Spotprentjes

Reactiescore
306
Dat is stap 1
Dan terug gebanned worden voor teveel interns lol
 

DeletedUser78491

Guest
Even hoe triest is het dat zowel Alea als R het niet gelukt is om een gebanned acc in 5 dagen te halveren. Het is ook niet alsof het niet geprobeerd is.
 
Reactiescore
604
Omdat mensen van zijn stam met leidingsrechten de inc's op dat acc konden zien lopen en daar op geanticipeerd hebben. Alsnog matig maar het is een degelijk excuus.

Neem aan dat het overzicht ook zo weg is met veel fakes?
 
Reactiescore
3.576
Ik denk dat de aanvallers deze functie gewoon vergeten zijn of wellicht kende ze het niet eens. Daarom dat er zo weinig moeite is gedaan, zijn enkel maar veronderstellingen ofc.
 
Reactiescore
306
Ik denk dat de aanvallers deze functie gewoon vergeten zijn of wellicht kende ze het niet eens. Daarom dat er zo weinig moeite is gedaan, zijn enkel maar veronderstellingen ofc.
Hahhaha nop, killb heeft anders goed veel fake treintjes gestuurd loool
 
Reactiescore
214
Ik denk dat de aanvallers deze functie gewoon vergeten zijn of wellicht kende ze het niet eens. Daarom dat er zo weinig moeite is gedaan, zijn enkel maar veronderstellingen ofc.

Niet vergeten hoor. De 5-7 dorpjes die effectief van waarde waren voor Alea waren enorm gestacked elke keer we langskwamen, werden genoeg fakes rondgestrooid maar mocht niet baten. Knap onderhouden, kudos!
 
Reactiescore
399
aao niet, spotprent incorect :p

Vandaag pas 4 gepakt.

Vind het wel jammer voor AAO, half jaar in therapie om zijn liefde/aantrekkingskracht naar BB toe onder bedwang te houden.

Een half jaar geleden zag AAO zelf in dat hij met psychiater moest gaan praten om zijn gevoelens in bedwang te houden. Maja dan kom je weer thuis van een gesloten inrichting met intense therapie. Helaas, ging het eerste maand al mis in een maatschappij waarbij liefde voor BB dorpen niet geaccepteerd wordt. Ik zag vanochtend toevallig zijn PC achtergrondNaamloos.png
 
Bovenaan