Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
1.659
maar de dorpen waar ik als eerst naar liep lag niemand? geen Sjaak, geen GeenPala en geen Scara.. was gewoon een vrij stuk midden in daar ben ik gaan clearen en had ik edels gestuurd toen scara daar zijn/haar eerste dorp pakte.
Vanuit daar ben ik verder gaan edelen... dus wat is je punt.
dit is weer de zelfde situatie als toen met brainsick bjorn, waar ben je allemaal mee bezig
 
Reactiescore
290
Zelfde situatie als brainsick? een dorp wat tegen die van mijzelf aanlag en zon 5 edellopen uren van enig dorp van Brainsick? evenals dat het niet eens een BB dorp was.
 
Reactiescore
1.659
je bent de wereld gewoon aan het verkloten nu ik vind dat erg laag gedrag voor de nummer 1. onwaardig!!!
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
volgens mij is dit ongeveer dezelfde situatie die destijds speelde bij brainsick, ik denk dat dit weer een hoop ruzie en onderlinge discussies gaat opleveren, maar ik ben blij dat mijn VF collega deze discussie geopend heeft zodat het kan worden opgelost en voor heel de wereld duidelijk gaat zijn waar prone nu weer mee bezig is

grtjs
 
Reactiescore
290
je bent de wereld gewoon aan het verkloten nu ik vind dat erg laag gedrag voor de nummer 1. onwaardig!!!
Ik verkloot de wereld? Haha ga lekker allemaal R2W spelen met je napjes en bg's....
Dat is het enige wat steeds een wereld verkloot. Evenals wat nu Tides en Ashes weer doen. W71 all over. Zeg maar wat je wil.

En dat je me nr 1 onwaardig vind doet me echt niks.... Want als die naps/bgs doorgaan stop ik er persoonlijk net zo makkelijk mee, Ga ik lekker naar een andere wereld en kunnen de co's kijken wat ze doen. Met al die achterlijke speelstijlen.
VFgoed die zegt een sterfgeval te hebben om vervolgens zelf te gaan zitten edelen, en dan boos worden dat andere ook recappen/edelen etcetc kom op ben gewoon is realistische en verwacht niet iets van andere als je het zelf ook niet wil doen. verman jezelf en ga niet over zaken zitten janken waar je niks van weet. Elke keer met jullie gezeik op het af met je VFNIKSISGOED
 
Reactiescore
1.659
Ik verkloot de wereld? Haha ga lekker allemaal R2W spelen met je napjes en bg's....
Dat is het enige wat steeds een wereld verkloot. Evenals wat nu Tides en Ashes weer doen. W71 all over. Zeg maar wat je wil.

En dat je me nr 1 onwaardig vind doet me echt niks.... Want als die naps/bgs doorgaan stop ik er persoonlijk net zo makkelijk mee, Ga ik lekker naar een andere wereld en kunnen de co's kijken wat ze doen. Met al die achterlijke speelstijlen.
VFgoed die zegt een sterfgeval te hebben om vervolgens zelf te gaan zitten edelen, en dan boos worden dat andere ook recappen/edelen etcetc kom op ben gewoon is realistische en verwacht niet iets van andere als je het zelf ook niet wil doen. verman jezelf en ga niet over zaken zitten janken waar je niks van weet. Elke keer met jullie gezeik op het af met je VFNIKSISGOED
nou nou niet zo agressief kan je niet tegen een grapje, of raakte die grap de waarheid?
 

Deleted User - 487824574

Guest
Bjorn je wijst andere mensen dat ze hun feiten op orde moeten hebben, misschien slim om dat zelf dan ook te hebben.
Met deze lulkoek maak je alleen jezelf zwart en niet andere.

Groetjes
 

Deleted User - 487974942

Guest
Back to prone je oma speelt beter tribalwars dan jij
 
Bovenaan