Spotprenten

DeletedUser35742

Guest
Grappig om te zien hoe Philip en ik vroeger zaten te bekvechten en nu 2 jaar later gewoon beste maatjes binnen één stam zijn. Hoe Nilva een grote mond had en hoe arrogant High 5 was. En uiteindelijk zijn de enige stammen die er nog staan GOH XL en Mental :) Ik wou dat ik de motivatie kon vinden om nog enkele quotes van Hokuz, Lil-John, oud-Astra* leden die er nietmeer zijn en Yero terug te zoeken. No offence naar deze heren maar wel heerlijk om te zien dat wij er nu nog staan en zij niet :cool:

Als je meer backstabbed en meer fuseert dan de tegenstand, zit de kans er inderdaad best in dat je als overwinnaar uit de bus rolt:)
 

DeletedUser45033

Guest
ochja, ze kunnen niet allemaal hun stam in de steek laten als jij hé (op hoeveel werelden nu al?????)
ps : verander je handtekening eens want die stammen bestaan alle twee niet meer en ik denk wel dat jij daar zelf wel een groot aandeel in hebt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
scaled.php

Grappig om te zien hoe Philip en ik vroeger zaten te bekvechten en nu 2 jaar later gewoon beste maatjes binnen één stam zijn. Hoe Nilva een grote mond had en hoe arrogant High 5 was. En uiteindelijk zijn de enige stammen die er nog staan GOH XL en Mental :) Ik wou dat ik de motivatie kon vinden om nog enkele quotes van Hokuz, Lil-John, oud-Astra* leden die er nietmeer zijn en Yero terug te zoeken. No offence naar deze heren maar wel heerlijk om te zien dat wij er nu nog staan en zij niet :cool:

Nou zal die oude van mij ook maar rectificeren, je hebt het na vallen en opstaan prima gedaan de laatste keer :)
 
Bovenaan