Spotprenten

DeletedUser

Guest
realiteit.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een gelukkig leven, maar aardig dat je je zorgen maakt om me!
 

DeletedUser

Guest
Pff, stoer doen met die info, zal wel via Colombiana zijn geweest, naabje.
 

DeletedUser

Guest
Ermmhh ik had al vernoemd dat mijn photoshop atm beetje gaar doet ;)
Dus moest et maar met paint
En iets doorstrepen en dan die van ons neerzetten?
thats low kiddo probeer eerst iets zelf te vinden en als je iets wilt verbeteren
DOE HET DAN GOED :3
L

Lolz, hij snapt het echt niet :p
Maar ik zal je de uitleg besparen, gezien je posts is dat duidelijk niet aan je besteedt :D
 

DeletedUser46390

Guest
Ik lol hard, bij het zien van al die aanvallen in nachtbonus, naabs :')

Hmm o die dumps?
Tjah kmoet tog van die troepen afkomen om Offence dorpen te maken hea ;)
En lol dit bevestigd gelijk wat mortal en ik zeiden dat hij continu onder vv staat ^^:rolleyes:
 

DeletedUser23694

Guest
Hmm o die dumps?
Tjah kmoet tog van die troepen afkomen om Offence dorpen te maken hea ;)
En lol dit bevestigd gelijk wat mortal en ik zeiden dat hij continu onder vv staat ^^:rolleyes:

Ooit gehoord van printscreentjes? En niet alleen jij naab, loopt vollop in nachtbonus, er zijn meer van dit soort wonderen in Res :D
 

DeletedUser

Guest
2 mensen realiseren zich dat hun leven ect ect ect..... en er staat er maar 1 op de foto.... heeft die op de foto een dubbele persoonlijkheid of is dit een beetje FAIL ! :D

Ik zie meer dan 1 persoon ;) FAIL!, omdat je maar 1 hoofd ziet die huilt wil niet zeggen dat er niet meer mensen op staan.... :rolleyes::rolleyes:
En ik dacht dat Mortal dement werd :eek:
 

DeletedUser46390

Guest
Ooit gehoord van printscreentjes? En niet alleen jij naab, loopt vollop in nachtbonus, er zijn meer van dit soort wonderen in Res :D

Zou ik ook zeggen ;) En ik had het niet alleen over mezelf in die context wel over mijn account er zijn natuurlijk ook andere accounts die in nachtbonus sturen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
2 mensen realiseren zich dat hun leven ect ect ect..... en er staat er maar 1 op de foto.... heeft die op de foto een dubbele persoonlijkheid of is dit een beetje FAIL ! :D

Veel van de Res. leden hebben 2 gezichten dus dat kan best kloppen

Ik ben ten aller tijden nog gewoon eerlijk

Maar ff serieus ik kijk hier weer sinds weken en het niveau blijft laag maargoed maak elkaar op TW lekker af ipv hier een beetje cool te lopen doen
 

DeletedUser37875

Guest
Veel van de Res. leden hebben 2 gezichten dus dat kan best kloppen

Ik ben ten aller tijden nog gewoon eerlijk

Maar ff serieus ik kijk hier weer sinds weken en het niveau blijft laag maargoed maak elkaar op TW lekker af ipv hier een beetje cool te lopen doen

ban eindelijk vrbij? :p
wie ben je, wat heb je met de chepper zelve gedaan?! herken je niet meer... XD
 

DeletedUser61161

Guest
Hmm o die dumps?
Tjah kmoet tog van die troepen afkomen om Offence dorpen te maken hea ;)
En lol dit bevestigd gelijk wat mortal en ik zeiden dat hij continu onder vv staat ^^:rolleyes:

dus als er aanvallen van jouw in nachtbonus aankomen zijn het dumps?
je kan dumps ook overdag aan laten komen om het effect beter te maken.

als je aanvallen in nachtbonus aan laat komen is dat gewoon noob.
kan je lang of kort over spreken maar de uitkomst is gewoon dat je noob bent als je ze dan aan laat komen.

graag zie ik geen smoesjes meer.
want je haalt jezelf alleen maar naar beneden.
 

DeletedUser

Guest
ban eindelijk vrbij? :p
wie ben je, wat heb je met de chepper zelve gedaan?! herken je niet meer... XD

Heb al maaaaaaaaaanden geen ban meer hoor vind dit forum gewoon voor trieste mensen en helaas soms ook inclusief Pi leden

waarom zou je hier een praatoorlog gaan houden met mensen die het toch altijd beter weten en altijd een excuus hebben heel soms ook van onze kant daar lieg ik niet om

Maar serieus dit spelletje is momenteel al saai genoeg enkel Res. slopen is nog erg leuk maar waarom zou je hier in godsnaam je tijd gaan verdoen terwijl je ze allemaal stil kan krijgen door hun accountjes lekker te slopen

Ik zie het nut er niet van in hier een beetje interessant te gaan lopen doen het lijkt wel alsof sommige mensen die tegen Pi zijn direct de meest zielige mensen van TW zijn en hier met een groepje een beetje leuk lopen te doen

Serieus GET A LIFE!!!
 

DeletedUser46390

Guest
Heb al maaaaaaaaaanden geen ban meer hoor vind dit forum gewoon voor trieste mensen en helaas soms ook inclusief Pi leden

waarom zou je hier een praatoorlog gaan houden met mensen die het toch altijd beter weten en altijd een excuus hebben heel soms ook van onze kant daar lieg ik niet om

Maar serieus dit spelletje is momenteel al saai genoeg enkel Res. slopen is nog erg leuk maar waarom zou je hier in godsnaam je tijd gaan verdoen terwijl je ze allemaal stil kan krijgen door hun accountjes lekker te slopen

Ik zie het nut er niet van in hier een beetje interessant te gaan lopen doen het lijkt wel alsof sommige mensen die tegen Pi zijn direct de meest zielige mensen van TW zijn en hier met een groepje een beetje leuk lopen te doen

Serieus GET A LIFE!!!
goh waar herken ik dat van ^^ ?
Ik zie tog vaker in topics op het af dat jullie pi naabs elkaar alleen maar zitten te kloten en mensen samen belachelijk te maken ^^
En jij niet vaak op het af? en alleen voor trieste mensen?
Was er niet een tijd dat jij haast 24/7 op het af zat?
[..]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan