Spotprenten

DeletedUser

Guest
Mag mijn Stalin filmpje ook weer terug nu?

Ik wilde er geen woorden aan vuil maken. Maar op veler verzoek wil ik toch even de moeite nemen om het torenhoge niveau van de hiervoor genoemde spotprent te illusteren. Persoonlijk vind ik deze nog beter eigenlijk! :p

34nf5gm.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser46390

Guest
Ik wilde er geen woorden aan vuil maken. Maar op veler verzoek wil ik toch even de moeite nemen om het torenhoge niveau van de hiervoor genoemde spotprent te illusteren. Persoonlijk vind ik deze nog beter eigenlijk! :p

34nf5gm.png

Ermmhh ik had al vernoemd dat mijn photoshop atm beetje gaar doet ;)
Dus moest et maar met paint
En iets doorstrepen en dan die van ons neerzetten?
thats low kiddo probeer eerst iets zelf te vinden en als je iets wilt verbeteren
DOE HET DAN GOED :3
L

Ik wilde er geen woorden aan vuil maken. Maar op veler verzoek wil ik toch even de moeite nemen om het torenhoge niveau van de hiervoor genoemde spotprent te illusteren. Persoonlijk vind ik deze nog beter eigenlijk! :p

34nf5gm.png

Freek omdat ik je zo erg mag heb ik er speciaal een voor jou gemaakt khoop dat je em leuk vind :D
wl09c.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser46390

Guest
[/spoiler]
om die res-(n)aapjes te bezoeken, ik begrijp 'em :')

Zit een hogeren bedoeling in
maar geeft niet als je het niet snap is totaal begrijpelijk
Ik zou het ook niet kunne snapen als mijn ego zo groot was als jullie ^^
L.

[/spoiler]
om die res-(n)aapjes te bezoeken, ik begrijp 'em :')

MOON28 IGMop 06.10.2011 om 18:59 uur Citeren Ik ben ze zo spuugzat. Nu weer dat gezeik op het gedeeld forum. Wat een kindjes. Hopelijk wordt er nu snel actie tegen ze ondernomen en wordt het gedeeld forum opgeheven
wil zoiets op AF zetten
Wie is hier nu de naab?:3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23694

Guest
Jullie he, anders was ik jullie niet spuugzat. Nogmaals groeten aan Stores, naab xD
 

DeletedUser46390

Guest
Jullie he, anders was ik jullie niet spuugzat. Nogmaals groeten aan Stores, naab xD

Als je iemand spuugzat ben is diegene niet gelijk een naab :)
Dit heeft niks met stores te maken
aangezien je zoveel over hem "praat" lijkt et wel alsof je op em zit te geilen ^^
Maja :3 ik ik heb liever dat iemand uit pi of naab vriendjes het zeggen dan iemand met een goed en vol verstand :)
 

DeletedUser23133

Guest
Als je iemand spuugzat ben is diegene niet gelijk een naab :)
Dit heeft niks met stores te maken
aangezien je zoveel over hem "praat" lijkt et wel alsof je op em zit te geilen ^^
Maja :3 ik ik heb liever dat iemand uit pi of naab vriendjes het zeggen dan iemand met een goed en vol verstand :)

Nou ja,dan zal ik ook maar niets zeggen :D
 

DeletedUser

Guest
MOON28 IGMop 06.10.2011 om 18:59 uur Citeren Ik ben ze zo spuugzat. Nu weer dat gezeik op het gedeeld forum. Wat een kindjes. Hopelijk wordt er nu snel actie tegen ze ondernomen en wordt het gedeeld forum opgeheven
wil zoiets op AF zetten
Wie is hier nu de naab?:3

[sarcasme]
vindt ik wel stoer hoor van jullie, info van iemands forum afhalen en dan posten op het AF.
en dan vooral info die van een maand terug is, echt stoer man. ik zou me echt trots voelen als ik jou was:eek:
[/sarcasme]
 

DeletedUser46390

Guest
[sarcasme]
vindt ik wel stoer hoor van jullie, info van iemands forum afhalen en dan posten op het AF.
en dan vooral info die van een maand terug is, echt stoer man. ik zou me echt trots voelen als ik jou was:eek:
[/sarcasme]

zat wat tussen wat oude folders te zoeken naar een game :)
 
Bovenaan