DeletedUser84257
Guest
ik heb op ris tijdje geleden per ongeluk 1m def naar een dorp gepulled grtkes
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Spotprent op een dump van de mb![]()
ExcusesGun de alliantie ook hun plezier :/
Helemaal gelijk vooral ook dat je al weet dat er een 500k LC stack stond160 clears kansloos doodlopen op 1 dorpje is wel spotprentwaardig ja
Moest gelukkig ook niet mn frontclear build omgooien dus op hem/UM doodgooien (wat wel 5 dorpen opleverde tevens) was geen enkel probleem160 clears kansloos doodlopen op 1 dorpje is wel spotprentwaardig ja
Ah ja als ze niet allemaal al liepen op 10 na die ik vergeten was had ik dat wel gedaan ja, shit happens, je rolt niet altijd een 6. Gelukkig hebben wij geen dorpen verloren nog, kan TBB niet zeggen oeikesHad beter alles op UM gegooid dan als dat zo succesvol was, wij hebben in ieder geval gelachen dat eens een defactie wel slaagde
Naja deff actie geslaagd ik wist al wat er stond voor de 1e Nuke van toxic liep zeg maar dus dankjewel vrinden!Had beter alles op UM gegooid dan als dat zo succesvol was, wij hebben in ieder geval gelachen dat eens een defactie wel slaagde
Mijn popcorn smaakt zoutig
Gewoon leuke meme, heb gelachen, bedankt. Niemand gooit clears zonder er iets van te verwachten
Ah ja als ze niet allemaal al liepen op 10 na die ik vergeten was had ik dat wel gedaan ja, shit happens, je rolt niet altijd een 6. Gelukkig hebben wij geen dorpen verloren nog, kan TBB niet zeggen oeikes
Precies de rede dat ik gestopt ben. Al die omhoog gevallen gastjes die alleen maar stoer proberen te doen op het AF en mensen afzeiken om zelf maar een lekker gevoel te krijgen.
Gewoon een trieste bende. Spotprentje is gewoon grappig