We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Precies de rede dat ik gestopt ben. Al die omhoog gevallen gastjes die alleen maar stoer proberen te doen op het AF en mensen afzeiken om zelf maar een lekker gevoel te krijgen.
Gewoon een trieste bende. Spotprentje is gewoon grappig
jij stopt wel toevallig elke wereld wanneer je dreigt te verliezen![]()
Je bent gewoon gestopt omdat je waarschijnlijk niet gaat winnen. Maak het niet groter dan dat het is.
mik ben gestopt om precies de redenen wie ik aanhaal niks meer en niks minder. Geen zin om ook tijd in iets te stoppen wat toch kansloos is en ook nog eens een tegenstander is wat ontzettend toxic is. Mooiste is nog dat aantal mensen mij nog gewaarschuwd hebben als een bepaald kliekje samen speelt je die wereld moet overslaan. Had ik maar geluisterd.
Of je laat het thrash talken voor wat het is en bewijst het ongelijk in-game? Kleinzerigheid is ook nergens voor nodig.
Martijn is een volhoudertjejij stopt wel toevallig elke wereld wanneer je dreigt te verliezen![]()
Martijn is een volhoudertje
Ik ook Inge, wanneer dateMartijn is een volhoudertje
@Calamus Incendium die tom respecteert de bro code niet en probeert inge van jou af te nemen???Ik ook Inge, wanneer date
@Calamus Incendium die tom respecteert de bro code niet en probeert inge van jou af te nemen???
@Calamus Incendium die tom respecteert de bro code niet en probeert inge van jou af te nemen???
Kun je wel koken Tom?Ik ook Inge, wanneer date
Zeer zekerKun je wel koken Tom?
Voornamelijk Spaans en heet tochZeer zeker