Spotprenten

Reactiescore
152
Ik ben benieuwd wat er is afgesproken over alle CF’s van jullie leider bij Zireael. Zal wel weer verzwegen worden.

Zijn gewoon legaal verkregen dorpen, zoals je kunt zien aan de overnames. Jij houdt ook nooit op met zeuren en oude koeien uit de sloot halen he...

Edit; de dorpen van UW zijn ook gewoon legaal verkregen, doordat we een klein cluster in zireal gelegd hadden, zorgde dit ervoor dat de dorpen die we van UW gepakt hebben in "ons" cluster vielen.
 

DeletedUser69389

Guest
Ultimate Warrior is nooit een MB geweesT? Die andere zijn legaal ja. Alleen Ultimate warrior is gewoon CF’en
ah joh Mike, laat ze lekker doen. ze denken toch steeds dat ze 'benadeeld' worden met ieder voorstel om een schappelijke wereld te spelen.
Betreffende geen DU klopt. Maar ik sluit mij voor de rest bij Mark zijn post aan. Zelfs vanuit de Planet leiding is er geen commentaar op gekomen. Ik vroeg je een kleine week terug al om dan eventueel je beklag te doen bij je leiding. Dit is niet gedaan? Hebben wij in elk geval niets van gemerkt. Dus stop gewoon met die bs strooien. Dat Filip dan vrolijk mee blert spreekt voor zich. Ik had op 66 nog wel bewondering voor hem gekregen, maar wat laat die zich op deze wereld kennen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dus als ik 10 dorpen in illy edel, mag ik een random noob die 5 velden verder ligt ook edelen? Dat is geen cf?

Kom op jongens. Ben je dom of doe je gewoon dom?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Betreffende geen DU klopt. Maar ik sluit mij voor de rest bij Mark zijn post aan. Zelfs vanuit de Planet leiding is er geen commentaar op gekomen. Ik vroeg je een kleine week terug al om dan eventueel je beklag te doen bij je vijand. Dit is niet gedaan? Hebben wij in elk geval niets van gemerkt. Dus stop gewoon met die bs strooien. Dat Filip dan vrolijk mee blert spreekt voor zich. Ik had op 66 nog wel bewondering voor hem gekregen, maar wat laat die zich op deze wereld kennen...

Heb ik 2x gedaan, maar account houdt zich van de domme.
 
Reactiescore
1.365
Ultimate Warrior is nooit een MB geweesT? Die andere zijn legaal ja. Alleen Ultimate warrior is gewoon CF’en
Dan moest je m opruimen man, eigen fout noobke.
ah joh Mike, laat ze lekker doen. ze denken toch steeds dat ze 'benadeeld' worden met ieder voorstel om een schappelijke wereld te spelen.
En jij moet niet zo janken man piepdoos.
 
Reactiescore
1.365
Dus als ik 10 dorpen in illy edel, mag ik een random noob die 5 velden verder ligt ook edelen? Dat is geen cf?

Kom op jongens. Ben je dom of doe je gewoon dom?
Belgen zijn dom en die jankregels zijn sws bs.. Gewoon lekker twen en noobspesten, F dat gejank man. Niks aan. Sws wel fair play, dus geen naaibans etc aansmeren.. (wat moeilijk is voor sommigen hier)
 
Reactiescore
201
394|494
397|493

Zijn deze ook 'legaal' dan? :redface:

" Wat het doel is van deze verklaring spreekt voor zich. Maar sommige mensen leven soms in hun eigen wereldje en dan gaat men weer zaniken om bepaalde zaken. Hierbij willen we jullie dus veel succes wensen en er op wijzen dat wij ons met een morele oorlog bezighouden. Wanneer jullie immoreel beginnen te spelen, kunnen wij het ook. Maar wij zullen niet de stam zijn die uit zichzelf de universiteit zal gaan uppen wanneer de 66% dominantie niet is behaald, wij zullen niet de stam zijn die buiten de muren, torens en verzamelplaatsen nog meer kapot zal katapulteren, wij zullen niet de stam zijn die niet legitieme clusterfucks zal gaan pakken en wij zullen tot slot ook niet de stam zijn die zelf allianties aangaan in de vijandelijke rug van Planet. Wij hopen dat Planet zich hier ook in kan vinden zonder alle overige idiote eisen. "
 
Reactiescore
742
394|494
397|493

Zijn deze ook 'legaal' dan? :redface:

voor het eerst dat deze lapzwans een goed punt heeft

een barbaar en een derde persoon, zielige van het acc (spieder) niet aan te merken op heel de stam denk ik? zullen neem ik aan gewoon teruggegeven worden tenzij spieder/(fix) met een goed verhaal komt?
 
Reactiescore
152
394|494
397|493

Zijn deze ook 'legaal' dan? :redface:

" Wat het doel is van deze verklaring spreekt voor zich. Maar sommige mensen leven soms in hun eigen wereldje en dan gaat men weer zaniken om bepaalde zaken. Hierbij willen we jullie dus veel succes wensen en er op wijzen dat wij ons met een morele oorlog bezighouden. Wanneer jullie immoreel beginnen te spelen, kunnen wij het ook. Maar wij zullen niet de stam zijn die uit zichzelf de universiteit zal gaan uppen wanneer de 66% dominantie niet is behaald, wij zullen niet de stam zijn die buiten de muren, torens en verzamelplaatsen nog meer kapot zal katapulteren, wij zullen niet de stam zijn die niet legitieme clusterfucks zal gaan pakken en wij zullen tot slot ook niet de stam zijn die zelf allianties aangaan in de vijandelijke rug van Planet. Wij hopen dat Planet zich hier ook in kan vinden zonder alle overige idiote eisen. "

Grappig dat jij dit aanhaalt, vooral jij probeert telkens cfs te edelen bij speeder, wat je tot op heden niet gelukt is.... bewijs heb ik wel, maar denk dat je dat zelf ook wel weet;)
 
Reactiescore
201
Grappig dat jij dit aanhaalt, vooral jij probeert telkens cfs te edelen bij speeder, wat je tot op heden niet gelukt is.... bewijs heb ik wel, maar denk dat je dat zelf ook wel weet;)

klopt, ik heb vandaag 2 treintjes gestuurd op wat ofwel een MB was van... ofwel een intern was van...
lijkt me dat dit gewoon mag
 
Reactiescore
2.477
Beide partijen hebben hier in mijn optiek incorrect gehandeld en snap de frustraties die zijn opgelopen. Desondanks kunnen die CF's allesbehalve door de beugel, dat staat buiten kijf. Ik stel voor dat er aan beide kanten geen pogingen meer worden ondernomen om CF's te leggen en we dit (morgen) op een volwassen manier oplossen. Verder reik ik graag een hand aan de Planet leiding om samen te zitten en dit eindeloze gezeik stop te zetten.
 
Reactiescore
201
nu moet je opletten he je bent nog steeds een waardeloze knul, maar ik zal is kijken wat ik kan doen. Ik speel niet binnen fix dus kan niks beloven :D

maakt me echt geen drol uit wat jij van me vind hoor, bespaar je de moeite maar anders ga je straks nog verwachten dat ik 'danku' ofzo moet zeggen omdat jij geregeld hebt dat er cf's terug naar planet gaan die er in de eerste plaats niet hadden mogen komen
 
Reactiescore
201
Beide partijen hebben hier in mijn optiek incorrect gehandeld en snap de frustraties die zijn opgelopen. Desondanks kunnen die CF's allesbehalve door de beugel, dat staat buiten kijf. Ik stel voor dat er aan beide kanten geen pogingen meer worden ondernomen om CF's te leggen en we dit (morgen) op een volwassen manier oplossen. Verder reik ik graag een hand aan de Planet leiding om samen te zitten en dit eindeloze gezeik stop te zetten.

das wel rip, er lopen namelijk al 10 treinen in return... beschouw het als achterafbetaling na die stab eerder van hem op mij

dorpjes mogen gelijk weer worden terug geëdelt, kijk zelf maar wat jullie met die 2 lullige cf's van speeder doen erna
 
Reactiescore
1.365
das wel rip, er lopen namelijk al 10 treinen in return... beschouw het als achterafbetaling na die stab eerder van hem op mij

dorpjes mogen gelijk weer worden terug geëdelt, kijk zelf maar wat jullie met die 2 lullige cf's van speeder doen erna
Stabte jij zelf niet fillipdeflipper?
 
Reactiescore
742
maakt me echt geen drol uit wat jij van me vind hoor, bespaar je de moeite maar anders ga je straks nog verwachten dat ik 'danku' ofzo moet zeggen omdat jij geregeld hebt dat er cf's terug naar planet gaan die er in de eerste plaats niet hadden mogen komen

net alsof jij dank u zou zeggen.. laat me niet lachen man
 
Bovenaan