Spotprentjes

Reactiescore
1.094
k begrijp zelfs niet waarom dit word besproken? Het feit dat er volgens Maretan op een bepaalde moment in het verleden gs gefarmd is, toont boosten al aan. Het mag dan misschien miniscuul zijn geweest, het blijft boosten. Icenoble is niet de eerste die hiervoor banned werd, en zal ook niet de laatste zijn.
Het gejank mag ophouden, want het feit dat er zoveel mensen Ice hier zitten verdedigen vind ik al vrij schrijnend. De mentaliteit van TW is des te slechter geworden, mede door jullie noobs die de acties verdedigen.
De ban is terecht, basta.

Snap ook niet waarom iemand met 11 of in de richting van 11 mb's zou spelen. Je kan als speler wel een du'tje/mb 1,2 of 3 hebben, maar 11? Dan zou ik ook ingrijpen als twteam, ongeacht of het legit 11 mb's zijn of niet, dat is gewoon buiten alle proporties.

Wel grappig Heavyfrost ermee betrokken is, speelde op de classic ook al niet echt op een normale manier.


Oh en chameleon is uitgescholden met kanker, nice, dat zal dan wel door een vriendje van @RudyNiet zijn gedaan zeker. Net zoals op de classic.
Het niveau is op deze wereld wel hoog zeker he, met al deze kansenparels van de community?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
+ geef je hier toe dat wat save doet niet mag want het is pushen raar dat 1 speler een ban krijgt met gevolgen en andere vrij doorlopen
Kan allemaal nog, maar misschien iets minder handig om meteen de farm mee te boosten tijdens het internen, das precies waarop iedereen gebanned werd
Hier zit het verschil denk ik.
Ice gaf toe zelfs op het af dat zijn internaccounts gs pakketten inzette zodat Ice nog ff meer voordeel er uit kon halen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Whale heeft de wereld gestart met een aantal account, wij hebben zelfstandig en in lijn gespeeld met dododo tot er bij fier helaas geen ruimte was voor een aantal dododo’ers.
Thibie werd ziek en wou daarom hals overkop zijn front kwijt.

omdat, zoals eerder aangegeven, hetniet anders kan. Die intentie was er eerst niet.

Interns komen elke wereld voor en worden niet standaard als pushen gezien. Het word pushen zodra deze worden; leeg gefarmd, onder vv staan, er spelers van het main account voor 24u overstappen op mb accounts puur om een massa te gooien, er word gespeeld met 10+ mbs oid of zelfs je mbs hun pakketjes laat gebruiken puur om zelf leeg te roven.

allemaal dingen die Whale absoluut niet doet...

Als je het verschil niet ziet in een intern of een voorbedachte push, hou dan je slechte p&p voor je.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78991

Guest
Ja dan zou je een 1d ban moeten krijgen zoals de rest. Zoals eerder gezegd had ik deze ook geaccepteerd dan.
 

DeletedUser77942

Guest
Hier zit het verschil denk ik.
Ice gaf toe zelfs op het af dat zijn internaccounts gs pakketten inzette zodat Ice nog ff meer voordeel er uit kon halen.

Hou het dan fair als support en geef dan een onaanvalbare 24 uur ban net zoals de rest die die ban kreeg

Plus maak eerst de regels als tw team goed duidelijk zodat iedereen precies weet waar de grens is en ligt dit is maar gewoon wat gokken en gissen van de support
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
786
Echt een paar hele goeie spotprentjes hier...
 
Reactiescore
3.457
Hou het dan fair als support en geef dan een onaanvalbare 24 uur ban net zoals de rest die die ban kreeg
Ja dan zou je een 1d ban moeten krijgen zoals de rest. Zoals eerder gezegd had ik deze ook geaccepteerd dan.
Vecht dat lekker uit met support zou ik zeggen ipv modder te lopen gooien op spelers die wel eerlijk hun roof binnen halen
Dank u beleefd en nu ontopic
 
Reactiescore
5.693
Ah ja is spotprenten het nieuwe topic om elkaar bans aan te naaien. Hoe toxic is dat zeg.

“Mijn acc of lid van mijn stam heeft ban, ik zie geen andere mogelijkheid meer dan op het AF spotprenten topic andere accs van de tegenstander ook een ban aan te naaien” -Pathetic community member, 2020.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
3lyrnv.jpg
 
Bovenaan