Spotprenten

DeletedUser

Guest
Ook van tevoren gecleared, gaf toen op. Alleen spiker is niet van te voren gecleared. Ik had toen al Robin's dorpen leeg, en toen kregen we opeens zn vv...
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk heeft hij al zovaak geïnternd dat hij er nog maar 1 herrinnert :p

Bewijs dan ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Omdat ik weet hoe leuk je het vind als we over je gew... ego praten :rolleyes:
No offence natuurlijk :rolleyes:
xh3633tbrd.jpg

Bron: Dit is de bron!
Negeer me niet robbie :rolleyes:

[c=2]RoBbIe[/c] zegt:
jij bent echt flauw weet je dat :p
 

DeletedUser

Guest
robinthedog3 (Leuke volgorde HEA ;)) valt 027. Dylans Empire (574|643) C65 aan 05.10.10 17:04
robinthedog3 (Leuke volgorde HEA ;)) valt 027. Dylans Empire (574|643) C65 aan 05.10.10 17:04
robinthedog3 (Leuke volgorde HEA ;)) valt 027. Dylans Empire (574|643) C65 aan (nieuw) 05.10.10 17:04
robinthedog3 (Leuke volgorde HEA ;)) valt 027. Dylans Empire (574|643) C65 aan 05.10.10 17:04

treintje op mij terwijl ik hem zogenaamd aan het "Internen" was
 

DeletedUser

Guest
hahaha wie had die vv ? :D

Ikke :) maar dat is mijn mening hoor. Was jammer dat ik niet wist dat het al als belediging gezien werd want anders had ik veel beter uitgehaalt als je alleen maar dat te noemen. Een klein ventje welke probeert de VV van iemand te krijgen door bedreigingen en manipulatie. Je probeerd met iedereen vriendjes te worden en zet met iedereen een BG op om ze vervolgens tegen elkaar uit te spelen en zelf met de winst ervandoor te gaan. Echt de dag dat jij weg-geedeld word is de dag dat ik feest zal vieren. Wat mij betreft mogen ze jou soort bij voorbaat al uitsluiten van deelname aan elke wereld.

Dat mensen jou nog vertrouwen is mij echt een raadsel maar gelukkig begint je eigen stam dit ook al in te zien.

Mvg,
Maarten :)
 

DeletedUser

Guest
Twee weken leiderschap en er onstond al onrust :rolleyes:
No offencce hé Robbie, je weet hoe graag ik je zie. :p
1291528783-580.jpg

Het is dan ook een Spotprent
Maar gebasseerd op: Robbie 2 weken leider = problemen binnen Astra* , vandaar :rolleyes:

Ikke :) maar dat is mijn mening hoor. Was jammer dat ik niet wist dat het al als belediging gezien werd want anders had ik veel beter uitgehaalt als je alleen maar dat te noemen. Een klein ventje welke probeert de VV van iemand te krijgen door bedreigingen en manipulatie. Je probeerd met iedereen vriendjes te worden en zet met iedereen een BG op om ze vervolgens tegen elkaar uit te spelen en zelf met de winst ervandoor te gaan. Echt de dag dat jij weg-geedeld word is de dag dat ik feest zal vieren. Wat mij betreft mogen ze jou soort bij voorbaat al uitsluiten van deelname aan elke wereld.

Dat mensen jou nog vertrouwen is mij echt een raadsel maar gelukkig begint je eigen stam dit ook al in te zien.

Mvg,
Maarten :)

Had het nog niet door, nu gelukkig wel. Nee robbie, je gaat me niet internen! :(

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beste robbie,

Wij verzoeken u hierbij om op te rotten naar W17
W16 kan uw gedrag niet meer aan.

Met vriendelijke groet

W16
 

DeletedUser

Guest
déjà vu, dit is de 3e keer dat je dat neerzet. Waarom praat je er zo omheen?

Omdat 9/10x mensen mij niet kennen, en wel bull shit over mij verkondigen (net zoals ik jouw ook niet ken).
Dus dan doe ik het door middel van 3 simpele vragen weer in even rechttrekken...

Beste robbie,

Wij verzoeken u hierbij om op te rotten naar W17
W16 kan uw gedrag niet meer aan.

Met vriendelijke groet

W16

Beste mental spelers. Zouden jullie mijn naam svp niet willen gebruiken indien jullie me niet kennen.
Ik weet dat we een haat liefdes relatie hebben. Waarmee veel liefde van mijn kant. En veel haat van jullie.

Maar w17 is een noob wereld met kerken. En dat vind ik gewoon niet leuk :(
Verder kan fan mail altijd via pm.

Met vriendelijke groet,
Jullie allerliefste Robbie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En wie gaat mij weg edelen jij ? :rolleyes:
4. Zou je zo een grote mond hebben moest hij front met je hebben?
5. Zou hij je nog makkelijker edelen dan ik zou doen?
6. Probeer je van die vragen je 'stijl' te maken?

Ja
Nee
Stomme stijl
 

DeletedUser

Guest
We hoeven je niet te kennen om je gedrag op het AF te kunnen volgen hoor..
 

DeletedUser

Guest
3 vragen:

Ken ik jouw ? :rolleyes:
Scheld jij mensen vaker uit voor klootzak ? :rolleyes:
En wie gaat mij weg edelen jij ? :rolleyes:

Kleine aanvulling..
Spelers die via een vv schelden, die moeten ze van werelden weren ;)

Ja,
Ja, maar jij bent de eeste die het als een belediging ziet.
Ja, maar helaas lig ik te ver weg. maar als ik de kans krijg doe ik dat zeker.

Spelers die proberen de VV van hun tegenstander te krijgen door intemidatie en manipulatie moeten ze van ALLE werelden weren.

Het "schelden" was een reactie op de discussie die jij had met degene vanwaar de belediging kwam dus ga nu niet verschuilen achter dat soort onzin want support kan echt wel zien wie op dat moment achter het account zit en straft dan ook die persoon.. Jou uitspraken zijn echt complete onzin.
 

DeletedUser

Guest
Vraag anders ffe de VV van marscalcus? Die heeft namelijk wel front :)
 

DeletedUser

Guest
Jorren is wel een sterkere speler dan jij bent joël, ik zeg doen ;)

Geeft niet zijn allemaal sterkere spelers dan jij en als ze zich niet laten intimideren/manipuleren door jou geouwehoer dan zullen ze je zeker met de grond gelijk maken :)
 

DeletedUser

Guest
Geeft niet zijn allemaal sterkere spelers dan jij en als ze zich niet laten intimideren/manipuleren door jou geouwehoer dan zullen ze je zeker met de grond gelijk maken :)

Nou, vraag zijn vv dan toch!? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Doe dann toch leuk een massa op ons? Sta al je clears af, en stuur ze maar. Dan kan marscalcus ons rustig edelen.
 

DeletedUser

Guest
Doe dann toch leuk een massa op ons? Sta al je clears af, en stuur ze maar. Dan kan marscalcus ons rustig edelen.

Mijn clears hebben ze al mochten ze ze willen gebruiken op astra.. Al moeten ze 200 uur lopen, boeit me niet.. :)
 
Bovenaan