Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum

Deleted User - 487924308

Guest
Jammer dat er geen spannende 3 strijd komt :(
Dat had iedere neutrale kijker nu wel zien aankomen als je eens deftig naar die fronten daar keek. Met die liggingen was het kwestie van te wachten tot een van beide kanten brak. Helaas was dit de Ashes kant, wat al minder stevig stond als stam. Dat er dus geen spannende 3-strijd komt was wel te verwachten.
 
Reactiescore
50
Nog iemand die graag bevestiging heeft. Wat is dat toch met jullie drang naar bevestiging? :tongue:

Haha nee ik niet hoor, vind het gewoon grappig om te lezen dat er zo moeilijk over wordt gedaan en er nu dus 5 berichten gediscussieerd moet worden terwijl dat dus blijkbaar in 1 bericht ook had gekund :p

En ik doe er nu ook nog aan mee ook o_O
 
Reactiescore
50
Dat had iedere neutrale kijker nu wel zien aankomen als je eens deftig naar die fronten daar keek. Met die liggingen was het kwestie van te wachten tot een van beide kanten brak. Helaas was dit de Ashes kant, wat al minder stevig stond als stam. Dat er dus geen spannende 3-strijd komt was wel te verwachten.

Zeker waar, maar ik had persoonlijk wat meer gehoopt dat Tides hierop zou reageren (lees: bashen op noord front Ashes, bashen op 24/7) en zich ook wat met deze massa had bemoeit (op offensieve wijze en niet door het pakken van gratis dorpen).
 
Reactiescore
1.226
Haha nee ik niet hoor, vind het gewoon grappig om te lezen dat er zo moeilijk over wordt gedaan en er nu dus 5 berichten gediscussieerd moet worden terwijl dat dus blijkbaar in 1 bericht ook had gekund :p

En ik doe er nu ook nog aan mee ook o_O

Ik zie geen discussie, ik zie alleen een herhaalde vraag naar bevestiging.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Zeker waar, maar ik had persoonlijk wat meer gehoopt dat Tides hierop zou reageren (lees: bashen op noord front Ashes, bashen op 24/7) en zich ook wat met deze massa had bemoeit (op offensieve wijze en niet door het pakken van gratis dorpen).
Ja daar kan ik je wel in begrijpen. Maar helaas had dit voor het einde van de nap tussen Ashes en 24/7 weinig nut omdat we dan aan beide kanten tegenover een overvloed aan def zouden komen staan. Wij (FF) en AAO hebben daardoor een kleine "massa" opgezet op bananenenkrommer waar we toch een kleine winst haalden en nu wordt er geholpen om de laatste grootste rimstam (Glory) weg te werken. Daarna kan natuurlijk weer de focus voor west op 24/7 en oost op Ashes :)

Ashes lijkt me sowieso nog niet helemaal verslagen, en alhoewel mensen daarover conclusies trekken zijn er ook geen officiële verbanden tussen TIdes en Ashes als stammen.
 
Reactiescore
358
Dan moet je misschien toch beter op de hoogte zijn hoe die gesprekken gelopen zijn. Als ik ze nooit wilde, waarom was ik dan er oorspronkelijk ingestapt bij de gesprekken? En hadden we oorspronkelijk goedkeuring gegeven?

Heb nergens gezegd dat je ze nooit accepteren wou, tuurlijk stap je die gesprekken in met de beste bedoelingen voor je stam. Het is gewoon absurd dat er maar 1 van de 3 partijen zich terugtrekt uit de onderhandelingen ondanks het gegeven dat de regels voor iedereen hetzelfde zouden zijn. Maar hey, wat er in tussentijd tussen jullie gezegd geweest is kan ik inderdaad niet weten. Wat ik zie is het eindresultaat en dat zijn wereldafspraken zonder 24/7.
 
Reactiescore
1.647
Heb nergens gezegd dat je ze nooit accepteren wou, tuurlijk stap je die gesprekken in met de beste bedoelingen voor je stam. Het is gewoon absurd dat er maar 1 van de 3 partijen zich terugtrekt uit de onderhandelingen ondanks het gegeven dat de regels voor iedereen hetzelfde zouden zijn. Maar hey, wat er in tussentijd tussen jullie gezegd geweest is kan ik inderdaad niet weten. Wat ik zie is het eindresultaat en dat zijn wereldafspraken zonder 24/7.

Meer wat in tussentijd is gedaan door Tides waardoor wij ons terugtrokken
 
Reactiescore
1.647
Vertel, ben niet mee in dat verhaal

Ging over RSAM zijn CF bij Ashes. Zowel Ashes als 24/7 vonden het een illegale CF enkel Tides niet. Hierom werd er niks aan gedaan, want technisch gezien zou het net mogen. Enkel vinden beide stammen nog steeds dat het ook volgens die regels niet zou mogen. Wat voor nut hebben die afspraken dan als er niet naar geluisterd wordt? Als in de praktijk iemand het niet leuk wordt vind er niks mee gedaan, en als de afspraken er kenbaar voor de schijn zijn kunnen we net zo goed er niet aan mee doen.


Vind de wereldafspraken net als de VAR daarom. Intentie goed en bedoeling spel eerlijker te maken. In praktijk enkel gezeur over lijntjes buitenspel en onbegrijpelijke beslissingen die niet voor publiek te vatten zijn.


Daarom deel ik de mening, net als de meeste van de stam en ook flink aantal van Ashes dat liever iedere stam aan zijn daden laat zien hoe ze erin staan, dan dit soort schijnafspraken te maken. Hoe wij erin staan is duidelijk gemaakt aan Ashes en Tides.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
Ging over RSAM zijn CF bij Ashes. Zowel Ashes als 24/7 vonden het een illegale CF enkel Tides niet. Hierom werd er niks aan gedaan, want technisch gezien zou het net mogen. Enkel vinden beide stammen nog steeds dat het ook volgens die regels niet zou mogen. Wat voor nut hebben die afspraken dan als er niet naar geluisterd wordt? Als in de praktijk iemand het niet leuk wordt vind er niks mee gedaan, en als de afspraken er kenbaar voor de schijn zijn kunnen we net zo goed er niet aan mee doen.

Ik heb meermaals gevraagd om een voorstel vanuit jullie, waarin dit dorp dan wél een CF zou worden. Deze kwam niet, om welke reden dan ook. Waarschijnlijk te koppig + dat je hier dan Calimero kan komen spelen.

Vind de wereldafspraken net als de VAR daarom. Intentie goed en bedoeling spel eerlijker te maken. In praktijk enkel gezeur over lijntjes buitenspel en onbegrijpelijke beslissingen die niet voor publiek te vatten zijn.

Als de regels duidelijk zijn uitgeschreven, hoeft er geen gezeur over lijntjes of onbegrijpelijke beslissingen plaats te vinden. Dan volg je ze maar. Als je niet akkoord bent, stel je zelf maar iets voor ipv mij te irriteren in een chat en er nog trots op te zijn ook.

Daarom deel ik de mening, net als de meeste van de stam en ook flink aantal van Ashes dat liever iedere stam aan zijn daden laat zien hoe ze erin staan, dan dit soort schijnafspraken te maken. Hoe wij erin staan is duidelijk gemaakt aan Ashes en Tides.

Ook van Ashes heb ik trouwens geen voorstel gezien hoe de CF-regeling beter zou kunnen trouwens. Ik vind dit gezeik op Tides dan ook gewoon idioot en ongepast aangezien jullie zelf geen tijd kunnen steken in een voorstel of de regels willen aanpassen wanneer het voor jullie even goed uitkomt.

Ik heb even gereageerd in vetjes in de quote.
 
Reactiescore
1.647
Ik heb even gereageerd in vetjes in de quote.

Wij dachten voorstel goed was, maar als je zo creatief omspringt met de zogenoemde frontlinie waar het allemaal om gaat zijn daar geen regels tegen te maken. Dat 2 stammen vinden dat die frontlinie ergens anders was en jullie koppig bleven, zegt meer over jullie als over ons. Daaruit bleek enkel dat afspraken voorstellen 0 nut had, want als jullie iets vonden dan moest het maar zo gebeuren.

Dus waarom tijd steken in nieuwe afspraken voorstellen als jullie ze toch uitleggen hoe ze je uitkomen? Zeker als vanuit ons het beleid gewoon duidelijk is?

Nee, wij doen geen dingen voor de schijn of voor de bühne in tegenstelling tot wat jullie doen. Mooi pronken over dat jullie wereldafspraken willen, anderen zwart maken omdat ze niet mee willen doen en ze prachtig opstellen. Maar als puntje bij paaltje komt gewoon een illegale CF pakken, hem goed praten volgens je eigen afspraken terwijl anderen volgens diezelfde afspraken het wel een CF vinden.

Blijf dus vooral lekker naar anderen wijzen dat zij maar met afspraken moeten komen, maak je jezelf enkel nog belachelijker mee.
 
Bovenaan