Spotprenten

DeletedUser24605

Guest
Wat een gemekker toch over wie, of beter gezegd welke stam, het beste is... Die stam is gevallen omdat wij om die reden beter waren... Die fusie was omdat ze bang waren van ons... Als die stam tegenstand ondervindt, rekruteren ze hun vijand...
Puur menselijk. :p

Wat gebeurd is, is gebeurd. Natuurlijk is het ook belangrijk waarom die feiten zijn gebeurd, maar volgens mij gaat dit op deze manier niet echt veel uithalen. Het lijkt mij alsof dat er niemand echt concreet kan zeggen wat er waarom precies is gebeurd, misschien ook wel omdat ze het niet willen weten omdat ze toch 'weten' dat hun stam de beste is.

Dus hou maar op met liegen
Dat doet denk ik iedereen wel zo'n beetje hier (bedoeld of onbedoeld).

... dan krijgen we een welles/nietes spelletje ...
Dat is er dan nog niet? :rolleyes:

Astra* en Mental zijn beiden topstammen, maar als ze willen bewijzen dat ze de beste zijn, zullen ze dat i.p.v. met woorden (propaganda) op het forum toch echt wel met daden in het spel moeten doen, en daarmee verwijs ik nog maar eens naar de naam 'Tribal Wars'. (Dat er in de naam oorspronkelijk geen 'War' in komt, weet ik ook wel. :rolleyes:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Prik had wel maar 3-4 actieve leden. Nu is o.a. Emar weer actief. Dat was ie in prik niet. d'r zaten sowieso 2 of 3 interns in. (Dat reken ik bij inactief :eek:).

Hoezo zou ut onzin zijn, heb ut zelf gezien :eek:?

2/3 interns? Ohja slimmerik, kan je me dan ook vertellen welke deze waren? Ik herinner me enkel No-More hoor ;)

Ogen beter open doen. Dat mensen niet op het forum posten wilt niet zeggen dat ze inactief zijn.

Ohjawel hoor, was best wel inactief, sorry :p
 

DeletedUser

Guest
Euhh astra* bestaat al een tijdje als we ons nu nog moeten bewijzen..:p
 

DeletedUser

Guest
2/3 interns? Ohja slimmerik, kan je me dan ook vertellen welke deze waren? Ik herinner me enkel No-More hoor ;)

Diony ook toch, of is die pas in Mental intern geworden?

Heb zelf op un maand of 2 na vanaf begin in prik gezeten :eek:? Denk da'k echt welk kan zien als een stam inactief is. Kan je IG ook wel pm doorsturen die dat ook duidelijk maakt als je wilt?
 

DeletedUser

Guest
Ohjawel hoor, was best wel inactief, sorry :p

Jij wel :p Maar Prik bestond uit 9 spelers, 1 intern en 1 was er inactief... dan zijn er... *tromroffel* 7! over... ietsjes meer als 3-4 :p

Maar dat Prik fuseerde omdat ze bang waren is volslagen onzin. Plus het recuurten als je tegenstand ondervind vind ik (en anderen) een verwerpelijke strategie, daarbij ook nog eens vragen aan die mensen om verraad te plegen en te spioneren is al helemaal "not done". Ga niet roepen dat dit onzin is want als dat zo was dan had de stam niet ineens opnieuw opgebouwd hoeven te worden omdat 1 van de leiders na het analyseren van de informatie besloot dat er geen greintje eerzaamheid meer in de stam zat en de stekker eruit trok.

Astra moet eens een keer naar hun zelf kijken in plaats van over andere te oordelen. Mental mag dan niet perfect zijn, Astra is het nog veel minder. Dus mijn uitspraak: Ketel verwijt pot dat hij zwart ziet gaat hier dus weer op.
 

DeletedUser

Guest
ja en jouw uitspraken zijn ook zeer interessant he, not :rolleyes:

Zou je het advies geven als co je gewoon lekker met het opbouwen van muurtjes en dorpjes te houden.
Maar jij luistert ook niet potverdorie :(!

Maare poehee op frank terugkomen. Ben jij boer ofzo, want hoe bedoel je oude koeien uit de sloot halen...
Ja wij haalden info uit 40+ en dan.. Jongens als het oorlog is is het oorlog.
Ga anders lekker tribal hugs spelen, daar kun je lekker knuffelen met de vijand...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jij wel :p Maar Prik bestond uit 9 spelers, 1 intern en 1 was er inactief... dan zijn er... *tromroffel* 7! over... ietsjes meer als 3-4 :p

No-more intern, Emar inactief, Diony inactief/intern, Muchas maracas. inactief, Adios actief, Marscalcus actief.

= 6.

Overige 3 leden weet ik zo niet. Maar reken er maar op dat er van die 3, 1-2 inactief waren...
 

DeletedUser

Guest
Ach dan hebben wij een positieve uitstraling als we inactieve mensen weer kunnen motiveren om weer actief te worden. Dankje voor het duidelijk maken van dit plus-punt van Mental :)
 

DeletedUser

Guest
Ach dan hebben wij een positieve uitstraling als we inactieve mensen weer kunnen motiveren om weer actief te worden. Dankje voor het duidelijk maken van dit plus-punt van Mental :)

Hee, ik zit zelf in Mental he, ga um niet afkraken. Ben eerder realistisch. Daarom acht ik momenteel *Astra (nog) beter, omdat er wat 'rotte appels' in Mental zitten. Zodra die het spel goed onder hun knie hebben (of gekickt zijn), moet het niveau gelijk kunnen zijn. :eek:
 

DeletedUser39795

Guest
No-more intern, Emar inactief, Diony inactief/intern, Muchas maracas. inactief, Adios actief, Marscalcus actief.

= 6.

Overige 3 leden weet ik zo niet. Maar reken er maar op dat er van die 3, 1-2 inactief waren...

Excuseer? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hee, ik zit zelf in Mental he, ga um niet afkraken. Ben eerder realistisch. Daarom acht ik momenteel *Astra (nog) beter, omdat er wat 'rotte appels' in Mental zitten. Zodra die het spel goed onder hun knie hebben (of gekickt zijn), moet het niveau gelijk kunnen zijn. :eek:

Lol wij rotte appels? de grootste speler van Astra is geblokkeerd.. en wij hebben rotte appels?.. Inactive mensen kan makkelijk hersteld worden met een nieuwe CO..

Vreemde logica..
 

DeletedUser

Guest
Kijk dit is dus de houding waar ik me mateloos aan irriteer..
We zijn gefusseerd nu willen we als pro's behandelt worden.
Mental staat bekend om oorlogen met Fallen een noob stam met alle respect, en een gefaalde fusie met BOD..
Dus own IG en ga hier niet de grote jongen uithangen...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Mental
Side 2:
Tribes: Fallen

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,580
Kant 2: 2,969
Verschil: 389

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 44
Kant 2: 1
Verschil: 43

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 21,766,613
Kant 2: 20,266,027
Verschil: 1,500,586

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 396,543
Kant 2: 10,220
Verschil: 386,323

chart

Dit ga je toch hopelijk geen oorlog noemen?
 
Bovenaan