Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
1.962
Ik had Ashes een voorstel van 1 om 2 gedaan in hun voordeel. Hun vonden dat belachelijk. Dus eigenlijk klopt hier dus gewoon niks van ? Vooral niet aangezien er ook gewoon geruild is.

Even een tip Bjorn, het is een spotprent neem het niet te serieus. Als je slim bent ga je jezelf niet overal over opwinden dat scheelt voor jou ook een hoop gezeur hier op het AF ;)
 
Reactiescore
453
Ik had Ashes een voorstel van 1 om 2 gedaan in hun voordeel. Hun vonden dat belachelijk. Dus eigenlijk klopt hier dus gewoon niks van ? Vooral niet aangezien er ook gewoon geruild is.

allereerst leuke Profiel foto, leuk het dat er zoveel witte schapen zijn, en ja hoor noem mij ook maar een schijnheilig wit schaap wat jij leuk vindt heb wel ergere dingen meegemaakt, en ben ook nog voor veel 'witter/zwarter' uitgemaakt door mensen met wel goede P&P (waar ik ben ingemaakt, want mijn P&P is even goed als de jouwe)

ik heb inderdaad bij de betrokken partijen gehoord dat jullie meerdere voorstellen hebben gekregen, maar als er ruzies zijn tussen Rose en jouw, dan is het bijzonder dat iedereen met jouw moet gaan overleggen over hoe en wat te doen met jouw leave uit de stam toch?

het had beter geweest als iedereen de tijd had genomen rustig te worden en dat er iemand anders bij was geweest die had geassisteerd, want het was voor Ashes 100 keer beter geweest als hun nog 30/35 dorpen aan 24/7 hadden gegeven uit bijvoorbeeld TDS en dat TDS dan een groot deel (1:2 zou 60/70 dorpen zijn) van jouw dorpen 'in' het Ashes cluster zou nemen toch?

lijkt me niet dat ashes het prima vindt dat jij daar blijft liggen?
ik snap jullie ook wel dat je denkt ohh lekker makkelijk mag hier mooi blijven liggen spelen we ze veel sneller weg
maar dat is niet echt werken naar een mooie 1v1v1 he bjorn
 
Reactiescore
290
allereerst leuke Profiel foto, leuk het dat er zoveel witte schapen zijn, en ja hoor noem mij ook maar een schijnheilig wit schaap wat jij leuk vindt heb wel ergere dingen meegemaakt, en ben ook nog voor veel 'witter/zwarter' uitgemaakt door mensen met wel goede P&P (waar ik ben ingemaakt, want mijn P&P is even goed als de jouwe)
Dat jij een schap bent is sowieso bij de community wel bekend toch? Dat onze P&P even slecht is begrijp ik wel ja en dat zie ik ook in...


ik heb inderdaad bij de betrokken partijen gehoord dat jullie meerdere voorstellen hebben gekregen, maar als er ruzies zijn tussen Rose en jouw, dan is het bijzonder dat iedereen met jouw moet gaan overleggen over hoe en wat te doen met jouw leave uit de stam toch?

Voorstellen hebben gekregen? We hebben meerdere voorstellen GEDAAN niet gekregen. Er zijn voor mij geen ruzies ik heb toen meermaals gezegd dat ik het normaal en goed op wil lossen hier was bij ROSE geen behoefte aan en het is niet zo dat dat bij mij niet was. Of ja er zijn geen ruzies mensen hebben nogal geraged op mij na mijn leave en dingen gezegd die niet kunnen. Jij bent een van die mensen.

het had beter geweest als iedereen de tijd had genomen rustig te worden en dat er iemand anders bij was geweest die had geassisteerd, want het was voor Ashes 100 keer beter geweest als hun nog 30/35 dorpen aan 24/7 hadden gegeven uit bijvoorbeeld TDS en dat TDS dan een groot deel (1:2 zou 60/70 dorpen zijn) van jouw dorpen 'in' het Ashes cluster zou nemen toch?

*dat iedereen de tijd had genomen rustig te worden* Dagen erna was jij nog de gene die berichten aan het sturen was om te blame naar mij he?
Ik ben gewoon rustig geweest de dag na dat alles gebeurd was had ik al aangegeven alles netjes te willen regelen met een NAP en indien gewenst voor Ashes een dorpen ruil. Ashes stond hier niet voor open. Dus als je iemand daar als schuldigen aan wil wijzen moet je bij Ashes zijn. Ik heb meerdere keren gezegd dat ik 1:2 wil ruilen. dus als hun van mijn *boven cluster* 60 dorpen hadden gewild en wij kregen er 30 terug met wij bedoel ik 24/7 dan had ik dat Prima gevonden. Maar Ashes vond 1:2 belachelijk.

lijkt me niet dat ashes het prima vindt dat jij daar blijft liggen?
ik snap jullie ook wel dat je denkt ohh lekker makkelijk mag hier mooi blijven liggen spelen we ze veel sneller weg
maar dat is niet echt werken naar een mooie 1v1v1 he bjorn


Momenteel na alles wat Ashes gezegd heeft en hoe Ashes op dat moment de onderhandelingen inging maakt het mij vrij weinig uit wat Ashes prima vind eerlijk gezegd.
Ze vonden het allemaal evengoed jij nodig om Onzin op het AF te zetten en dingen te verdraaien zoals ze waren en meerdere mensen vonden het nodig om mij prive belachelijk te maken.
Dan kun je begrijpen dat ik om Ashes niet zoveel meer geef wat ze wel en niet *tof* vinden.

EN AUB AUB AUB AUB AUB.
KAP nu is met je 1v1v1 want die heeft Ashes zelf verneukt door braveheart(AT) te laten stikken om zelf lekker Verzamelaar recordjes te pakken.... Omdat ze met ons een nap hebben konden ze zichzelf helemaal leeg zetten maar AT mocht niet naar Ashes door de goede banden met Tides ( dit zijn jou eigen woorden ).
Die 1v1v1 hebben Tides en Ashes allang omzeep geholpen en dit weet je zelf ook, zelfs al wil je het niet geloven.
 
Reactiescore
290
Dit is overigens echt het laatste dat ik erover ga zeggen. Als je verder nog wat wil weten kun je me gewoon prive aanspreken. Op Af ga ik verder op de toekomst en leuke dingen.

-XXX- Bjorn.
 
Reactiescore
1.962
Dit is overigens echt het laatste dat ik erover ga zeggen. Als je verder nog wat wil weten kun je me gewoon prive aanspreken. Op Af ga ik verder op de toekomst en leuke dingen.

-XXX- Bjorn.

i74ch03av3p51.png
 
Bovenaan