Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum

Deleted User - 487824574

Guest
Hoezo wat ik zeg klopt gewoon hoor, Scara pakte dat dorp daar in die circle pas nadat mijn clears en edels op dorpen al liepen

Je blijft maar dingen roepen vandaag, waarvan meerdere zeggen dat het onjuist is.
Als je met dingen zit kan je dit ook man op man zeggen, daar bereik je meer mee dan loze dingen zeggen.
 
Reactiescore
290
Je blijft maar dingen roepen vandaag, waarvan meerdere zeggen dat het onjuist is.
Als je met dingen zit kan je dit ook man op man zeggen, daar bereik je meer mee dan loze dingen zeggen.
Vraag het anders even aan scara. Heb hem in om ook gewoon gevraagd of hij kan dodge dat het clears+rammen waren. En geen edels voor dat dorp. Het liep al Voordat hij het dorp had geloof het ofniet idc Erwinnetje
 
Reactiescore
363
Maar waarom moet ik kijken naar jullie “reden” van edelen? Mag ik dan nergens meer edelen? Want er zal vast wel iemands lijn door die van ons lopen toch?
Euhm omdat het cfs zijn? Haha wat een onzin lul je weer.

Je deelt letterlijk achter de linies en zegt dat je niet door onze edellijnen mag? Wat een wanargument zeg. Het is zelfs voor spelers zoals jij in de wereldafspraken meegenomen dat neutrale en bb dorpen ook gelden als cf. beide zijn dus strafbaar in die kwestie. Dat is bij jou nu ook het geval. En ook de velden overschrijdt je ver.
 
Reactiescore
290
Euhm omdat het cfs zijn? Haha wat een onzin lul je weer.

Je deelt letterlijk achter de linies en zegt dat je niet door onze edellijnen mag? Wat een wanargument zeg. Het is zelfs voor spelers zoals jij in de wereldafspraken meegenomen dat neutrale en bb dorpen ook gelden als cf. beide zijn dus strafbaar in die kwestie. Dat is bij jou nu ook het geval. En ook de velden overschrijdt je ver.
Er lag daar op het moment dat ik mijn clears/edels gestuurd had geen dorp van jullie. Scara pakte daarna pas het dorp in dat gebied of mijn verbinding tot dat gebied.

Maar Bij deze ga ik voortaan niet meer op het AF reageren op wat Grappen/Spotprenten/Golden awards lijstjes na. Voor uitleg kunnen mensen voortaan gewoon Persoonlijk Contact opnemen.

BvD
 

Deleted User - 487824574

Guest
Vraag het anders even aan scara. Heb hem in om ook gewoon gevraagd of hij kan dodge dat het clears+rammen waren. En geen edels voor dat dorp. Het liep al Voordat hij het dorp had geloof het ofniet idc Erwinnetje

Oef moet het gelijk zo op de persoonlijke toer, er spelen meer mensen dan alleen Erwinnetje hier hoor.
Het gaat niet zo zeer om Scara maar om het grote geheel, nu hup terug naar je hokje waar je zo comfortabel zat ;)
 
Reactiescore
216
Oh wacht is dit plots een spam topic geworden zonder plaatjes?
#CF #TopicFuck?
 
Reactiescore
5.693
Als je als stam afhankelijk bent van de P&P van Ben, dan kun je beter gewoon stoppen.
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
1.016
Pas op wat je vraagt hé. Zidan is nog minderjarig.
 
Bovenaan