mond.

Daarbij ben je echt delusional als je denkt dat het beter was geweest als je MI had geinternt. Want je hebt zelf nog niks laten zien volgensmij met wat je nu hebt, laat staan dat je dat wel zou doen met meer interns en een groter front. Forum stonden trouwens ook gewoon steeds netjes stack aanvragen en dat weet je zelf ook.

Zoals ik al zei, makkelijk praten en een grote mond hebben, mij is gelukkig geleerd om enkel ergens mijn mond over open te trekken als ik zelf ook daadwerkelijk wat heb laten zien op dat vlak / of opbouwende kritiek kan leveren. Dit stukje heb jij klaarblijkelijk gemist.




Ondanks dat ik die aanvraag niet heb gehad van Hi-Ho zou ik daar ook gewoon boven staan en er niet op in gaan, had het account gewoon op delete kunnen laten maar toch TaoW de vv gegeven uit fatsoen, ondanks dat dat niet verdiend is door enkele.

Haha dat je dat zelf geloofd, er is een reden waarom je de volle laag kreeg en dan is omdat je gewoon slecht bent en easy target. Murus bood tegenstand en natuurlijk pakt de pestkop uit de klas het makkelijkste target ^^

Jij hebt niks laten zien en dat is te zien aan je cluster pik
 

Deleted User - 487890096

Guest
Haha dat je dat zelf geloofd, er is een reden waarom je de volle laag kreeg en dan is omdat je gewoon slecht bent en easy target. Murus bood tegenstand en natuurlijk pakt de pestkop uit de klas het makkelijkste target ^^

Jij hebt niks laten zien en dat is te zien aan je cluster pik
Ben jij niet ook gewoon je front kwijt geraakt tijdens een massa?
Het is dat je de vorm van je front mee hebt (grote gap tussen 1ste en 2de linie), anders was je wss al iets meer kwijtgeraakt. Kom hier niet te stoer doen als je ook gewoon fouten gemaakt hebt.
 
Reactiescore
1.283
Beetje zwak om zodanig na te trappen naar Erik, ja hij verloor constant dorpen en er zijn veel mensen bijgekomen en weer afgegaan maar als ik ook nu weer lees als buitenstaander hoe er gepraat wordt naar hem zou ik als speler allang ermee gekapt zijn. Geen spel is het waard om zo door mensen behandelt te worden, en dit is het AF waardoor er waarschijnlijk daadwerkelijk nog nagedacht wordt over de woordkeus.

Frustratie mag er zeker zijn, maar zover mijn kennis gaat was Erik op wereld 69 nog een MB en nu een volwaardig front account. Als je verwacht dat een Erik stand gaat houden tegen twee teams met ervaren aanvallers en een goede aanvalstechniek dan zijn de woorden delusional misschien nog vrij realistisch om te gebruiken.

Dit is weer echt zo'n Hi Ho momentje om nu een begripvolle pm te sturen naar MI om gratis dorpen te fiksen

Weet niet wat triester is, de discussie hierboven of jij die zelfs dit nog aangrijpt om een steek naar Hi Ho te gooien :")
 
Reactiescore
300
maar zover mijn kennis gaat was Erik op wereld 69 nog een MB en nu een volwaardig front account. Als je verwacht dat een Erik stand gaat houden tegen twee teams met ervaren aanvallers en een goede aanvalstechniek dan zijn de woorden delusional misschien nog vrij realistisch om te gebruiken.

Lief maar dan heb je een verkeerde Erik voor je wellicht :$ Ga ondertussen sinds W7 mee. speelde op 65 nog met je in IMA en daarna tegen IMA, daarvoor nog op DBA gespeeld etcetera.
 
Reactiescore
603
Ben jij niet ook gewoon je front kwijt geraakt tijdens een massa?
Het is dat je de vorm van je front mee hebt (grote gap tussen 1ste en 2de linie), anders was je wss al iets meer kwijtgeraakt. Kom hier niet te stoer doen als je ook gewoon fouten gemaakt hebt.

Heb juist geleerd van die keer dat ik toen dorpen ben verloren, of niet? MI maakt steeds dezelfde fouten dus het is meer dan terecht.

En ik heb gewoon nieuw front gekregen door falende buren evenals een cf omdat ik noodgedwongen het stuk moest internen.

En waarschijnlijk is het ook niet eerlijk om Erik na te trappen op t forum maar hij kwam weer de held uithangen hiero
 
Reactiescore
300
Heb juist geleerd van die keer dat ik toen dorpen ben verloren, of niet? MI maakt steeds dezelfde fouten dus het is meer dan terecht.
De enige beetje aanval die je hebt gehad verloor je idd gelijk aardig wat dorpen ook, maar goed.. En hoe kan je zeggen dat je er van geleerd hebt als je nog geen nieuwe massa hebt gekregen na die keer? Geen vergelijkingsmateriaal. Daarbij is er nog geen een deftige massa geweest op je waarbij ik er wel ondertussen 7 of 8 heb mogen ontvangen.

Beste stuurlui staan aan wal?
 
Reactiescore
603
De enige beetje aanval die je hebt gehad verloor je idd gelijk aardig wat dorpen ook, maar goed.. En hoe kan je zeggen dat je er van geleerd hebt als je nog geen nieuwe massa hebt gekregen na die keer? Geen vergelijkingsmateriaal. Daarbij is er nog geen een deftige massa geweest op je waarbij ik er wel ondertussen 7 of 8 heb mogen ontvangen.

Gast je bent vergeten dat ik ooit een dikke blitz heb gehad door tas toen in de mid fase, waar MI nergens te bekennen was^^ Je bent/was een kutbuur en je hebt hard gefaalt. Mijn kritiek op je is meer dan terecht en jouw argument lekt aan elke kant aangezien je gewoon niet op de hoogte bent :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zo ging je heel de wereld al inderdaad, fijn dat je het ff komt laten zie hier, i rest my case.

Tuurlijk begin ik hier op het AF. Mogen best wat dingen in het daglicht gezet worden.

En nu er bij halen dat ik een burnout heb met mr breakdown? Volwassen ventje ben je. Je gedrag zegt een hoop meer over jou dan dan dat je woorden over mij doen.

Je bent een internet held Wesley niets meer niets minder. Altijd commentaar en gescheld en gebash. Maar zelf heb je deze wereld nog niks laten zien.

Ik denk niet dat het nodig is om nu dingen in het daglicht te gaan zetten. Omtrent Mysterious zijn fouten gemaakt en dat heb ik al een tijd geleden toegegeven.

Om dan nu twee leden elkaar openbaar te lijf te zien gaan is jammer. Als je dat in the heat of the moment doet kan ik er nog inkomen, maar dit is puur een trap nageven.

Zonde dat bij elk moment dat ik er even niet ben direct alles misgaat.
 
Reactiescore
399
Heb juist geleerd van die keer dat ik toen dorpen ben verloren, of niet? MI maakt steeds dezelfde fouten dus het is meer dan terecht.

En ik heb gewoon nieuw front gekregen door falende buren evenals een cf omdat ik noodgedwongen het stuk moest internen.

En waarschijnlijk is het ook niet eerlijk om Erik na te trappen op t forum maar hij kwam weer de held uithangen hiero

Hoezo maakt MI de zelfde fouten?

Erik doet op zijn manier er alles aan om die dorpen te behouden, hier mag best respect voor zijn. Ondanks real life dingen blijft Erik terug komen om zijn best te doen. Zelfs nog nieuwe PP gekocht om goedkoop te deffen. Als reactie wordt die uitgescholden.

Het is vrij logisch dat MI andere spelers nodig heeft die zo'n front aankunnen wat Taow had geregeld.

Echter, toen één van de beter spelers van TW op MI kwam die het account gemakkelijk had kunnen deffen gebeurde het volgende. Deze speler logt zoals afgesproken om 10 uur. Wordt gelijk uitgescholden door het account et murus omdat die om 10:13 een dorp verliest waar hij niks aan kon doen. Toen is deze speler weer weggegaan. Dus in mijn optiek ligt de fout eerder bij jou dan bij erik.
 
Reactiescore
603
Hoezo maakt MI de zelfde fouten?

Erik doet op zijn manier er alles aan om die dorpen te behouden, hier mag best respect voor zijn. Ondanks real life dingen blijft Erik terug komen om zijn best te doen. Zelfs nog nieuwe PP gekocht om goedkoop te deffen. Als reactie wordt die uitgescholden.

Het is vrij logisch dat MI andere spelers heeft die zo'n front aankunnen wat Taow had geregeld.

Echter, toen één van de beter spelers van TW op MI kwam die het account gemakkelijk had kunnen deffen gebeurde het volgende. Deze speler logt zoals afgesproken om 10 uur. Wordt gelijk uitgescholden door het account et murus omdat die om 10:13 een dorp verliest waar hij niks aan kon doen. Toen is deze speler weer weggegaan. Dus in mijn optiek ligt de fout eerder bij jou dan bij erik.

Uitgescholden / afvragen waarom er niets met het dorp is gedaan is heel anders. Hoor nu ook voor het eerst dat er niks meer mee gedaan kon worden dus ligt het dan aan mij of de communicatie van heel MI?

Maar inderdaad ik zorgde ook voor veel problemen binnen TAoW, waarschijnlijk om ik veel waarde hechte aan alles en als er dan laks wordt omgegaan dan ga ik daar moeilijk mee om. Ben daarom ook gewoon gestopt dus zal veel gezeik schelen.
 
Reactiescore
3.540
Wesley, w66 ging je beter af toen was je nog lief! Een goede tw speler zijn betekend ook dat je het hoofd koel kan houden als er veel misloopt en niet laat leiden door emoties. Als ik het zo hoor deed Erik zen best, of dat best goed genoeg was is een andere zaak maar daar kan hij weinig aan doen. Ik zelf zal nooit klagen over iemand die zijn best doet, of dat nu alsnog een laag niveau is of niet is irrelevant (ik zeg niet dat dit hier het geval is). Dan is het aan de stam om dat in te schatten en daarnaar te handelen.
 
Reactiescore
603
Wesley, w66 ging je beter af toen was je nog lief! Een goede tw speler zijn betekend ook dat je het hoofd koel kan houden als er veel misloopt en niet laat leiden door emoties. Als ik het zo hoor deed Erik zen best, of dat best goed genoeg was is een andere zaak maar daar kan hij weinig aan doen. Ik zelf zal nooit klagen over iemand die zijn best doet, of dat nu alsnog een laag niveau is of niet is irrelevant (ik zeg niet dat dit hier het geval is). Dan is het aan de stam om dat in te schatten en daarnaar te handelen.

Heb t vaak genoeg voor die jongen opgenomen maar alleen de slechte dingen worden hier natuurlijk verteld :)

Maar genoeg gezeken het is hoe het is en het blijf het een spelletje
 
Bovenaan