Spotprenten

DeletedUser69389

Guest
4jq9po.jpg
 
Reactiescore
201
Stabte jij zelf niet fillipdeflipper?

ik wacht nog steeds op alle bewijzen waarin ik een afspraak niet zou zijn nagekomen, die zijn er namelijk niet aangezien ik altijd mooi mijn afspraken ben nagekomen... tot mensen opeens hun afspraken met mij overboord gooien zou ik niet degene zijn die een afspraak niet nakomt ;)

mag van mij gerust IEDERE WERELD van me nagaan hoor, zult niets vinden
 
Reactiescore
742
als ik jou straks helemaal van de kaart heb geveegd zal ik je bedanken voor de hopelijk leuke en faire strijd... maar zeker ook voor de mooi uitgebouwde dorpjes die je me gaat bezorgen :tongue:

het enige wat jij hebt weggeveegd op tribalwars is je eigen imago... je kreeg Morgan nog niet eens weg en hebt zowat 0 dorpen weten te pakken op 69? op de interns na dan
 
Reactiescore
742
Je was idd niet aant spelen, je was gewoon de account hoer van Jah lion want meer deed je niet... en doe nou niet alsof je niet speelde kerel je bent meerdere malen gekickt uit de Walk skype je vroeg mij zelfs nog of je er weer terug in mag

Ik citeer 'hey jelle, kan je me even terug in de skype gooien van walk?'
 
Reactiescore
201
Je was idd niet aant spelen, je was gewoon de account hoer van Jah lion want meer deed je niet... en doe nou niet alsof je niet speelde kerel je bent meerdere malen gekickt uit de Walk skype je vroeg mij zelfs nog of je er weer terug in mag

Ik citeer 'hey jelle, kan je me even terug in de skype gooien van walk?'

was niet veel te doen daar op die wereld he, alles draaide namelijk om jou... enige wat wij mochten doen was clears en edels sturen voor jullie. dat een hele wereld lang. dus dan pas ik, net zoals de rest van het team op JL toen
 
Reactiescore
1.380
chris en martijn in een stam dat wordt wat hahaha.

Gewoon chris een hoop incs geven dan heb je al een runner te pakken ;)
 

Deleted User - 487957162

Guest
De dorpen van UW lagen tussen dorpen van ons in, dus gewoon in ons cluster en niet 5 velden verder weg.

Nee, jullie hebben een aantal legale CF’s gepakt. Dat betekent niet dat je neutrale spelers er omheen mag pakken. Staat in de wereldregels die door jullie stam zijn geakkordeerd, het zijn gewoon CF’s.
 
Reactiescore
743
Nee, jullie hebben een aantal legale CF’s gepakt. Dat betekent niet dat je neutrale spelers er omheen mag pakken. Staat in de wereldregels die door jullie stam zijn geakkordeerd, het zijn gewoon CF’s.
GeaCCordeerd*

En wat je zegt is mis. Groter plaatje durven bekijken en mss ook eens durven toegeven dat je tegenstander je/jullie te slim af is met alle gevolgen van dien. Dit is legit tw spelen. Wat jij doet is wanhopig roepen dat het not done is, terwijl ik jou eiglk als enige zie huilen erover.
Het lag tussen meer dorpen van Turtle dan van Zireael. Zireael had daar geen enkel dorp tussen liggen, wat maakt dat op de politieke kaart ook duidelijk te zien is dat dat gewoon kon zonder te cfen. Er is zelfs meermaals gehint om die dorpen op te ruimen, maar daar is geen gehoor aan gegeven.

Wie zijn kont verbrand, die kan lekker op dr bladeren zitten. Het is zuur voor jullie, maar dat wilt niet zeggen dat het automatisch vuil en tegen de regels is.
 
Reactiescore
201
GeaCCordeerd*

En wat je zegt is mis. Groter plaatje durven bekijken en mss ook eens durven toegeven dat je tegenstander je/jullie te slim af is met alle gevolgen van dien. Dit is legit tw spelen. Wat jij doet is wanhopig roepen dat het not done is, terwijl ik jou eiglk als enige zie huilen erover.
Het lag tussen meer dorpen van Turtle dan van Zireael. Zireael had daar geen enkel dorp tussen liggen, wat maakt dat op de politieke kaart ook duidelijk te zien is dat dat gewoon kon zonder te cfen. Er is zelfs meermaals gehint om die dorpen op te ruimen, maar daar is geen gehoor aan gegeven.

Wie zijn kont verbrand, die kan lekker op dr bladeren zitten. Het is zuur voor jullie, maar dat wilt niet zeggen dat het automatisch vuil en tegen de regels is.

dus wanneer er een driehoek dorpjes wordt genomen met CF's, rond een neutraal dorp, dan mag dit wel genomen worden?
dan weten we dat door de volgende keer
 
Reactiescore
1.075
dus wanneer er een driehoek dorpjes wordt genomen met CF's, rond een neutraal dorp, dan mag dit wel genomen worden?
dan weten we dat door de volgende keer

Mss eerst f!x dorpen pakken en dan pas stoer doen.
Je bent al dagen lekker stoer aan t doen dat je f!x gaat wegspelen , maar uiteindelijk kom je elke keer zeuren omdat f!x je te snel af is?
 
Reactiescore
76
zo dat was leuk.... spotprent topic met 4 nieuwe bladzijdes en wel 1 spotprent, die heb ik dan ook maar geliked want die verdiend het in dit topic LOL :p
 
Reactiescore
201
Mss eerst f!x dorpen pakken en dan pas stoer doen.
Je bent al dagen lekker stoer aan t doen dat je f!x gaat wegspelen , maar uiteindelijk kom je elke keer zeuren omdat f!x je te snel af is?

hey, fijn dat je er bent.
ik kom hier nog maar zelden, zo één à 2 maal in de week, en dan ben ik weer weg.
ik zeur niet hoor, ik heb ook niet het idee dat ze 'me te slim af zijn' (tenzij je het niet naleven van gemaakte afspraken 'te snel af zijn' noemt)

Voor de goede orde, ik heb al een dorpje genomen hoor :redface:
96bc6a3d8a28855858fd762f5bfae551.png


Heb daarbij ondertussen ook al dik 100 clears en edels van hen gesloopt dus mij hoor je niet klagen :)
tis niet veel, maar ieder begin is een begin he.
 
Bovenaan