Spotprenten

DeletedUser

Guest
Jij bent echt een hele stoere jongen met wat ik bedoel altijd een nutteloos weerwoord

Dat is 2 jaar geleden

Toen hier nog normale mensen kwamen

We met respect met elkaar omgingen

Topics niet dagen weken of maanden tot nutteloze weerwoordjes leidde

Er nog geen mensen waren die een stam telkens aan het afzeiken waren omdat ze jaloers zijn dat ze er niet inzitten

Dat zijn al een paar redenen ga daar maar eens overna denken

Owja en ga eens in de spiegel kijken en maak daaruit op je er ook maar iemand in je leven is die trots op je is
 

DeletedUser46390

Guest
Jij bent echt een hele stoere jongen met wat ik bedoel altijd een nutteloos weerwoord

Dat is 2 jaar geleden

Toen hier nog normale mensen kwamen

We met respect met elkaar omgingen

Topics niet dagen weken of maanden tot nutteloze weerwoordjes leidde

Er nog geen mensen waren die een stam telkens aan het afzeiken waren omdat ze jaloers zijn dat ze er niet inzitten

Dat zijn al een paar redenen ga daar maar eens overna denken

Owja en ga eens in de spiegel kijken en maak daaruit op je er ook maar iemand in je leven is die trots op je is

ik ken genoeg mensen die trots op me zijn :D
 

DeletedUser

Guest
IK LOLDE ZO HARD XD
imagic<3

Deze wil ik toch graag nog even quoten als voorbeeld van een schrijnend tekort aan humor. Bij gebrek aan medestanders ga je een bijzonder matige disactie de hemel in lopen prijzen? Komop dude, je kunt toch wel beter dan dat? Bring it on! :D

Hint: Stalin filmpje? :) plz? :D
 

DeletedUser

Guest
Oef jongens dit vind een pi speler niet leuk om te zien, hij is zo'n beetje de baas in een mac :D (chippie)

ik wou die post zelf al gaan quoten, ik werk zelf anderhalf jaar bij de mcdonalds.
ik bak jullie hamburgers dus even rustig heá!, wie is er nu de hamburger bakker, gij of ik!

daarbij nog een waarschuwing:
offtopic2.jpg
 

DeletedUser43183

Guest
Deze wil ik toch graag nog even quoten als voorbeeld van een schrijnend tekort aan humor. Bij gebrek aan medestanders ga je een bijzonder matige disactie de hemel in lopen prijzen? Komop dude, je kunt toch wel beter dan dat? Bring it on! :D

Hint: Stalin filmpje? :) plz? :D

ben je daar nu weer met je stalin freek niemand gaat jou gelijk stellen aan stalin
 
Bovenaan