Spotprentjes

Reactiescore
1.918
1579197706497.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Het Italiaans zit precies een foutje in
 
Reactiescore
1.380
Heerlijk om te lezen wat een stel kleuters hier altijd.
Moet ik het dan serieus nog uitleggen.

Staat BB's pakken gelijk aan niet serieus spelen? Zou je dan ook durven beweren een account als Acta niet serieus speelt en wss ook als boost account dient voor een andere of,...

op dit bericht reageerde ik.
Als dat als een boost account gezien werd dan is QQEEZZ dat zeker ook alleen maar intern en bb edelen. Ik had er nog wel meer op kunnen noemen maar het was meer als een grapje omdat iedereen zo zit te zagen om al die accounts die interns heeft enz. Elk account heeft dat wel en in het bijzonder jullie. kijk alleen al naar jullie stats.
Laat iedereen toch lekker zijn spel spelen hoe ze willen ipv iedereen af te zeiken over interns of wat dan ook. Als je iets doet wat niet mag wordt je vanzelf bestraft.

Lezen jullie maar hoe je het wil lezen maakt mij niet uit en ga nu maar weer verder vv draaien bij spelers in ons gebied en ze internen zijn jullie goed in en het zal vast niet lang duren dat jullie mij weggespeeld hebben is het al niet om de kwaliteit wat ik mis voor dit spel dan is het wel om de kwantiteit.
Kan ik weer een tijdje chillen tot de volgende wereld. Moet toch iemand geld uitgeven om dit spel draaiende te houden.

btw leuke dorpsnaam genomen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Heerlijk om te lezen wat een stel kleuters hier altijd.
Moet ik het dan serieus nog uitleggen.



op dit bericht reageerde ik.
Als dat als een boost account gezien werd dan is QQEEZZ dat zeker ook alleen maar intern en bb edelen. Ik had er nog wel meer op kunnen noemen maar het was meer als een grapje omdat iedereen zo zit te zagen om al die accounts die interns heeft enz. Elk account heeft dat wel en in het bijzonder jullie. kijk alleen al naar jullie stats.
Laat iedereen toch lekker zijn spel spelen hoe ze willen ipv iedereen af te zeiken over interns of wat dan ook. Als je iets doet wat niet mag wordt je vanzelf bestraft.

Lezen jullie maar hoe je het wil lezen maakt mij niet uit en ga nu maar weer verder vv draaien bij spelers in ons gebied en ze internen zijn jullie goed in en het zal vast niet lang duren dat jullie mij weggespeeld hebben is het al niet om de kwaliteit wat ik mis voor dit spel dan is het wel om de kwantiteit.
Kan ik weer een tijdje chillen tot de volgende wereld. Moet toch iemand geld uitgeven om dit spel draaiende te houden.

btw leuke dorpsnaam genomen.

P&P van de bovenste plank!
 
Reactiescore
96
d40c555dddbd221945608dfa3ed3e99c.png
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Acta meme.png
 
Reactiescore
1.918
56 uitdaging? Was dat niet toen de bierbuiken op del gingen?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Acta meme2.png
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Gelukkig heb ik w56 niet gewonnen :p. Dus neem aan dat jij voor jezelf spreekt?
En wies Martijn? Dombo

Dat is je stamgenoot van Against All Odds, lekker stamgevoel! Dat de slechte leider van de tegenstander jullie aan elkaar moet voorstellen joh.
W56 heeft Acta wel gewonnen, speelde nog een tijd met Acta als buur.

je enige grote vijand die op del gaat en dan fuseren met de andere grote stam is niet echt een uitdaging tho he xD

Acta heeft toen ik speelde (niet tot het eind) toch prima werk geleverd. Niet altijd mega-succesvol, maar wel uitdaging ;). Een wereld heeft natuurlijk meerdere fases hé.
 
Reactiescore
1.918
je enige grote vijand die op del gaat en dan fuseren met de andere grote stam is niet echt een uitdaging tho he xD
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Blijkbaar wel,Melvin is nog gaan rennen daar:p

Ja nadat de massa was afgelopen en m’n team me voor de zoveelste x mobiel alles liet fixen. Nogsteeds zweet op m’n voorhoofd!
 
Reactiescore
1.918
Bovenaan