Spotprentjes

Deleted User - 482364

Guest
Gaat je niks aan sorry
Gast als iemand aangeeft serieus te spelen
Een ubm en hij neemt bijna alleen bb dorpen over hij heeft genoeg werelden gespeeld en een speler met niveau start zo niet die pakken early game geen bb das precies wat een DU doet

Een speler met niveau is niet bang zijn "identiteit" weer te geven... Je praat als een onervaren kind van 12 die net komt kijken...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik ga hem alvast blokkeren, ben ik er ook weer vanaf van iemand die anoniem stoer komt doen
 
Reactiescore
1.918
Liever niet anoniem stoer doen he Rob!!!
 
Reactiescore
451
Een speler met niveau is niet bang zijn "identiteit" weer te geven... Je praat als een onervaren kind van 12 die net komt kijken...

Ik heb geen tw niveau, heb een paar wereldjes gespeeld en thats it
En waarom moet ik mijn prive indentiteit prijs geven als ik dat niet wil?
Het is en blijft een spelletje
 
Reactiescore
1.918
Wtf?
 
Reactiescore
451
Hey laat mij er lekker buiten aub @noobteam , ik ben gewoon lekker aan het tw'en en heb vgm nog niks geks gedaan ? :D

Gaat ook meer over umb als jou
Jij had volgens mij amper bbs gepakt wat kan doelen op een mb wat in mijn ogen niet zo erg is maar umb beweert serieus begonnen te zijn en heeft een shitload aan bbs geedeld dat doe je niet als je serieus start
 
Reactiescore
592
'Amper bb's gepakt' haha je kan in 1 opslag zien dat ik er 0 heb eh x)

Achja toevallig weet ik wat ubm zijn intentie was toen die hier begon, en misschien is die wel serieus begonnen, maar te langzaam gegroeid om de grote jongens aan te pakken, en dacht toen hey die bb's ga ik snel pakken, voordat er cf's van corestammen komen.

Maarja, ieder zo z'n mening dus gelooft iedereen lekker wat die zelf wilt ;)
 
Reactiescore
451
'Amper bb's gepakt' haha je kan in 1 opslag zien dat ik er 0 heb eh x)

Achja toevallig weet ik wat ubm zijn intentie was toen die hier begon, en misschien is die wel serieus begonnen, maar te langzaam gegroeid om de grote jongens aan te pakken, en dacht toen hey die bb's ga ik snel pakken, voordat er cf's van corestammen komen.

Maarja, ieder zo z'n mening dus gelooft iedereen lekker wat die zelf wilt ;)

Hier verpraat jejezelf wel.een beetje
Je zegt ik weet de intentie
En mischien begon die serieus?
Dan doelt jou intentie dus niet op serieus en kan ik daaruit halen dat hij is opgericht om DU te worden
 
Reactiescore
592
Hier verpraat jejezelf wel.een beetje
Je zegt ik weet de intentie
En mischien begon die serieus?
Dan doelt jou intentie dus niet op serieus en kan ik daaruit halen dat hij is opgericht om DU te worden
Oke maat. Nee UBM is net als mij gestart met de intentie om met onze premade wereldwinst te behalen. Zo goed?

Vervolgens zijn accounts afgehaakt omdat ze niet genoeg groeiden, waarvan whale een plekje kreeg in Fier. En UBM en ik als redelijk grote accounts in een akward positie zijn gekomen, waarvan nog niet helemaal duidelijk is wat het toekomstbeeld wordt.

Maar nogmaals, er zullen er zat zijn die dit toch niet gaan geloven, dus ik ga het er ook niet doorheen drammen bij iedereen. Geloof wat je zelf wilt, het maakt ons toch niet uit. Ik ben in ieder geval lekker aan het genieten van een beetje old-skool tw, en jullie weerhouden me daar lekker niet van :cool:
 
Reactiescore
3.538
Gaat ook meer over umb als jou
Jij had volgens mij amper bbs gepakt wat kan doelen op een mb wat in mijn ogen niet zo erg is maar umb beweert serieus begonnen te zijn en heeft een shitload aan bbs geedeld dat doe je niet als je serieus start

Staat BB's pakken gelijk aan niet serieus spelen? Zou je dan ook durven beweren een account als Acta niet serieus speelt en wss ook als boost account dient voor een andere of,...
 
Reactiescore
1.380
Staat BB's pakken gelijk aan niet serieus spelen? Zou je dan ook durven beweren een account als Acta niet serieus speelt en wss ook als boost account dient voor een andere of,...


vergeet QQEEZZ niet he die zijn uber boost account hahah alleen maar intern en bb edelen dus dan moet hij ook aangegeven worden.

Dat deze discussie nog steeds loopt.
 
Bovenaan