Spotprenten

Reactiescore
1.365
chris en martijn in een stam dat wordt wat hahaha.

Gewoon chris een hoop incs geven dan heb je al een runner te pakken ;)
Wat lul jij nou. Wie had ookalweer al die nacht vvs voor jou gedaan terwijl ie solo n account moest runnen? Jij bent echt zo oliedom maat, niet normaal.
 
Reactiescore
1.380
Wat lul jij nou. Wie had ookalweer al die nacht vvs voor jou gedaan terwijl ie solo n account moest runnen? Jij bent echt zo oliedom maat, niet normaal.
Ik weet niet waar je het over hebt maar jij hebt nul vv gehad voor ons account echt nul en ik zou jou dat nooit toe vertrouwen. Ik heb jou def skills gezien en je hebt zelf ook gezegd dat je niet kan deffen.

Ik zit gewoon wat te ouwehoeren hier vat alles niet zo hard op ;)
 
Reactiescore
1.365
Ik weet niet waar je het over hebt maar jij hebt nul vv gehad voor ons account echt nul en ik zou jou dat nooit toe vertrouwen. Ik heb jou def skills gezien en je hebt zelf ook gezegd dat je niet kan deffen.

Ik zit gewoon wat te ouwehoeren hier vat alles niet zo hard op ;)
Ja want ik irriteer me er gewoon aan als mensen me om die wereld af gaan zeiken, waar gewoon 0 waarheid in zit. Ik heb daar genoeg nacht vvs gedraaid. En idd deffen doe je in n team, niet alleen.
 
Reactiescore
1.380
Ja want ik irriteer me er gewoon aan als mensen me om die wereld af gaan zeiken, waar gewoon 0 waarheid in zit. Ik heb daar genoeg nacht vvs gedraaid. En idd deffen doe je in n team, niet alleen.
Weet ik toch. Jullie hadden 20 man maar niemand deed wat hahahah en jij alleen kon het ook niet

Maar voor ons heb je geen vv gedaan dat weet ik zeker.
 
Reactiescore
1.365
Weet ik toch. Jullie hadden 20 man maar niemand deed wat hahahah en jij alleen kon het ook niet

Maar voor ons heb je geen vv gedaan dat weet ik zeker.
Hèhè, t veranderd al. Ik kan in mn uppie niks nee, want alles kwam toen ik sliep. Dan waren het jouw buren i guess.
 

DeletedUser69389

Guest
Dan zou je die CF’s oplossen, dus blijkbaar heb je geen principes.
Word je nou nooit moe van jezelf? Ga eens lekker klagen bij je eigen leiding die dezelfde mening als ons erover hebben... Laatste keer dat ik dat zeg en anders ga ik niet eens meer in op je zielige pogingen.
 
Reactiescore
1.918
Heel de TW community wanneer koekenbakker underground tactictz na zn zoveelste ban weer terugkeert met enorm slechte spotprenten

Het is gewoon linksom of rechtsom in en in triest.




giphy.gif
 
Reactiescore
1.754
jah lion planet.PNG

Ik vond de screens (jullie weten allemaal welke ik bedoel) niet terug maar dit is op zich ook wel om te lachen toch? :redface:
 

Deleted User - 487957162

Guest
Waarschijnlijk komt Martijn met 1 van de volgende antwoorden:

A. We hadden meerdere keren aangegeven dat je dat dorp moest edelen.
B. Jullie leiding vindt dat ook prima.
C. Dat is onderdeel van ons cluster.

Benieuwd welke leugen dit keer wordt gekozen. Het dartbord zal het uitwijzen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jongens. Trek het je niet aan. Fix verneukt de wereld, maar wijst constant met het vingertje. Zielige stam is het.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
68
Bedankt iedereen voor de geinige spotprenten van w74, heb erg genoten van de afgelopen 6 tabbladen.

Mochten jullie nou verder willen babbelen over dit soort dingen, misschien even een nieuw topic aanmaken :biggrin:

xx Didi
 
Bovenaan