Spotprentjes

Reactiescore
88
Mogen wij niet met een klein groepje vrienden starten? HiHo is met 7 man gestart met een sh*tload mbs om voor wereld winst te gaan.

Leuk dat jullie de aandacht op whale proberen te gooien maar wij hebben niemand van onze mb's gefarmd elk farm recoord van ons is door het aanvallen van een tegenstander.
(Als dat richting ons was bedoeld)
 
Reactiescore
742
Mogen wij niet met een klein groepje vrienden starten? HiHo is met 7 man gestart met een sh*tload mbs om voor wereld winst te gaan.

Leuk dat jullie de aandacht op whale proberen te gooien maar wij hebben niemand van onze mb's gefarmd elk farm recoord van ons is door het aanvallen van een tegenstander.
(Als dat richting ons was bedoeld)

starten met vrienden noem je een premade zoals tegenwoordig bijna elke wereld wel een premade bevat..

je vrienden laten starten als mb zoals black male (valentijn, vruchtennogwat, ethereal) mag dan weer niet of dit nou in kleine of grote schaal. zoals jokerbrain ofzo heel mooi uitlegde
 
Reactiescore
3.457
starten met vrienden noem je een premade zoals tegenwoordig bijna elke wereld wel een premade bevat..

je vrienden laten starten als mb zoals black male (valentijn, vruchtennogwat, ethereal) mag dan weer niet of dit nou in kleine of grote schaal. zoals jokerbrain ofzo heel mooi uitlegde
Wordt heel Hi ho nu geband dan?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Wordt heel Hi ho nu geband dan?
Nou het hele punt is dat Tw in 2020 strenger zou straffen, nu is een iemand gestraft die nog voor 2020 geboost had met enkele toestemmingen van support. Nu boost iemand zijn halve mb stam weg in de afgelopen week, maar dat wordt dan weer door de vingers gezien.
 
Reactiescore
1.918
kevin je bent een mandarijntje
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559

DeletedUser77942

Guest
Dit lijkt me toch vrij boost achtig

 

DeletedUser77942

Guest
Raar dat save op w59 ook precies meneer de vruchtlimonade internende
 
Reactiescore
742
Wordt heel Hi ho nu geband dan?

als jij een beetje mee was had je idd al meerdere bans kunnen zien/meemaken.

maar het gaat hier niet alleen om hi ho zoals je probeert te forceren met je domme post elke keer....

je ziet overduidelijk dat er aan de andere kant precies het zelfde word gedaan, hiervoor is ice wel gebanned en de andere niet en dat is niet oke als ik nu donker was geweest had ik tw aangeklaagd voor racisme
 

DeletedUser77942

Guest
Mogen wij niet met een klein groepje vrienden starten? HiHo is met 7 man gestart met een sh*tload mbs om voor wereld winst te gaan.

Leuk dat jullie de aandacht op whale proberen te gooien maar wij hebben niemand van onze mb's gefarmd elk farm recoord van ons is door het aanvallen van een tegenstander.
(Als dat richting ons was bedoeld)


Als jij met vrienden mag starten
Waarom mogen wij dat dan niet?
 
Reactiescore
3.457
Jullie hebben wel het juiste topic gekozen,dat moet ik jullie nageven :)
 
Reactiescore
766

DeletedUser77942

Guest
Iemand schreeuwt dat Whale veel internt nog deze week, ik laat zien dat jullie dat ook doen?

Volgens jannes mag je spelers die je op deze wereld als mb hebt gevonden internen maar geen spelers van oude werelden want dan neem je ze mee met de gedachten om te boosten

Save had op w59 vruchtensapje ook als mb en toevallig speelde valentijn van ubm op save als co destijds en heeft die hier maar op zn eige account een internaccount gemaakt

Dus neemt die spelers mee om zelf voordeel te halen
 

DeletedUser77942

Guest
De regels zijn inderdaad wel een beetje vaag betreft boosten, is ook zeer lastig om dat zwart op wit te stellen. Je eigen acc boosten mag niet, het hele nut van een DU bv is ook dorpen voor jouw uitbouwen. Dit is ook een vorm van boosten.

Stel ik heb op deze wereld een hele goede DU, makkelijk in de omgang enzo, ik wil deze DU meenemen op mijn volgende wereld. Dit 2de word dan wellicht wel als boosting gezien terwijl in het eerste geval niet. Het is in ieder geval identiek dezelfde werkmethode met dezelfde voordelen op het enige feit na je hem op de eerste wereld random tegenkwam en je hem op de 2de wereld bewust meenam.

Boosten zou dus wel mogen als je het door iemand laat doen waarmee je niet bent gestart (afgesproken met elkaar in de buurt). Maar stel je start met iemand met als doel hij DU gaat spelen. Als die persoon DU wilt spelen en dat zijn doel is op deze wereld wat gewoon kan speelt deze persoon gewoon serieus maar boost hij alsnog een ander account. Waar trek je de lijn,...


Nu in het geval van Ice vind ik de ban meer dan terecht ook, de accounts hij al ge edeld heeft zijn allemaal accounts die bij hem gestart zijn, accounts die hij op voorgaande wereld'en' ook al heeft zitten internen of mee samenspeelde. Dit in combinatie met bepaalde uitspraken op het AF van Ice zelf kan iedereen wel concluderen het om boost accounts gaat. De acc's die bij hem gestart zijn hebben vanaf het begin (heayvfrost, Kusm) ect het doel gehad zich op termijn te laten opedelen.


Alsnog kan je de intenties van accounts moeilijk achterhalen, het is zoals de interpretatie van en scheidsrechter wanneer iets wel of geen hands is. Voor mij is er in ieder geval meer dan genoeg aanleiding om de intenties te achterhalen in dit geval. Dus deel de mening van Duckje wel je geval per geval moet bekijken.

Menneer legt het duidelijk uit
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Leuk dat jullie de aandacht op whale proberen te gooien maar wij hebben niemand van onze mb's gefarmd elk farm recoord van ons is door het aanvallen van een tegenstander.
(Als dat richting ons was bedoeld)

woops, zag de stamtag verkeerd tussen alle dododo overnames, het is maandag ochtend I guess, my bad
 
Bovenaan