Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
5.686
Niet moeilijk als je geen defwerk doet though
Deffen is voor mensen met grote ego’s. De type of mensen die na een massa bijna foutloos deffen hun discord naam veranderen naar “ Pro deffer”. Gelukkig ben ik dat zelf niet en ben ik een stuk meer down to Earth.
 
Reactiescore
976
Hoezo kan prone zoveel pp spenden en hier toch heel de dag onzin verkopen?

Ik zou zweren dat hij niet meer door mammie en pappie wordt onderhouden, afgaande op zijn badfoto van een paar dagen geleden?
 
Reactiescore
290
Hoezo kan prone zoveel pp spenden en hier toch heel de dag onzin verkopen?

Ik zou zweren dat hij niet meer door mammie en pappie wordt onderhouden, afgaande op zijn badfoto van een paar dagen geleden?
Je mag onzin vinden wat je wil ;)
En nee sinds mijn 18de betalen m'n ouders helaas niks meer voor me ;(
 
Reactiescore
216
Mijn financieel adviseur raadt mij ten sterkste af geld te stoppen in browsergames. Wie ben ik om niet te luisteren?
Klinkt als een oplichter, trouwens die financieel adviseur kost je ook geld, dat geld kun je beter in TW steken :)
 
Reactiescore
358
Klinkt als een oplichter, trouwens die financieel adviseur kost je ook geld, dat geld kun je beter in TW steken :)

Niet akkoord. Zonder financieel adviseur is er geen fincancieel advies en dus een groter risico op een financiële kater. Het geld dat Tom in zijn adivseur "steekt" haalt hij er volgens mij dubbel en dik uit.

Ik ken echter wel iemand die zijn wereldwinsten op zijn CV zet maar of dit alsook succes heeft laat ik in het midden. Geld in TW steken is leuk maar of het beter is dan een financieel adviseur onder de arm te nemen? Neen
 
Reactiescore
1.478
Mensen die muren uppen hebben de big gay. Wat is dat vervelend zeg. Elke clear loopt weer rustig op muur 20 dood.
 
Reactiescore
216
Niet akkoord. Zonder financieel adviseur is er geen fincancieel advies en dus een groter risico op een financiële kater. Het geld dat Tom in zijn adivseur "steekt" haalt hij er volgens mij dubbel en dik uit.

Ik ken echter wel iemand die zijn wereldwinsten op zijn CV zet maar of dit alsook succes heeft laat ik in het midden. Geld in TW steken is leuk maar of het beter is dan een financieel adviseur onder de arm te nemen? Neen

Is het zo moeilijk om om te gaan met geld dan? :p
Heb ik toch geen moeite mee hoor :)
 
Reactiescore
416
Er wordt bij ons gewoon kata op boer gegooid door de MB van 24/7.....

Bekijk bijlage 24813

Dit was gister. Volgens Wow who werd er hard opgetreden tegen deze 'stomme MB'.

Bekijk bijlage 24814

Wij dachten oke deze wordt hard aangepakt, deze speler zal ons niet meer lastig vallen met z'n vreemde praktijken. Maar nee hoor, hij mag gewoon lekker zijn gang gaan. Vandaag kregen wij weer aanvallen binnen van deze speler.

Bekijk bijlage 24815

Vraagje; is het een gewoonte dat hier niet voor wordt opgetreden? Ik hoor graag jullie mening.

Gr Jim

@InactiveAsAlways vvtje gedaan joh?
 
Reactiescore
54
Bovenaan