Spotprentjes

Reactiescore
1.075
Gast je bent vergeten dat ik ooit een dikke blitz heb gehad door tas toen in de mid fase, waar MI nergens te bekennen was^^ Je bent/was een kutbuur en je hebt hard gefaalt. Mijn kritiek op je is meer dan terecht en jouw argument lekt aan elke kant aangezien je gewoon niet op de hoogte bent :)

Ik weet persoonlijk dat Erik altijd alles zal geven.
Tbh kom je nu echt over als een salty new gen noobje.
 
Reactiescore
3.537
Wesley is top gozer, maar beetje impulsief soms. Gewoon discussie stoppen en weer terug haten op Hiho met zen allen! En met allen doel ik dan op de weinige nog niet bij Hiho horen :s
 
Reactiescore
603
Ik weet persoonlijk dat Erik altijd alles zal geven.
Tbh kom je nu echt over als een salty new gen noobje.

Die jongen is al 10x gestopt joh op MI en elke keer blijft ie weer spelen en worden dezelfde fouten gemaakt? Maar ben ook zeker wel salty hoor
 
Reactiescore
300
Die jongen is al 10x gestopt joh op MI en elke keer blijft ie weer spelen en worden dezelfde fouten gemaakt? Maar ben ook zeker wel salty hoor
Wellicht stopte ik door alles wat ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg, mijn eigen gezondheid, en de prive situatie met mams? Maar toch elke keer kwam ik terug om jullie te helpen.

Als ik niet steeds terugkwam en solo 10-15 uur aan het deffen was terwijl mijn gezondheid dat niet eens aankon in die situatie, was noord allang gevallen en dat weet je zelf ook. Zelfs een keer teruggekomen terwijl er spelers op waren gezet en ik logte op 200 ongetagte incs en er niemand was gelogd voor 24 uur volgens ip logboek.

Uiteraard mijn account mijn verantwoordelijkheid maar durf nu niet te zeggen tegen me dat ik hier niet meer dan alles in gestopt heb.
 
Reactiescore
603
Wellicht stopte ik door alles wat ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg, mijn eigen gezondheid, en de prive situatie met mams? Maar toch elke keer kwam ik terug om jullie te helpen.

Als ik niet steeds terugkwam en solo 10-15 uur aan het deffen was terwijl mijn gezondheid dat niet eens aankon in die situatie, was noord allang gevallen en dat weet je zelf ook. Zelfs een keer teruggekomen terwijl er spelers op waren gezet en ik logte op 200 ongetagte incs en er niemand was gelogd voor 24 uur volgens ip logboek.

Uiteraard mijn account mijn verantwoordelijkheid maar durf nu niet te zeggen tegen me dat ik hier niet meer dan alles in gestopt heb.

Ik weet dat je alles gegeven en er zijn gewoon verkeerde keuzes gemaakt denk ik
 
Reactiescore
685
Zonder Erik was MI allang weggeweest.
Ondanks dat er vaak negatief gepraat werd over Erik was die er elke dag weer om te deffen.
In die 1a2 weken? Dat ik op MI speelde weet ik dat Erik dagen maakte van sochtends tot begin avond. En dan was die er ook vaak snachts nog.

Dat een goeie deffer het beter had gedaan dat weet ik ook wel. Maar hoe er vaak gereageerd is sloeg nergens op.

Conclusie: Erik is een toppertjuhh
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
69
Ik wil hier ook nog even op reageren want een verhaal heeft altijd 2 kanten natuurlijk.
De manier waarop Wesley soms reageert is niet altijd correct en wat ik hier weer allemaal lees is gewoon belachelijk. Mensen uitschelden zou je al sws niet moeten doen, hoe slecht die persoon ook zou mogen zijn.
Dat Erik veel tijd/geld in tw stak is iets dat ik zelf nooit ga ontkennen, ik ga ook niet zeggen dat Erik niets kan, hij heeft bij momenten prima gedefd zeker nu samen met zijn nieuwe team.

Wat ik zelf echter heel jammer vind is dat Erik niet open staat voor andere visies en niet kan luisteren naar anderen. Er is enorm vaal geopperd om een lijn te trekken een aantal weken terug, het oude front op te geven en een nieuwe lijn de gaan stacken inclusief rond de cfs van TAS. Voor zowel oude front als dit was er uiteraard geen def genoeg. Dit was echter geen optie, het oude front moest behouden worden en alles werd 80-100k gestacked, de dorpen rond cfs TAS vaak leeg/kleine stack erin. Toen ik het beu was te zeuren over die nieuwe lijn die nodig was vroeg ik simpel 1 vraag: Krijg je het gedefd zoals het nu is Erik? Waarop ik een 'Ja' kreeg.

Een weekje later werd het oude front volledig weggebashed en werden nieuwe cfs gepakt en als er vanaf dan commentaar kwam rii Erik wordt er altijd iets gezegd zoals ik hier weer een aantal keer las over hoeveel tijd en energie er in zit van Erik, hoeveel mensen al lang gestopt waren in zijn situatie etc. Allemaal dingen waar ik en volgens mij, iedereen behalve Wesley, Erik nooit van beschuldigd heb. Telkens ik dit ter sprake breng wordt het genegeerd en krijg ik ditzelfde liedje te horen. Dat ik het nu op het af ook weer te zien krijg is er nu wel een beetje over.

Verder zal ik Erik herinneren als een goede kerel die veel over heeft voor anderen en zich ten allen tijde zvm inzet met helaas een betweterig kantje erbij xd
 
Reactiescore
603
Als zelfs kyle en sanne al uitgescholden worden met ziektes loopt het wss niet helemaal lekker daar in taow

Wat? Ik heb Kyle gewezen op de realiteit; hij heeft noord verwaarloosd om core te behouden terwijl dit NIET de afspraak is geweest. Wij hadden hem een nieuwe kans noord gegeven omdat core onhoudbaar zou zijn.

En dan kijk je tijdens de massa niet eens om naar noord en dat heb ik tegen hem gezegd. Dat ik dit in de heat of the moment waarschijnlijk aggressief heb gezegd (en nee Kyle en Sanne zijn niet uitgescholden met ziektes).

Voor zover ik weet heb ik Sanne trouwens nog nooit gesproken. Dus dit is gewoon tere zieljes winnen met het bashen op mij.
 
Reactiescore
490
De manier waarop Wesley soms reageert is niet altijd correct en wat ik hier weer allemaal lees is gewoon belachelijk. Mensen uitschelden zou je al sws niet moeten doen, hoe slecht die persoon ook zou mogen zijn.

Jullie zullen allen is bij Karel ( @Olifantje )in de stam moeten gaan zitten :S
 
Reactiescore
1.542
Wat? Ik heb Kyle gewezen op de realiteit; hij heeft noord verwaarloosd om core te behouden terwijl dit NIET de afspraak is geweest. Wij hadden hem een nieuwe kans noord gegeven omdat core onhoudbaar zou zijn.

En dan kijk je tijdens de massa niet eens om naar noord en dat heb ik tegen hem gezegd. Dat ik dit in de heat of the moment waarschijnlijk aggressief heb gezegd (en nee Kyle en Sanne zijn niet uitgescholden met ziektes).

Voor zover ik weet heb ik Sanne trouwens nog nooit gesproken. Dus dit is gewoon tere zieljes winnen met het bashen op mij.

Noord verwaarlozen? mwa.. wat wil je dan als je op een klein account 1300 clears krijgt en 600+ edels.. We hadden het zo gepland dat eerst zuid zou aankomen en dat ze daar de volle focus op legden, in noord liepen amper fakes alleen de clears waardoor het nep leek. Kanade zat midden in een recap oorlog in zuid toen Gh en Tas nog eens 200/300 edels op hem flikkerden in noord.. wat wil je er dan nog aan doen dan? :p Dat Mi nog zoveel recapte was al een wonder opzich ondanks onze beperkte middelen zo diep.

Feit is wel dat Kanade noord nooit is gebruikt met een massa op Gh, achteraf was dat een gemiste kans.
 
Bovenaan