Spotprentjes

DeletedUser78317

Guest
Ik heb gehoord dat deze mbs allemaal onder vv stonden en hij de accounts farmde en nadien internde. Hoe kan je ontkennen dat dat boosten is? Sorry hoor Mark, ik snap dat je je stammie wil helpen of wie dan ook. Het is boosten en het is enorm sneu. Zijn persoonlijkheid is ook enorm sneu zo te zien, dus dat werkt mekaar mooi in de hand.

na mijn supportaanvraag naar TW. werd gezegt dat het NIET strafbaar is om te internen en daarna VV te gebruiken om bbtje te edelen. (ik zeg niet dat dit met icenoble het geval is want ik spreek hem niet)

maar het misselijkmakende VV/BB boosten wat acta uitvoert ook met account harvester of sorrow word constant goedgepraat door de ziekte van de oud eigenaar.
terwijl de actie vies is en vies blijft in mijn ogen. maar dat is een vriendje van de meeste AF posters dus lul er maar omheen.

dus een BEETJE dubbel?
ik zeg, HEEL ERG dubbel
 
Reactiescore
3.586
Internen mag voor alle duidelijkheid en bb's edelen ook. Maar spelers samen met jouw laten starten met als doel ze op termijn te internen mag niet. Dat is het verschil tussen bv Ice en Acta.
 
Reactiescore
3.457
maar het misselijkmakende VV/BB boosten wat acta uitvoert ook met account harvester of sorrow word constant goedgepraat door de ziekte van de oud eigenaar.
terwijl de actie vies is en vies blijft in mijn ogen. maar dat is een vriendje van de meeste AF posters dus lul er maar omheen.
Weet je wat vies is? Bewust katas gooien om te slopen ; -)
Vernam dat Hi Ho een samenwerking heeft lopen met stam Tm,dus die gaan akkoord met katas gooien?
 

DeletedUser78317

Guest
Internen mag voor alle duidelijkheid en bb's edelen ook. Maar spelers samen met jouw laten starten met als doel ze op termijn te internen mag niet. Dat is het verschil tussen bv Ice en Acta.

en hoe weet ik zo zeker dat dit niet van tevoren besproken is?
als er iemand met zelfrespect speelde op harvester waren die dorpen niet naar acta gegaan

alleen kan je niet elke argumentatie in een hoek drukken door: hij was ziek.
 
Reactiescore
3.586
IAA is daar de leider en speler. Kan je evengoed er nog bij zeggen HiHo ook akkoord gaat met stabben.
 
Reactiescore
3.586
en hoe weet ik zo zeker dat dit niet van tevoren besproken is?
als er iemand met zelfrespect speelde op harvester waren die dorpen niet naar acta gegaan

alleen kan je niet elke argumentatie in een hoek drukken door: hij was ziek.

Toon jij maar aan dat Harvester en Acta samen begonnen zijn dan, dan praten we verder.
 

DeletedUser78317

Guest
Weet je wat vies is? Bewust katas gooien om te slopen ; -)
Vernam dat Hi Ho een samenwerking heeft lopen met stam Tm,dus die gaan akkoord met katas gooien?


en dus chuchuchu gaat akkoord met andere misselijk makende praktijken.
elk huisje heeft zijn kruisje

leuk dat argumenten worden weggeduwt door je eigen vooroordeel.
 

DeletedUser78317

Guest
Toon jij maar aan dat Harvester en Acta samen begonnen zijn dan, dan praten we verder.

als ze slim waren is dat onmogelijk aan te tonen.
en dat is dus ook mijn punt.

maar begrijpend lezen is niet jou sterkste vak.
 
Reactiescore
3.457
en dus chuchuchu gaat akkoord met andere misselijk makende praktijken.
elk huisje heeft zijn kruisje

leuk dat argumenten worden weggeduwt door je eigen vooroordeel.
Katas gooien is niet vies wil je zeggen ?
 

DeletedUser78317

Guest
je maakt jezelf echt belachelijk serenity.
het moment dat ik een scheet laat kan jij alleen een van deze dingen zeggen.

1 KATA NOOB
2 STABBER
3 KLAPHARK? (of was dat iemand anders)
 

DeletedUser75394

Guest
Cardin het blijft me verbazen dat je nog steeds met hetzelfde probleem zit?

Harvester is ondertussen werdergekeerd en de originele speler speelt terug op zijn account.
 
Reactiescore
3.457
je kan gewoon niet deffen @chili585 als je gewoon iets van deff had staan waren die 50/100 kata's gewoon kapot gegaan.... het is niet dat ik hier met 1000 kata's op een dorp liep e! YOu NOOB
Zagen zagen wiedewiedewagen

chili komt thuis berg OS aanvragen
Dus is het vervelend dat wij katas sturen? vast en zeker.
breek je de tribalwars spelregels wanneer je iemand zijn gebouwen kata'd NEE
hebben jullie het nieuws al gehoord?
acta is een stabber.
Hypocriet dat je bent!
je maakt jezelf echt belachelijk serenity.
het moment dat ik een scheet laat kan jij alleen een van deze dingen zeggen.

1 KATA NOOB
2 STABBER
3 KLAPHARK? (of was dat iemand anders)
Gelukkig hebben we top posters zoals jij ; -)
 
Reactiescore
1.367
na mijn supportaanvraag naar TW. werd gezegt dat het NIET strafbaar is om te internen en daarna VV te gebruiken om bbtje te edelen. (ik zeg niet dat dit met icenoble het geval is want ik spreek hem niet)

maar het misselijkmakende VV/BB boosten wat acta uitvoert ook met account harvester of sorrow word constant goedgepraat door de ziekte van de oud eigenaar.
terwijl de actie vies is en vies blijft in mijn ogen. maar dat is een vriendje van de meeste AF posters dus lul er maar omheen.

dus een BEETJE dubbel?
ik zeg, HEEL ERG dubbel

NOOB. Praat nou niet zo dommmm, je zet jezelf alleen maar voor schut.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.918
Bovenaan