Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
71
Er wordt bij ons gewoon kata op boer gegooid door de MB van 24/7.....

Bekijk bijlage 24813

Dit was gister. Volgens Wow who werd er hard opgetreden tegen deze 'stomme MB'.

Bekijk bijlage 24814

Wij dachten oke deze wordt hard aangepakt, deze speler zal ons niet meer lastig vallen met z'n vreemde praktijken. Maar nee hoor, hij mag gewoon lekker zijn gang gaan. Vandaag kregen wij weer aanvallen binnen van deze speler.

Bekijk bijlage 24815

Vraagje; is het een gewoonte dat hier niet voor wordt opgetreden? Ik hoor graag jullie mening.

Gr Jim
Ik zou graag katas gooien hoor :eek:
 
Reactiescore
1.478
Kata's hebben erg negatieve effecten op de motivatie van spelers waardoor er gezamelijk besloten word om ze niet te gebruiken. Das toch logisch?
 
Reactiescore
1.697
Kata's hebben erg negatieve effecten op de motivatie van spelers waardoor er gezamelijk besloten word om ze niet te gebruiken. Das toch logisch?
wat een kansloze mindset.

dat jullie 10k pp per week erdoor gooien en ik zonder pp speel dat is demotiverend?
 
Reactiescore
1.478
wat een kansloze mindset.

dat jullie 10k pp per week erdoor gooien en ik zonder pp speel dat is demotiverend?
Ik speel ook zonder. Anyway juist de mensen met pp overleven gemakkelijker een kata oorlog doordat ze alles terug kunnen boosten. Kataverboden zijn ook voordelig voor kleinere spelers omdat kwantiteit belangrijk is in een kata oorlog. Vind je het nu nog een kansloze mindset?
 
Reactiescore
1.697
Ik speel ook zonder. Anyway juist de mensen met pp overleven gemakkelijker een kata oorlog doordat ze alles terug kunnen boosten. Kataverboden zijn ook voordelig voor kleinere spelers omdat kwantiteit belangrijk is in een kata oorlog. Vind je het nu nog een kansloze mindset?
jazeker.

ik vind dat alles wat in een spel zit en wat mogelijk is gebruikt mag worden
 
Reactiescore
319
eens

tenslotte is dit een van de weinige manieren voor jullie om de economie te stimuleren
We mogen niet meer mensen in hokjes plaatsen! Wij zijn 1 community!
 
Bovenaan