Spotprenten

Reactiescore
1.918
jij stopt wel toevallig elke wereld wanneer je dreigt te verliezen :santa:
 
Reactiescore
7.918
Precies de rede dat ik gestopt ben. Al die omhoog gevallen gastjes die alleen maar stoer proberen te doen op het AF en mensen afzeiken om zelf maar een lekker gevoel te krijgen.

Gewoon een trieste bende. Spotprentje is gewoon grappig

Je bent gewoon gestopt omdat je waarschijnlijk niet gaat winnen. Maak het niet groter dan dat het is.
 
Reactiescore
1.380
jij stopt wel toevallig elke wereld wanneer je dreigt te verliezen :santa:

dit soort reactie zijn nou precies de redenen en wat ik aanhaal. Toevallig elke wereld die ik verloren heb ben ik als laatste overgebleven maargoed dat ik überhaupt reageer op weer een bericht wat nergens op slaat.

vooral zo doorgaan kan je over een tijdje een ander spel zoeken omdat je niemand overhoudt
 
Reactiescore
1.380
Je bent gewoon gestopt omdat je waarschijnlijk niet gaat winnen. Maak het niet groter dan dat het is.

mik ben gestopt om precies de redenen wie ik aanhaal niks meer en niks minder. Geen zin om ook tijd in iets te stoppen wat toch kansloos is en ook nog eens een tegenstander is wat ontzettend toxic is. Mooiste is nog dat aantal mensen mij nog gewaarschuwd hebben als een bepaald kliekje samen speelt je die wereld moet overslaan. Had ik maar geluisterd.
 
Reactiescore
736
mik ben gestopt om precies de redenen wie ik aanhaal niks meer en niks minder. Geen zin om ook tijd in iets te stoppen wat toch kansloos is en ook nog eens een tegenstander is wat ontzettend toxic is. Mooiste is nog dat aantal mensen mij nog gewaarschuwd hebben als een bepaald kliekje samen speelt je die wereld moet overslaan. Had ik maar geluisterd.

Of je laat het thrash talken voor wat het is en bewijst het ongelijk in-game? Kleinzerigheid is ook nergens voor nodig.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Inge en ik zijn een gesloten hoofdstuk, ik ga enkel nog op date met @laila
sterkte aan de nabestaanden ik was hier niet van op de hoogte.

veel succes in het nieuw hoofdstuk in het boek dat jouw liefde heet
 
Reactiescore
5.604
Bovenaan